- Komentari -

Da li je garsonjera isplativa investicija

Prema podacima Gradskog zavoda za statistiku i informatiku, u Beograd se svake godine iz unutrašnjosti Srbije doseli oko 27.000 osoba.

Izvor: Večernje novosti
Pošaljite komentar
  1. grejanje na Islandu besplatno, A fakultet u beču bolji i jeftiniji. ko voli nek ostane ovde...
    (poljska škola., 23. septembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  2. @Yes

    Otisli smo i odlazimo. Ne brinite. 30000 godisnje. Samo, ne bih rekao da su problem oni sto im Beograd nije dobar. Nego ovi sto im ovakav Beograd odgovara. On je idealan za sve lovce u mutnom, ove sto bacaju smece kroz prozor, za ove sto trube na semaforu, za sitne gazde, krupne gazde, politicare, za sve one koji vole da se bahate, pa da prodju nekaznjeno. Ne hejtujem, ali kako neko objektivno moze biti zadovoljan kakav je ovaj grad?
    (igrac kola, 23. septembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  3. Чини ми се да се више не исплати ни гарсоњера у Београду, ни студирање, ни посао, а ни живот у истоме. Јер, гарсоњера је за некога ко је "garçon", на студијама нећете ништа значајно научити, док посао, ако га нађете, неће вам пружити готово никакве могућности за пристојан и достојан живот.
    (Београд Град Даће Ђацима Животна Задовољl, 23. septembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  4. @ (Baron Samedi, 23. septembar 2017 12:30)

    Pa kad si prodavao polovan stan. Ljudi uglavnom jure novogradnju. Cene su manje-više iste, ali za novogradnju država vrati PDV. Ako je stan 50K, to je 5K nazad, što nije zanemarljiva suma...
    (ja, 23. septembar 2017 15:32)

    # Link komentara

  5. Živeo 30 godina na, vracaru i 95 se zbog posla preselio na sever vojvodine, a za to vreme stan izdavao. Razveo se, napustio posao i vratio se na vračar, pokajao sam se posle 10 dana, evo cec godinu sam skoro u depresiji u sta se pretvorio ovaj grad koji pamtim iz doba Đoke Vještice, Baneta Vukašinovića, čak i Branka Pešića i ostalih legendi, pa beogradske deponije su izgledale bolje u ono vreme od današnjeg centra, a o kulturi "sugrađana" neću ni da pričam, sramota posebne kategorije za ljudski rod, ne samo za bilo koje naselje. Odoh negde na selo,ljudi i okolina su kud i kamo kulturniji.
    (ja, 23. septembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  6. @igrac kola

    Eh kamo srece da svi vi negativni i mrzitelji Beograda odete... sto dalje od njega, Beograd bi konacno prodisao a i svi mi koji ga volimo i volimo da zivimo u njemu.
    (Yes, 23. septembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  7. "Nije nikakav kapital nego osnvono pravo svakog coveka. Gde ocekujes da neko zivi? U kartoonskoj kutiji? Spokoj i krov nad glavom i sigurnost koja iz toga proiilazi su preduslov za zdravo drustvo. Pretnja gubitkom osnovne sigurnost rezultuje agresijom,strahom, i povecanim procentom mutnih radnji. Kriminal buja tamo gde je siromastvo i nesigurnost za buducnost.Porez je alavoj drzavi placen kod prenosa prava, kod PDV-a koji je platio investitor a povrh toga je je uzela takse za infrastrukturu prilikom izgradnje.Bas zato kvadrat kosta koliko kosta jer je drzava problem"

