- Komentari -
  1. Pa samo jos kozu da skinete gradjanima, ostalo su vec sve dali.
    (tanja, 30. jun 2016 08:28)

    # Link komentara

  2. Velika izbegavanja placanja poreza su u oblasti zdravstva i turizma, jer tu postoji znacajno placanje gotovinom.Unakrsnom analizom trebalo bi izvrsiti procenu stvarnog prometa turistickih agencija, jer je opstepoznato da se aranzmani delom placaju u gotovini u inostranstvu.Sto se tice privatnih ordinacija neophodna je kontrola stvarnog prometa,ali i placenih poreza i doprinosa na ime isplata za angazovane lekare.
    (Senka, 29. jun 2016 19:34)

    # Link komentara

  3. Kad vec Ministar navodi poreske obaveze onda neka krene od najvecih duznika jer oni su ti koji koce budzet a ne narod.Smanjio plate i penzije,prvo odakle mu pravo da smanji penzije kad je to steceno radnim stazom a drugo kako je regulisao smanjenje plata u privatnom sektoru i trece zasto onda nije nivelisao standard za to umanjenje.Vidne su gomile gresaka u ovoj njihovoj politici i iskreno samo je pitanje dokle ce to isti taj narod da guta.
    (tomislav, 29. jun 2016 11:56)

    # Link komentara

  4. Samo prica, a nista ne radi po tom pitanju. Svaka zgrada u Srbiji, ima po nekoliko stanara koji u stanu imaju razne radionice-ne prijavljene, naravno. Da on zeli porez, mogao bi preko Skupstine zgrade da dobije spisak ljudi koji se ne legalno bave raznim zanatima i uznemiravaju stanare. Neki u stanu imaju frizerske salone, potrosnja vode se deli na sve stanare. Oni koji odgajaju pse za prodaju, takodje trose vodu a svi placaju... Toliko o placanju poreza.
    (mima, 29. jun 2016 11:25)

    # Link komentara

  5. Ja sam iz Obrenovca.

    Od 2014. ne da ne idem na more, nego ni kola nemam. Kuća mi poplavljena i unakažena, ni lud je ne bi kupio ni za dinar, ali porez (uvećan) uredno stiže. Naravno, PLAĆAM jer ne znam šta bih drugo.

    Pa ti meni premijeru/mandataru Vučiću kaži:
    NA ŠTA JA TU TAČNO PLAĆAM POREZ? I zašto?

    Koja je vrednost uništene imovine i ko je procenjuje?
    I šta ja dobijam za taj svoj novac?
    Da opet kod prve veće kiše ostanem bez svega?

    Šta meni bilo koji porez koji PLAĆAM ovoj državi garantuje?

    APSOLUTNO NIŠTA.Samo MAGARECE UŠI.
    (Apsolutno bezobrazno, 28. jun 2016 23:10)

    # Link komentara

  6. A ovi sto hoce auto put do crne gore placaju ?Kakve budalastine.
    (Ovo je Srbija, 28. jun 2016 19:48)

    # Link komentara

  7. tutgut, 28. jun 2016 11:07) Na fiskalnom računu stoji vrsta plaćanja (gotovina, kartice...). Pretpostavljam da je to razlog. Kakvog to uticaja ima dalje nisam siguran. Da neki ugostitelj odgovori možda :)
    (Vladimir, 28. jun 2016 17:46)

    # Link komentara

  8. Vidim ovde po komentarima, lepo su demokrate izobrazovale ove svoje glasace koji su srecom u velikoj manjini, a glasi tipa, zavrni drzavu koliko god mozes, ne placaj porez, utaji ga...i jos se buni kada ti neko kaze da treba da se drzis zakona.
    (Rale, 27. jun 2016 19:03)

    Mislim da su ih obrazovali a ti si se mozda "izobrazovao" ma sta to znacilo. Nego Rale kakvi su sendvici danas, sa porezom ili bez?
    (Brdoviti Balkan, 28. jun 2016 16:56)

