- Komentari -

BG: Fontana pri kraju, kreću Bulevar i Ruzveltova

Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić kaže da Direkcija za građevinsko zemljište kontroliše izvođače radova na Slaviji, koja bi trebalo da bude završena do maja.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Hocemo metro, hoćemo metro, hoćemo metro....
    (Realan, 31. mart 2017 11:41)

    # Link komentara

  2. Osnovni problem Slavije je usporen protok na raskrsnici više ulica koje se ulivaju u kružni tok.NA maketi,animaciji novog izgleda Slavije nigde ni jednog pešačkog prelaza a upravo pešaci,ni krivi ni dužni,usporavaju saobraćaj.Trebalo je izgraditi pešačke prolaze za pešake,sa nizom sadržaja ispod saobraćajnice a u centru gde je sada fontana ja bih smestio par kafića sa baštama,zelenilom i sl. i to bi bilo korisno a i šmekerski.Ovako samo našminkana fontana, nerešn saobraćaj,ružna okolina je samo bacanje para.
    (Boža taksista, 31. mart 2017 10:25)

    # Link komentara

  3. @Ivan Vracar, ne pteterujte. Niti ima 200m niti se putuje pola sata.

    Kolosalnu fontanu mozete da vidite ako se vozite tramvajem. Mozda su 2 miliona dali na onaj krovic koji mi nije najjasniji. Fontana je obican izbetonirani krug oko kog sede tri cetiri radnika s telefonima u rukama. Zato je i zabarakadirano da se nista ne vidi.
    (b, 31. mart 2017 06:57)

    # Link komentara

  4. Sredite bulevar od cvetka do ustanicke I izmestite sine. Ono je strasno koliko je rizicno da tramvaj prolazi na metar o pesacke staze. Katastrofa
    (car, 31. mart 2017 06:50)

    # Link komentara

  5. nemam ja nista protiv ulepsavanja i modernizacije grada, stavise, mislim da je to neophodno i za svaku pohvalu.
    ALI.
    protiv sam nefunkcionalnih i amaterskih projekata kojima se peru debele pare, a pritom ti objekti/ulice moraju opet da se renoviraju na svake dve godine, jer se pokazalo da prethodni projekat ipak nije toliko savrsen, ali je sada ovaj pravi. i tako svako malo.
     (just saying, 31. mart 2017 05:34)

    # Link komentara

  6. Beograd je jedini grad i prestonica u Evropi gde investitori diktiraju sta ce se zidati i kako, sve se radi neplanski, zato i imamo pretrpane delove grada bez trotoara, sudare stilova i arhitektonske uzase, i grad koji polako postaje pretrpan i bez resenja za guzvu i smog, i sa sve manje zelenila...
    (Aca Bg, 31. mart 2017 00:20)

    # Link komentara

  7. Samo nam je muzicka fontana falila a ulice nam pune rupa.Promasaj vam je cvetni trg ,bulevar a tolike novce dati za nesto sto mu tu nije mesto.
    (Dusanka, 30. mart 2017 23:57)

    # Link komentara

  8. Jel' to ona ista Ruzveltova koja je na brzaka pokrpljena zbog Putina? A sada ta ista kao da vozis Pariz-Dakar.
    (NoName, 30. mart 2017 22:55)

    # Link komentara

  9. Alo bre, Dorcol je kompletno u rupama, izbiste nam bubrege, kao po njivi da vozimo... o kakvim bre vi fontanama i kranovima pricate?
    (Nikola, 30. mart 2017 22:27)

    # Link komentara

  10. Fontana će biti lepa, to nije sporno, ali ajte ljudi objektivno, prvo je trebalo smestiti pešake u podzemne prolaze, proširiti ulice, srediti šine, izmestiti tramvaje dalje od centra kružnog toka na slaviji. O franšu ujutru oko 7-8h i popodne 15-17 neću da govorim, cirka 5000 vozila i još 1000 drugih sitnica da bi se smanjila gužva, jer ako Beograd nastavi ovakvim tempom narednih 15 godina, u starom gradu neće moći da se živi.
     (student, 30. mart 2017 21:11)

    # Link komentara

  11. ala će ovde biti čukanja ... glupost žešća
     (Rogger, 30. mart 2017 19:19)