    Za divno čudo živeo sam i još uvek imam nekretinu u Čikagu gde masa naših juri da se nekako ubaci na tursitičku vizu barem, pošto žude da dodju tamo gde je "alava država", "bolesno društvo", "mutne radnje", gde je "država problem", gde vlada "agresija i strah" itd kako kažete. A porez na nekretine je daaaaaleko veći nego u Srbiji. A stan se u pristojom delu do skoro mogao kupiti ( sad je ponovo balon kao 2008) po kvadratu ništa više nego u BG...Al šta znaju Ameri...treba da zida ko i kolko oće, porez da se ne plaća, a grad, društvo i država funkcionišu od vazduha
    (TotalWar, 23. septembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  8. Zemun nije obodno naselje nego grad za sebe.
    (hjeronimus, 23. septembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  9. Onaj ko ne zna da uradi nista pametnije sa novcem, ulaze u stanove.
    (Marko, 23. septembar 2017 14:21)

    # Link komentara

  10. "Sta znaci sve zemlje" ti ides u Nemacku po golf, a ja imam stan i placam porez, jos kako.
    (ana, 23. septembar 2017 13:05)

    Deo koji si nekako zaboravila da spomoenes je da ako nemas za stan i porez, drzava ce ti platiti. Upravo iz tog razloga i migranti beze u Nemacku.
    (Petar, 23. septembar 2017 13:46)

    # Link komentara

  11. Porez na imovinu je apsolutno nephodna stvar, jer je nekretnina kapital, koji mnogo košta celo društvo ako "stoji". Kapital mora da se okreće, da bi privreda išla napred.

    Pa onda - za svaku nekretninu postoji veoma ozbiljna infrastruktura koju džrava mora da napravi, i konstatno održava od nekih para ( ulice, putevi, parkinizi, igrališta za decu, vodovodi, kanalizacije, sanitarne deponije itd itd x stvari što jedno naselje mora da ima).
    (roadrunner, 23. septembar 2017 12:57)

    Nije nikakav kapital nego osnvono pravo svakog coveka. Gde ocekujes da neko zivi? U kartoonskoj kutiji? Spokoj i krov nad glavom i sigurnost koja iz toga proiilazi su preduslov za zdravo drustvo. Pretnja gubitkom osnovne sigurnost rezultuje agresijom,strahom, i povecanim procentom mutnih radnji. Kriminal buja tamo gde je siromastvo i nesigurnost za buducnost.Porez je alavoj drzavi placen kod prenosa prava, kod PDV-a koji je platio investitor a povrh toga je je uzela takse za infrastrukturu prilikom izgradnje.Bas zato kvadrat kosta koliko kosta jer je drzava problem. Para ima,a nisu dobro rasporedjene jer ljudi sa tvojim mentalitetom vode vitalne stvari. Kojom magijom drzave koje nemaju porez na zivnotni prostor odrzavju infrastrukturu? Stampaju novac, jel? Lopovsko,otimacko nepsosobno srednjevekovni balkansi mentalitet a posle se pitate zasto zivimo najgore u ovom delu sveta. Nemaju svi zelju da se bave biznisom i investiranjem.Mnogi sele samo mir i spokoj i ne treba niko da ih kaznjava za to.
    (Petar, 23. septembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  12. Gluposti. Treba da dam barem 35000-40000 eura za garsonjeru na lošoj lokaciji a godišnja kirija je na takvoj lokaciji za takav objekat je max. 1800 eura.
    Visina kirije govori o isplativosti takvog posla a ne argumenti koji se navode ovde. Moji su hteli da kupimo garsonjeru ali smo shvatili da je bolje da taj novac uložimo u stan u Nemačkoj gde ću se preseliti kad diplomiram i nađem posao. Kupovina nekretnine u Srbiji za mladog čoveka je omča oko vrata. Ovde neće biti bolje još barem 200 godina pa ne vidim razlog da i ja straćim svoj život ovde kao što su to uradili moji roditelji nadajući se nečemu što nikad nije stiglo.
    (dogodine nisam više ovde, 23. septembar 2017 13:12)

    # Link komentara

  13. "Sta znaci sve zemlje" ti ides u Nemacku po golf, a ja imam stan i placam porez, jos kako.
    (ana, 23. septembar 2017 13:05)