    # Link komentara

  9. @Dejan Krkić
    Ne kaže se "glanc novi" nego ganc novi, od nemačke reči ganz (čita se ganc), što znači potpuno, sasvim.
    (Jozef Štraus, 28. jun 2016 16:26)

    # Link komentara

  10. pa hoce da platimo porez kad nam das vecu platu
    (Miki, 28. jun 2016 16:18)

    # Link komentara

  11. Za one koji se diče neplačanjem poreza imam nekoliko pitanja: Da li vi, poštovana gospodo, idete kod doktora? Da li ste vi ili vaša deca pohađali osnovnu i srednju školu? Ko plaća te profesore? U svim zemljama sveta se plaća porez, u svim zemljama sveta se krade. Svako treba krenuti od sebe, jer samo tako možemo postati normalna zemlja. Pozdrav svim dobronamernim ljudima.
    (Zlatko, 28. jun 2016 15:53)

    # Link komentara

  12. Ovo je jedna od retkih situacija gde se slazem sa doticnim. Pogotovo treba obratiti paznju na kafice. Mi pice u kafani placamo sa obracunatim porezom i ne gledamo da li smo dobili racun. Znaci placamo porez a vlasnik ne prijavljuje. Pare njemu u dzep. Takodje mislim da bi ista ta drzava da smanji akcize na gorivo. Ne da nebi time nista izgubila nego bi se cak povecala kupovina derivata. Nije logicno da je svuda oko nas jeftinije a nas da deru...pozdrav
    (Ne verujem zeni sa lepim nogama, 28. jun 2016 14:11)

    # Link komentara

  13. Gluposti. Svako ko je malo obrazovaniji za da je za taj put ekonomski ne opravdano ulagati.Neisplati se ulagati u auto put ako nema 12000 vozila na dan, a tamo sigurno nece ni biti.Tako da mozete zamisliti zasto bi gradili, samo da trpaju pare u dzep...
    (Mario, 28. jun 2016 14:01)

    # Link komentara

  14. Kako bi bilo da resenja za porez konacno stignu? Jul mesec ga evo,mi napamet placamo prva dva kvartala?
    (Hoces da budes "vodja"?Radi nesto u zivotu., 28. jun 2016 13:38)

    # Link komentara

  15. Smanjite ne radnike na Drzavna jasla!!!!!
     (max%, 28. jun 2016 12:57)

    # Link komentara

  16. !?@dejan marković
    ovde u civilizovanom svetu, tuzis lokalnu samoupravu kad se to desi i oni plate
     (sm, 28. jun 2016 12:47)

    # Link komentara

  17. A gde idu pare iz ovih mogu slobodno reći prevelikih akciza ???
    (Razlo, 28. jun 2016 12:18)

    # Link komentara

  18. Evo ja platio porez. I gde je autoput?
    (saleN, 28. jun 2016 11:45)

    # Link komentara

  19. Od 2005. ili 2006. godine kada je Đelić uveo kaznu ako se ne uzima račun i ne nosi još, mislim 25m, od prodavnice, ne pamtim da mi neko nije izdao račun, a po cečoj Srbiji sam i kupovao i sedeo u ugoatiteljakim objektima. Jedino ko ne izdaje račune su kineske radnje, ali ne sve i ne uvek, nego nekad daju nekad ne, a i štampaju neke sumnjive i drugačije od ostalih. Mene jedino nervira što ako negde kažeš da plaćaš kešom ne možeš da se predomisliš i platiš karticom, i obratno, ne znam da li je to neko muvanje, a liči mi na to, jer oni nešto kao unesu u kasu pa ne može da se menja, kao da imaju dvojne softvere.
     (tutgut, 28. jun 2016 11:07)

    # Link komentara

  20. @Nikola
    "Ako porez moze da se placa u Nemackoj onda moze i u Srbiji."