    # Link komentara

  12. Aplikacija beograd uzivo. Tu ima kamera uzivo na slaviji.
     (Nemanja, 30. mart 2017 18:35)

    # Link komentara

  13. 2 miliona evra za fontanu! Ejjj!
    Da li je bilo kome od novinara palo napamet da proveri šta koliko košta sa nekim inženjerom građevincem i mašincem i elektro (mislim na one inženjere koji rade kalkulacije)? Npr. rezervoar za pitku vodu u Lipovici od 5000 kubnih metara (ukopan) sa sve prohromskim cevima daleko većih prečnika od ovih "akvarijumskih cevi" i ventilima i dovodnim cevima je koštao oko 1,1 milion.
    (Inženjer, 30. mart 2017 18:24)

    # Link komentara

  14. stepa@ upravu si, to je neko pametan napravio ogormno naselje stepu a infrastrukturu prilaz za taj broj ljudi i kola nije ni takao. ostale ulice kao pre 50 godina kad tu je prolazilo znatno manji broj vozila. tako je u celom gradu gde se grade nove zgrade, jedino da dolecemo iz vazduha.
     (d, 30. mart 2017 17:53)

    # Link komentara

  15. Ti si pljzvao DS kada je gradio po BG a sada pravis papirne makete i ulice koje se raspadaju i time se hvalis.
     (Srba, 30. mart 2017 17:02)

    # Link komentara

  16. Lepo izgleda na slici ali NA SLICI!!!
     (cacanin, 30. mart 2017 16:41)

    # Link komentara

  17. Oce zimi da pustaju toplu vodu il' ce samo da peva.
    (Zeljka, 30. mart 2017 15:43)

    # Link komentara

  18. Slusacemo muziku kad' malo preladi.
    Jel' ce da radi non-stop?
    (Zeljka, 30. mart 2017 15:41)

    # Link komentara

  19. "...dodavši da se premijer Vlade Srbije trudi da u Srbiju dođe što više investicija, zbog čega u Beogradu ima 500 gradilišta i investitora."

    Ако урбани део Београда замислимо као квадрат странице 20 км (иако је то мало превише) онда је површина Београда 400 км2. Ако би у Београду било 500 градилишта то би значило да је на сваком квадратном километру у просеку по једно градилиште па и више. Сваки даљи коментар о смислености Весићевих изјава је сувишан.
    (бт, 30. mart 2017 15:35)

    # Link komentara

  20. Na raskrsnici kod pumpe na Banjici je uvek ogromna gužva. Razlog je što se iz svih pravaca koji imaju 4 trake prema Braći Jerković slivaju u dve trake. Štos je u tome što se na tom delu sa desne strane ne nalazi nikakva gradjevina, pa bi se vrlo lako probile još dve (neophodne) trake. Međutim sada se na tom delu ubrzano gradi, pa će posle biti: "nemamo uslova za proširenje". Da li je neko slep ili se samo pravi slep.
    (stepa, 30. mart 2017 15:20)

    # Link komentara

  21. Urade muzicku fontanu, zavrse je, skupe se sa 'koca I konopca' da valjda stisnu dugme da je puste u rad, krene muzikica..a onda posle par dana zatvore Bul. Oslobodjenja, dovedu tesku mehanizaciju da razvaljuje asfalt, cupa sine..mogu misliti kako cemo uzivati u muzici sa fontane koja se nece, normalno cuti ni ovako, a kamo li uz mehanizaciju..
     (Pera, 30. mart 2017 15:17)

    # Link komentara

  22. Nedostaje neki ringispil ili zabava uz muziku. Usput, na Slaviji je sve gori i gori saobracaj, ni posle ko zna kog preuredjivanja niko nije resio problem ulaska na kruzni tok i pesaka. Pesaci i vozaci se bukvalno guraju, kolone vozila se stvaraju na ulasku, a policija umesto da regulise saobracaj slika i kaznjava vozace koji se guraju kroz reku pesaka.
    @bubuljica
    Ono sto je zanimljivije sto je bivsi ministar poljovprivrede, sumarstva i vodoprivrede iz Zrenjanina, sadasnji ministar privrede, a cini mi se i bivsi gradonacelnik tog grada (2x). Sad ako on nije potegao da Zrenjanin dobije pijacu vodu, ko treba. Gradjani Zrenjanina za to treba kolektivno da se izbore, prosle godine su imali priliku, pa opet su glasali za status quo. Ako nece gradska vlada, onda trebaju da jure pokrajinsku, pa nakon toga republicku. Sa tim Beograd i njegove gradske vlasti kakve god bile nemaju veze.
    (drvobradi, 30. mart 2017 15:13)