    # Link komentara

  14. Beograd je rak rana Srbije. Od mentaliteta ljudi, trke, frke, prljavstine, parkinga, saobracaja, stanova, urbanizma, prevoza. Samo ko apsolutno mora, neka zivi tu. Vi sa srpskom platom trebate 20-25 godina da stedite, leba da ne jedete, samo da uzmete neku garsonjeru, sa pogledom na urbanisticki haos i favele u balkanskom stilu. Da se strpate u neka kola koja morate prvo 5 puta da obidjete da vidite jesu izgrebana danas, pa onda 1 sat u guzvu na posao, 1 sat u guzvu sa posla. Pa onda vam crkne nesto u kuci, zovi majstora, i odmah racunaj da hoce da te namagarci. Imao sam posla sa jedno 15 majstora do sad, 2 postena. Jesces neke pekare, bureke, hormonsku piletinu, zagoreli rostilj, to je beogracki. Decu ces morati da pratis na igraliste i da cekas da zavrse, same ne smes da ih pustis, niti imas gde da ih pustis. Ici ce u vrtic za grdne pare, jer su ti roditelji daleko, ne mogu da pomognu. Ma uzas od grada sve u svemu, mrzi me da objasnjavam dalje. A da prodas tu svoju pecinu za 50000 evra, bilo gde u Srbiji mozes da uzmes sta ti dusa iste i da zivis ko covek.
    (igrac kola, 23. septembar 2017 13:04)

    # Link komentara

  15. Taman koliko ljudi umre verovatno, samo to niko ne pominje.
    Kao i onu nasu cifru za odseljenje, koja najverovatnije nije tacna, nego se prosto ne radjaju deca jer nema bas gde i kako covek da se ostamostali
    (Petar Golubovic, 23. septembar 2017 13:00)

    # Link komentara

  16. Potrosih zube pricajuci mladjima da dok se dete rodi treba praviti fond za skolovanje. Ne sme se docekati upis na faks pa da sve zavisi imas li ili nemas novca, kvote za budzet su sve manje, a retki su oni koji mogu od tekuceg prihoda skolovati dete. Kupovina ko sklopi mozaik se uvek isplati, racunajte ko ima dvoje dece to je u proseku 10 godina studiranja pa puta 200-250 eura eto skoro garsonjerica, a uvek se moze na kraju kad vise ne treba prodati pa da posluzi kao ulog za trajno resavanje stambenog pitanja.Stanarina je bacanje u Dunav, na stranu seljakanje. Moja malenkost je bila 5 godina u studentskom domu, sjajno zivotno iskustvo ali uslov je da si na budzetu. Ni pre koju deceniju ni danas nije lako stici do studentskog doma ni kod nas a ni u svetu iyuyev gde se placa ekonomska cena.Akademci srecno vam od oktobra.
    (slobodni strelac, 23. septembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  17. "Ono sto vecina vas ne shvata da niko nije vlansik svog stana sve dok vam preti drzava da vam ga uzme ako ne platite neki od izmisljenih nameta,kao npr porez na imovinu."

    Porez na imovinu je apsolutno nephodna stvar, jer je nekretnina kapital, koji mnogo košta celo društvo ako "stoji". Kapital mora da se okreće, da bi privreda išla napred.

    Na primer - Sad imate da investitori naprave zgradu i onda zacepe cenu, i lagano, stan po stan, nigde im se ne žuri. Da plaća (ozbiljan) porez, itekako bi gledao da što brže proda, i cene kvadrata bi bile daleko manje. Pa onda ljudi koji imaju više nekretina. Oni to izdaju i uzimaju profit, to mora da se oporezuje, jer je profit i biznis kao svaki drugi ( U USA i Evropi, rentijerski biznis je veoma ozbiljna stvar), a pare od togg poreza onda idu u školstvo, zdravstvo itd. Ili miliste da neko treba da ima 10 stanova, izdaje, živi ko grof, i ništa ne plaća društvu?