    Na pr. porez na imovinu. Gle, on u Nemackoj ne postoji ! Placajte porez da bi bilo naknade za nezaposlene ! Gle toga u Srbiji nema !
    (U JS prosirena creva, 28. jun 2016 10:59)

    # Link komentara

  21. U Srbiji je najveće rodoljublje prevariti državu. Ma nemoj a ko je prevario NAROD da će se izvoziti Srpski Mercedes?
    (Pamtim kao slon, 28. jun 2016 10:56)

    # Link komentara

  22. da, ali zato na bruto platu od 40 hiljada drzavi ode 17 hiljada pa se zalite na poslodavce sto vam ne daju vise od 23 hiljade, a istina je da su oni spremni da daju i vise (i da daju preko poreza, ali drzavi) ali je problem nesposobna drzava(vlast) koja bi smanjivanjem nameta na poslodavce prvo povecala domacu potrosnju sa vecim platama ljudi koje bi usledile, plus bi poslodavci te pare kojebi isle za porez preusmerili u nova ulaganja, a i vise ljudi bi sa manjim nametima bilo spremno da zapocne privatan biznis, a mala i srednja preduzeca su nosioci ekonomija najrazvijenijih drzava dok ih kod nas drzava urnise nametima.
     (marko, 28. jun 2016 10:52)

    # Link komentara

  23. ja zato placam karticom. tada moraju da izdaju racun i plate porez.
    mi ne razumemo logiku:
    ako ne uzmete racun kod komsije da mu "pomognete", alava drzava ubire manje poreza, onda meni povecaju akcizu na gorivo, PDV i dodaju jos poneku taksu.
    samo da muceni komsija ima za Audi...
     (magarence, 28. jun 2016 10:07)

    # Link komentara

  24. znaci gradiće se put kroz Makedoniju našim parama?
    (zanimljivo, 28. jun 2016 09:58)

    # Link komentara

  25. 'Oces da srednja klasa plati porez na stanove i kuce cca. 15.000din. Oni i placaju, a ti vidi sa onima sto dugujuuuuu milione € za porez kakao ces da naplatis. ako bi njima naplatio sve sto treba, pa imali bi novca da napravimo auto-put do Tokia! Najlakse je naci opravdanje, nemoj biti deo problema, budio deo resenja, majstore!
     (cito, 28. jun 2016 09:52)

    # Link komentara

  26. U Nišu, u podzemnom prolazu, svaka druga radnja prodaje glanc nove Samsung telefone, u originalnom pakovanju, sa smesnom garancijom od 6 meseci, po ceni koja je 20-30% manja od cene kod provajdera. Naravno cena je za keš, primaju i evre, prodaje se bez računa a sa računom je 10% više. Vitrine su pune, sve sija i uopšte se ne kriju.Odakle dolaze toliki telefoni i ko zatvara oči pred ovim kriminalom?
    (Dejan Krkic, 28. jun 2016 09:41)

    # Link komentara

  27. Putarine u Srbiji su skuplje nego u Austriji, Mađarskoj i Nemackoj, a naravno da je svima jasno da su putevi kod nas najgori.

    Tako da je ovo još jedna u nizu neistina
     (Bla bla, 28. jun 2016 09:16)

    # Link komentara

  28. sverc duvana se moze iskoreniti jednim potezom..smanjiti akcize toliko da ne bude isplativo da svercuju duvan i resen problem...
    jer hapsenja i ostale akcije nece nista doprineti uvek ce se javiti neki novi ako vidi tu zaradu...
     (pf, 28. jun 2016 09:08)

    # Link komentara

  29. Druze, povecaj ti meni platu i ja ti platim sve poreze. Kako bre da platim porez na nesto ako nemam da prezivim, pa normalno je da na neki nacin pokusam da ne platim nesto. Pa valjda je to ljudska osobina, prezivljavanje.
    (Ja, 28. jun 2016 09:07)

    # Link komentara

  30. ja sam za ali da se smanje nameti..
    zasto bi neko mesecno davao..ja za sebe ne dajem 22000 za socijalno i penziono..pa za hleb ne bih imso..stvorite mogucnosti pa se borite posld sive ekonomije..a ovako sistem ko sistem..ako je sve na papiru..u roku od mesec dana popucale bi sve firme u Srbiji...mislim na mala i srednja oreduzeca...
     (pf, 28. jun 2016 09:06)