    # Link komentara

  23. neverovatno rekonstrukcija se vrši samo tamo gde zive politicari. na zvezdari u ulici gde zivi mali beograd put dezura a ulica nije u prioritetu dok je moja u prioritetu u njoj je OŠ ali je zimi sneg do kolena... mogu da zamislim kaki je 200km od beograda
     (milam, 30. mart 2017 15:03)

    # Link komentara

  24. odusevljenje ne kriju gradjani zrenjanina koji nemaju pijacu vodu x godina
    (bubuljica, 30. mart 2017 12:12)

    I mi iz Tutina, gradića na 850 m.n.v. okruženog desetinama izvora pijaće vode, ne krijemo oduševljenje ko i vi Zrenjaninci.
    U nedelju samo jako!
     (TT001, 30. mart 2017 15:00)

    # Link komentara

  25. Dajte uzivo sliku sa gradilista a ne makete i skice.
     (markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo, 30. mart 2017 14:53)

    # Link komentara

  26. Čoveče, počni da gradiš metro i onda nas ubedi da glasamo za tebe dok ga ne zavrsis. Ovo sam ti rekao potpuno nelično i nestranački. Naravno da treba novo u BG-u, ali da liči na nešto i da je korisno.
     (n, 30. mart 2017 14:48)

    # Link komentara

  27. oni prave pevajuce fontane a ulica od slavije do autokomande rupa rupu stize...
     (mufte, 30. mart 2017 14:44)

    # Link komentara

  28. Da li bi moglo nešto i po unutrašnjosti da se radi? Da li treba svi u glavni grad da se sjatimo? Beograd nije Srbija!
    (Zapadna Srbija, 30. mart 2017 14:39)

    # Link komentara

  29. A tramvajske šine na Slaviji kao stepenice i pragovi. Od potonulog kolovoza i uzdignutih šina može samo da se izlome trapovi ali ima svi da pevušimo uz muziku iz fontane. Mi kuću zadnjih 30-tak godina uvek gradimo od krova a ne od temelja definitivno.
    (Posmatrač., 30. mart 2017 14:29)

    # Link komentara

  30. taman pred izbore...neverovatan tajming
     (borivoje surdilovic, 30. mart 2017 14:17)

    # Link komentara

  31. Beograd je jedna urina koja propada... obnovite postojeće zgrade , ulice , raznorazne ustanove..
    (Reformator, 30. mart 2017 14:01)

    # Link komentara

  32. @(bubuljica, 30. mart 2017 12:12)
    Ne bih da diskutujem o fontani jer uvek će biti onih koji su za i onih koji su protiv. Međutim, veoma me nerviraju ovakvi komentari. Kakve veze fontana na Slaviji ima sa problemom pijaće vode u Zrenjaninu? Ima li Zrenjanin gradonačelnika i lokalnu samoupravu koja bi trebalo da rešava taj problem? Možete li da shvatite da grad Beograd ubire značajna sredstva kroz poreze na imovinu, razne komunalne takse i zakup građevinskog zemljišta tako da može finansirati određene projekte? S druge strane, prvi bih digao glas protiv u slučaju da se ovakvi projekti finansiraju iz republičkog budžeta. To bi u najmanju ruku bio bezobrazluk.
    (Bgd, 30. mart 2017 13:59)

    # Link komentara

  33. A zicara Slavija-Mala Mostanica koja govori stihove krece odmah posle pevajuce fontane.
     (Dex, 30. mart 2017 13:51)

    # Link komentara

  34. Ja sam impresioniran neverovatnom sposobnošću svakog gradonačelnika Beograda do sada! Beograd se konstantno gradi i širi, dok gradonačelnici i predsednici opština ostalih gradova u, citiram, "unutrašnjosti" Srbije nemaju blage veze! Kontam da su, recimo, predsednici opštine Vladičin Han potpuno nesposobni i nisu dorasli poziciji na kojoj su, jer dole 40 godina nije bilo niti jedne jedine investicije!! Srbijo, nauči nešto od našeg glavnog grada tj. od "spoljašnjosti"!
     (Samuraj, 30. mart 2017 13:29)

    # Link komentara

  35. ...fontana kojoj ne mogu da pridju ljudi dotaknu vodu ili bace novicic u nju nije prava fontana... ja po ovoj slici ne vidim kako je to moguce osim da ljudi kao zecevi pretrcavaju ceo kruzni tok da bi dosli do fontane... pa zar jednu stvar ne mozete da uradite kako treba..
    (mik, 30. mart 2017 13:26)