    Pa onda - za svaku nekretninu postoji veoma ozbiljna infrastruktura koju džrava mora da napravi, i konstatno održava od nekih para ( ulice, putevi, parkinizi, igrališta za decu, vodovodi, kanalizacije, sanitarne deponije itd itd x stvari što jedno naselje mora da ima).
    (roadrunner, 23. septembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  18. 27 000 godisnje se doseli? Mislim da ce ova godina pred izbore u beogradu biti rekordna po doseljenicima iz unutrasnjosti. Kako drugacije da Vodja dobije izbore nego tako
    (felix, 23. septembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  19. Porez na imovinu imaju sve zemlje Evrope osim malte i farskih ostrva. Stop botovanju!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KoristitiInternet, 23. septembar 2017 11:34)


    E tu se varaš, u Rusiji na nekretninu u kojoj živiš tj u kojoj si prijavljen da živiš, ne plaćaš nikakav porez jer se smatra da je to osnovna stvar koja je potrebna za život ali zato plaćaš porez na sve preko toga jer to već i jeste lukzuz. Nama su međutim nametnuli porez na luksuz i na nešto gde živiš i nemaš nikakav prihod na to, a da ne govorim da iako naplaćuju veći porez na svaku sledeću nekretninu još stalno prete da će udariti i porez na izdavanje te iste nekretnine koju su ti već oporezovali po višoj stopi?!??!?
    (Mile od Moravu, 23. septembar 2017 12:42)

    # Link komentara

  20. Taj trip nas Srba da treba da posedujemo nekretninu mi je neshvatljiv. Sloboda da putujes gde hoces i zivis kako hoces umesto vencanja sa bankom nema cenu.
    (Novinar, 23. septembar 2017 12:41)

    # Link komentara

  21. Garosnjere se prave, jer se lakse prodaju. Nije isto dati 25000-30000 ili 50000-60000 evra. I to je gradjevincima isplativo. Problem je, sto je nehumano. To su stenare, a ne mesto za dostojanstven zivot.
    (NoName, 23. septembar 2017 12:33)

    # Link komentara

  22. Ne znam, možda. Ali moje iskustvo nije baš pozitivno.

    Pre nekih pet godina moja žena je nasledila jednosobni stan od oko 35 kvadrata, u ulici paralelnoj Južnom bulevaru, blizu Autokomande. Koliko je to dobra ili loša lokacija, ne znam, ali u blizini ima više prodavnica i stajalište GSP za više linija. Zači, nije neka bestragija na dalekoj periferiji Beograda.

    Pošto je stan bio u lošem stanju, rešili smo da ga kompletno renoviramo (kupatilo, stolarija, kuhinja) misleći da će tako da se bolje proda jer nismo hteli da se akamo sa izdavanjem. Tu smo uložili oko 7000 evra i uradili ne šminku, nego pošteno, kao da je za nas.

    Cenu smo stavili koliko smo čuli i videli po oglasima da se prosečno prodaje kvadrat u tom kraju. Posle svih onih priča kako mali stanovi idu kao alva, verovali smo da neće biti nikakav problem da se to proda.

    E, pa ispostavilo se da jeste problem, i to veliki! Za više od GODINU dana oglašavanja po sajtovima i agencijama, nije se pojavio NIJEDAN ozbiljan kupac, nego samo agencije koje su nudile posredovanje.

    Niko nije došao da kaže "stan me veoma zanima, ali nemam toliko para, možemo li da se dogovorimo?" Dešavalo se da prođe više od mesec dana, a da se niko ne javi ni za razgledanje! Stvarno nismo shvatali u čemu je problem!

    Tek u neko zlo doba se pojavio čovek kome je vrlo hitno trebao mali stan, baš u tom kraju. Zbio nam je cenu za dobrih 25%, ali morali smo da pristanemo jer je to za više od godinu dana bila JEDINA prava ponuda!
    (Baron Samedi, 23. septembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  23. Poenta teksta je da ovaj Simić učestvuje u prodaji i marne svojih 3% za nista. Na čukarici novogradnja za 1000-1200 evra? To ne postoji.
    (Bankar, 23. septembar 2017 12:21)

    # Link komentara

  24. @KoristitiInternet
    "Porez na imovinu imaju sve zemlje Evrope osim malte i farskih ostrva. Stop botovanju!"

    Nemacka, gde svaki cas idemo po pamet i Golfa, nema, Francuska ima ali tek od 800.000 Evra, a Hrvatska je tek sada uvela za vikendice !
    Inace slazem se da je porez na imovinu kradja zasnovana na pravu sile od strane drzave, i da nismo vlasnici nekretnina sve dok placamo preimenovanu kiriju na njih ! !
    (Sta znaci "sve zemlje" ?, 23. septembar 2017 12:19)

    # Link komentara

  25. Garsonjere u BG na atraktivnim lokacijama su preskupe. Bolje je kupiti sredjenu, novu ili skoro novu garsonjeru u nekom od univezitetskih centara, blizu studeskog doma ili velikog fakulteta. Cena stana je duplo jeftinija, a rentiranje je oko 140 evra. Manje platis, manje rizikujes, a zakupnina nije srazmerno manja.
    (Lale gator, 23. septembar 2017 12:16)

    # Link komentara

  26. Ja sam prodao stan u Beogradu. Najbolja odluka u mom životu. Jeste prestonica, ali je nehuman grad. Sve od cena, preko prevoza do zagađenja, nije primereno dostojanstvenom životu.
    (KadPorastemBićuKengur, 23. septembar 2017 11:47)

    # Link komentara

  27. Ono sto vecina vas ne shvata da niko nije vlansik svog stana sve dok vam preti drzava da vam ga uzme ako ne platite neki od izmisljenih nameta,kao npr porez na imovinu. Ali avaj, 500 godina pod turcima je ucinilo svoje.
    (Petar, 23. septembar 2017 11:20)

    Ovo svi procitajte jos jednom, pa jos jednom...dok ne skapirate. Proces je mucan, znam.
    (мали_радојица, 23. septembar 2017 11:46)

    # Link komentara

  28. Isplati se definitivno.
    Matematika je čudo!
    (Vitez Koja, 23. septembar 2017 11:46)

    # Link komentara

  29. Kragujevac je isto tako perspektivan. Procentualno,vise se doseli u KG nego u BG. Taj broj doseljenih zbog studija ce samo rasti zbog velike zaledjine Kragujevca kome gravitira prostor od 2 miliona ljudi.
    (bole, 23. septembar 2017 11:45)

    # Link komentara

  30. U Vojvode Stepe se gradi ludo,3 fakukulteta su tu,tj 4 sa farmacijom na vrhu.Cena kvadrata je oko 1450-500e,sve novogradnja,niču zgrade ko pečurke.
    (zvrk89, 23. septembar 2017 11:45)

    # Link komentara

  31. A drzavu zabole uvo da npr naprave univerzitetsko naselje ili bar jos 2-3 doma za studente !!!
    - Monkey Business, 23. septembar 2017 09:53

    Eto ti ideje za sopstveni biznis? Alo bre ljudi, osvestite se, ne zivimo vise u socijalizmu, drzava ne treba da gradi zgrade, fabrike i slicno, to treba privatnici da rade! Drzava onda ubira porez od toga i svi srecni.
    (Samolik, 23. septembar 2017 11:43)

    # Link komentara

  32. Ono sto vecina vas ne shvata da niko nije vlansik svog stana sve dok vam preti drzava da vam ga uzme ako ne platite neki od izmisljenih nameta,kao npr porez na imovinu. Ali avaj, 500 godina pod turcima je ucinilo svoje.
    (Petar, 23. septembar 2017 11:20)
    Porez na imovinu imaju sve zemlje Evrope osim malte i farskih ostrva. Stop botovanju!
    (KoristitiInternet, 23. septembar 2017 11:34)