    # Link komentara

  36. Bravo! Svaka cast SNS kamarili.

    Sad ce konacno sva deca moci da se lece o trosku drzave bilo gde i bilo kada. Bravo za fontanu!
     (Nikolla, 30. mart 2017 13:26)

    # Link komentara

  37. Tu Ruzveltovu "rekonstuisu" svake dve godine.
    (Pile, 30. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  38. Što možete završavajte do 2.4. a posle...
    (Uškozaminje, 30. mart 2017 13:23)

    # Link komentara

  39. Noću će je osvetliti i izgledaće atraktivno ali šta će ti fontana kojoj pešaci apsolutno nemaju pristup a oni koji budu poželeli da pretrče i pogledaju izbliza izložiće opasnosti i sebe i druge u saobraćaju. Da ne govorim o prskanju vode po šoferšajbni tokom vetrovitih dana. Pre desetak dana su takav kružni tok sa fontanom otvorili u Zagrebu i tokom ceremonije otvaranja kojom prilikom su doveli i popa da osvešta neki tip se popeo , izvadio mačora i "osveštao" fontanu pre popa. Dao im na znanje šta misli o fontani. Da ne zaboravim, troškovi održavanja su poprilični.
     (stara škola, 30. mart 2017 13:17)

    # Link komentara

  40. Kakva vest.Najpre niko se ne protivi nečemu što ima smisla i gde ljudi vide opšti interes.Svrsishodnost nečega.Ko god ga gradio.Dalje bitno je kako je uradjeno.Bitno je da je ispoštovan projekat i projektna dokumentacija,a ne kako ovde uvek biva jedno imamo na papiru a dugo u praksi i onda možeš misliti kroz koju godinu to deklarišemo kao faktičko stanje.Sve vremne radova nema nigde inspekcije,nadzornog organa koji kontroliše kvalitet gradnje i onoga kako stoje stvari po projektu.Poslednji slučaj rekonstrukcija ul.Vojvode Stepe.Svi možete videti šta su govorili a šta je ispalo.Takodje ostaje nedoumica oko muzičke fontane.Da bi se čula muzika da li će se zaustavljati saobraćaj ili će toliko treštati da će glavu probijati. Verujem da kada u Beogradu počne da duva jaka košava da će se fontana gasiti jer će ugrožavati bezbednost saobraćaja.Itd itd.Ovo nema veze sa politikom.Naravno najavljenoj ceni i da ne govorimo.Za jednu fontanu dati tolike pare?To nije politika nego ekonmska perverzija.
    (Grunf, 30. mart 2017 13:08)

    # Link komentara

  41. Aj da vidimo, pa da komentarisemo. Slazem se da smo mi Srbi ozbiljni hejteri i to unapred. Ali....zar nas 5 godina Vasih promasaja nije opeklo? Koliko obecanja, koliko lazi, koliko nicega....
    Prvi cu da viknem BRAVO Vesicu ako stvorite nesto dobro, ali daj zasluzite to!
    I jedan komentar, ako su kolektori ispod Slavije, zasto niste napravili nadzemne prelaze, koji su mogli brutalno dobro da izgledaju, sa sve pokretnim spiralnim platformama? Video sam resenje i to ne skupo...
     (Aleksa, 30. mart 2017 13:07)

    # Link komentara

  42. "U aprilu kreću radovi [...] i do kraja sledeće godine imaćemo potpuno završen {...}."

    Dakle, radiće godinu dana i devet meseci nešto što bi moglo da se uradi za najviše mesec do dva! Tačnije, ne bi ni moralo da se rekonstruiše, da je domaćinski rekonstruisano prošli put, i pristojno održavano. Nadam se samo da Mali i Vesić neće da se žale na DS, čiji su funkcioneri bili u vreme vladavine DS-a.
    (Zidanje Skadra, 30. mart 2017 12:57)

    # Link komentara

  43. stavljaju muzicku fontanu nalik onoj u barseloni u najbucniji deo grada kao sto je slavija.. ma daj bre... fontana je okej da se uradi, a ovaj muzicki deo je cisto trosenje sredstava iliti pranje para nekog sa vrha...
     (pp, 30. mart 2017 12:50)

    # Link komentara

  44. Kada budete radili Bulevar Oslobodjenja od Fransa do Slavije gledajte da uradjeno potraje makar dve godine.Najlepse molim.
     (n, 30. mart 2017 12:31)

    # Link komentara

  45. ta fontana je ogroman uspeh. to je ono sto je ocajnicki trebalo Gradu.
    (nenad, 30. mart 2017 12:19)