    # Link komentara

  33. Kakav retardiran teks, kakva površnost... šta je poenta platio neko da promovišete kupovinu bezvrednog nefunkcionalnog betona u Beogradu i da vam maznu novac kojim možete svom detetu omogućiti da npr proputuje svet i otvori vidike pa da bude sposobno da zaradi deset takvih stanova. Ne, poenta je da vam građevinci uzmu tu crkavicu za bezvrednu nekretninu i da dete ostane retard koji će biti srećan sa 20 kvadrata životnog prostora u Mirijevu i raditi za 30.000 dinara
    (Mile, 23. septembar 2017 11:30)

    # Link komentara

  34. @(Tetka Novka 011, 23. septembar 2017 10:39)

    Pa nije ni čudo što propadamo,a gde je deo u kešu -pojela maca?
    (BeKo, 23. septembar 2017 11:27)

    # Link komentara

  35. Срећом никад нисмо били подстанари, неки наши пријатељи јесу и што је још горе, немају наду да ће да купе стан.
    (наше, 23. septembar 2017 10:57)

    Ono sto vecina vas ne shvata da niko nije vlansik svog stana sve dok vam preti drzava da vam ga uzme ako ne platite neki od izmisljenih nameta,kao npr porez na imovinu. Ali avaj, 500 godina pod turcima je ucinilo svoje.
    (Petar, 23. septembar 2017 11:20)

    # Link komentara

  36. Koji ste vi buržuji? Kad se pomene plata, nije 400€ već 200€, samo kukanje, a kad šaljete decu na fakultet onda kupite garsonjeru da se nađe jer vam je bacanje para da dajete 200€ mesečno za kiriju (jer ne postoje studentski domovi i ne može da se iznajmi sobica kod neke babe). :)
    (Mandrak, 23. septembar 2017 11:20)

    # Link komentara

  37. Doseli se 27 000 ali toliki broj "Beograđana" se i odseli-pobegne iz zemlje.
    (gojko12, 23. septembar 2017 11:10)

    # Link komentara

  38. Sramno i bedno je ziveti u kavezima grada od nekoliko kvadrata. To se kosi sa humanoscu coveka. Cuo sam da pojedini dembili u Beogradu kupuju stanove od 5-6 kvadrata. Nepopravljivi Balkan.
    (Jordan, 23. septembar 2017 10:12)

    Делимично се слажем се Вама, супруг и ја живимо у 36 м2, још 15-ак м2 и били би потпуно задовољни, овако имамо собу и кухињу, ограничен простор за одлагање одеће, обуће и свега другог. Спавамо на троседу. Али знате шта? Наше је 1/1. Па нека је и толико, не степимо хоће ли нам газда дати отказ, повисити кирију, не сељакамо се сваке године. Срећом никад нисмо били подстанари, неки наши пријатељи јесу и што је још горе, немају наду да ће да купе стан.
    (наше, 23. septembar 2017 10:57)

    # Link komentara

  39. Ne samo u Beogradu.U Novom Sadu se sigurno isplati.
    (Loki, 23. septembar 2017 10:55)

    # Link komentara

  40. Ko u bajci da zivimo otkud nekome 25-30.000€ za garsonjeru. Ima ko ima ali to je 10% a ostalih 90% se grci po prcvarnicima ili iznajmljuju sobe oko Vukovog spomenika za 100€ sa upotrebom kuhinje. I Beograd je generalno pukao posla ima samo za stranacke kadrove i ko ima jaku vezu. Za decu iz unutrasnjosti tu su budj poslovi njih ima koliko hoces do 35-40.000 din sto je za prezivljavanje kakav crni zivot jos ako nemas nekretninu pitanje je momenta prvom prilikom se bezi iz Srbije.
    (Mrle, 23. septembar 2017 10:50)

    # Link komentara

  41. Članak je površan, gde je porez, nameštaj, troškovi održavanja tekući troškovi. Ono što se danas prodaje sutra neće, plus ljudi svima nam je pala cena.
    (šetač, 23. septembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  42. 1200e po kvadratu blizu bilo kog fakulteta u Beograd? Pa teško da će biti tako. Ali ajd da pretpostavimo da ne tako. Ako uzmemo ratu na 72 meseca npr. to je 6 godina svaki mesec po 500e što je za naše standarde nemoguće, pod time mislim na čoveka sa prosečnom srpskom platom. E sad ako smanjite ratu na 200e mesečno što je i dalje mnogo, stan ćete otplaćivati 15 godina. E sad dolazi ona glavna strana priče. Taj stan neće ići preko 150e za studenta koje navodite ovde. Pa sad vi vidite jel se isplati. To se isplati ljudima koji već imaju 10 stanova.
    (studenti, 23. septembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  43. Moj ortak je kupio garsonjeru na Konjarniku za 25000€ deo je dao u kesu a ostalo na kredit ...rata 130€ a izdaje za 150€ ja bih rekao da se isplati.
    (Tetka Novka 011, 23. septembar 2017 10:39)

    # Link komentara

  44. ccc, jadan siroti narod iz unutrasnjosti, muke njihove zive, da li da kupe stan na Vracaru ili Nbg...uzas!
    (Zec, 23. septembar 2017 10:34)

    # Link komentara

  45. Ubaciti i vreme u jednačinu.Samo za studiranje ne ali ako student ostane da radi i živi u Beogradu bar još 15-20 godina da.
    (BeKo, 23. septembar 2017 10:29)

    # Link komentara

  46. Dodje i bg, da dva ispita, ostane da radi u trafici. Cast izuzecima.
    (SMRT FASIZMU!, 23. septembar 2017 10:26)

    # Link komentara

  47. Sramno i bedno je ziveti u kavezima grada od nekoliko kvadrata. To se kosi sa humanoscu coveka. Cuo sam da pojedini dembili u Beogradu kupuju stanove od 5-6 kvadrata. Nepopravljivi Balkan.
    (Jordan, 23. septembar 2017 10:12)

    # Link komentara

  48. Apsolutno se isplati kupovina onom ko ima sredstava. Cak i da se uzme kredit jednim delom pa da se placa rata umesto kirije. Ko moze.
    (Sham69, 23. septembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  49. Centralno grejanje u svim vecim gradovima je abnormalno skupo. Ziveh u vise gradova i u Bg nije nista skuplje nego u ostalim. Skupo je generalno. Monopol.
    (shhh, 23. septembar 2017 10:10)

    # Link komentara

  50. Sve je bolje od kirijanja...
    (Topcina, 23. septembar 2017 10:01)

    # Link komentara

  51. Ko ima lovu,njemu se sve isplati.
    (Cope, 23. septembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  52. Mislim da racunica nije bas najbolja, 200€ mesecno prema 1200€ za kvadrat znaci da 5 godina placanja stanarine otplati 10 kvadrata i to "golih zidova" bez namestaja i realno ostalih troskova koje vlasnik ima. Pre je to ono nase - "imam stan u Beogradu".
    (Giovanni, 23. septembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  53. A drzavu zabole uvo da npr naprave univerzitetsko naselje ili bar jos 2-3 doma za studente !!!
    (Monkey Business, 23. septembar 2017 09:53)

    # Link komentara

  54. Svaka kupovina nekrernine u Bgdu je isplatljiva investicija.
    Ne znam kako moze da se postavlja to kao pitanje.
    (istina, 23. septembar 2017 09:51)

    # Link komentara

  55. Uvek isplativo.Lakše se prodaje.
    (ChampioN, 23. septembar 2017 09:41)

    # Link komentara