    # Link komentara

  46. Šta pri kraju? Ništa nisu uradili.
    (Pera, 30. mart 2017 12:15)

    # Link komentara

  47. pola godine jednu fontanicu prave
     (Lobacevski, 30. mart 2017 12:14)

    # Link komentara

  48. odusevljenje ne kriju gradjani zrenjanina koji nemaju pijacu vodu x godina
     (bubuljica, 30. mart 2017 12:12)

    # Link komentara

  49. Investitori dolaze zbog Vucica? A ja mislio da dolaze zbog zarade...
     (Kobster, 30. mart 2017 12:08)

    # Link komentara

  50. Ljepo!
    (huligan64, 30. mart 2017 12:06)

    # Link komentara

  51. potpuni promašaj, onako realno bez ikakve ostrašćenosti. kao građanin.
    (srbislav, 30. mart 2017 12:02)

    # Link komentara

  52. ma slazem se da Slaviju treba srediti. I fontana mi je skroz OK ali bas ne mora pa "peva", i price oko vetra koje nanose kapljice na sofersajbne su mi smesne.... DA voleo bih da ima i podzemnih prolaza ali znam da je to nemoguce (Ispod kruznog toka na Slaviji je OGROMAN kolektor koji su napravili Nemci 1943. godine i koji regulise ogroman priliv vode iz raznih recica, potoka i kisnice) ali ipak smatram da ima i precih stvari, a koje nisu "bolnice, vrtici, narodne kuhinje" koje treba resiti jer uredjenje Slavije je cista ESTETIKA. U praksi ne dobijamo nista osim lepseg pogleda dok cekamo da se izvucemo iz kruznog toka. Nadam se samo da nece napraviti neku odvratnu skalameriju koja ce liciti na renovirani Cvetni Trg.
    (Rade, 30. mart 2017 12:02)

    # Link komentara

  53. on izgradnju fontane poredi sa izgradnjom ajfelovog tornja.
     (brzeprugesrbije, 30. mart 2017 12:02)

    # Link komentara

  54. Guzve su vece nego ranije.Pola sata se putuje bilo prevozom bilo automobilom od glavne zeleznicke stanice Nemanjinom do Slavije sto je nepunih 200 metara.Ranije se putovalo 5-10 minuta.
    (Ivan Vracar, 30. mart 2017 11:21) # Link komentara

    Ne branim nikoga, ali moram da reagujem već posle prvog dela ovog komentara. O Slavije do Železničke ima tačno 1 km, a ne nepunih 200 metara. Nikad, ali nikad tu deonicu nisam prošao za više od 15 minuta... Ovo je sve nevezano za bilo šta drugo, samo za netačne informacije koje se koriste u ovom komentaru.

    Za samu Slaviju se slažem, crna rupa saobraćaja....
    (Sreten Žujkić, penzioner, 30. mart 2017 12:01)

    # Link komentara

  55. Kako bi bilo da se na primer sredjuju prioritetne ustanove: bolnice, domovi zdravlja, domovi za stare, skole, vrtici itd?
    Onda, kada se srede sve prioritetne ustanove, onda se predje na lokalne ulice, trgove, parkove, sportske centre...

    Eh...
    (Mudroser, 30. mart 2017 11:57)

    # Link komentara

  56. Guzve su vece nego ranije.Pola sata se putuje bilo prevozom bilo automobilom od glavne zeleznicke stanice Nemanjinom do Slavije sto je nepunih 200 metara.Ranije se putovalo 5-10 minuta.Sve sto ova vlast radi-radi da bi gradjanima zagorcala zivot i potrosila pare poreskih obveznika.Nijedne pasarele oko Slavije.Juce umalo padoh pod tramvaj od rupe pored sina.Ne znam kako je devojkama sa stiklama.Cak i sa patikama covek mora da izigrava atletu u skoku u dalj da bi presao jednu obicnu raskrsnicu u centru grada od dva miliona stanovnika jedne drzave kandidata za Evropsku uniju koja daje novac za nesto sto nema veze sa saobracajnom infrastrukturom i poboljsanju bezbednosti kako pesaka,tako i ucesnika u saobracaju bez obzira da li to bili automobili ili putnici u javnom prevozu.

    Prelaziti Slaviju u Beogradu kao pesak je jedan dobro uvezbani trening nakon cega mozete se prijaviti za svetsko prvenstvo u skoku u dalj ili brzo trcanje na sto metara.

    Policajaca ima dva sata od 24 sata.
    (Ivan Vracar, 30. mart 2017 11:21)

    # Link komentara