    # Link komentara

  31. Јел треба копију уплатнице да ти шаљем на увид?
     (Aлександар, 28. jun 2016 09:05)

    # Link komentara

  32. Ne moramo da imamo cuveni autoput do Grcke koji se gradi vec decenijama, za pocetak bi bilo dovoljno da popravite rupe u centru Beograda jer su ulice u ocajnom stanu.
    Prekjuce sam udario u rupu od kanalizacije u Bulevaru Despota Stefana,napravio balon na gumi i iskrivio felnu pri brzini 40-50kmh, katastrofa.
    Zato, draga gospodo prvo popravite rupe i kratere od kanalizacije pa onda razmisljajte o nekim novim virtuelnim autoputevima.
    (Dejan Markovic, 28. jun 2016 08:34)

    # Link komentara

  33. A šta cemo sa Pravnim sistemom?Kad ce to na ree?Fino se izbegava reforma,al videćete obiće nam se o glavu stavljanje pod tepih to.
     (zvrk, 28. jun 2016 07:52)

    # Link komentara

  34. A sta se placa sa onih 70% i vise poreza i akciza na cenu goriva? Sta je svrha tih para ako ne odrzavanje postojecih puteva i izgradnja novih? A porez na kupovinu automobila? A putarina na postojecim putevima? To je u svim normalnim zemljama izvor prihoda za izgradnju i odrzavanje saobracajne mreze. Kakva demagogija!
     (NSBGD, 28. jun 2016 07:44)

    # Link komentara

  35. Svasta bi rekao na ovo, ali ne vredi, jadni mi, samo toliko.
     (Voodoo, 28. jun 2016 07:40)

    # Link komentara

  36. Iskren da budem ja sam prvi protiv izbegavanja placanja i sl. Ali postoji tu jedna onako velika stvar o kojoj AV ne prica. Kada bi prosecan stanovnik ove zemlje video gde idu njegove pare od poreza mnogo bi to bolje izgledalo. Naime meni je.draze da kako rece premijer prevarim drzavu jer je do sada nisam varao a nista od toga nis dobio. Nijedan put, nijednu bolnicu, vrtic(koliko ih sam fali u Bg). Te pare zavrsavaju u necijim dzepovima pa je i poverenje naroda izigrano.
     (marko, 28. jun 2016 07:37)

    # Link komentara

  37. pa telefonski broj za prijavu neizdavanja racuna ne radi vec godinama!? O cemu ti pricas AV?
     (kolbi, 28. jun 2016 07:26)

    # Link komentara

  38. Znači kad se suzbije šverc duvana biće nam super.Kakva smo mi država kad nam sudbina zavisi od šverca duvaa
     (zoran užice, 28. jun 2016 07:22)

    # Link komentara

  39. ako smem da primetim gospodine Premijeru ( da se obratim na Vas nacin) , vi ste na vlasti zadnjih 4 godine. sve poluge vlasti su kod vas. u svakoj izjavi Vi samo kukate, ako je tako ili dajte ostavku ili menjajte ljude koji rukovode sektorima. uzmite policajca i poreskog inspektora i na ulicu da zaustavljaju dzipove, besna kola. ko ne dokaze odakle mu pleni. 4 godine slusamo o PRAVDI a nikako da docekamo. samo vas napadaju ili kukate.
     (misa, 28. jun 2016 07:11)

    # Link komentara

  40. Putarine nisu porez?
    (db wonder, 28. jun 2016 07:11)

    # Link komentara

  41. Prva stvar, porez MORA da se plati, svi ga plaćamo, ako ne platiš kamate su surove i naplatiće ga kako tako kad god. Druga stvar što gomila tog novca ide za penzije ljudima koji su radno sposobni, ide na plate političkim pijunima u raznim malim kancelarijama bez kompjutera koji ustvari ništa ne rade. Kupuje se socijalni mir parama poreskih obaveznika, stvarno se nadam da će se to promeniti u narednih 10god ali dokle god je PIO oslonjen na Budžet od tog nema ništa. Put je ok ali on treba da se finansira od putarine kao i svi putevi ili od takse na registraciju, a ne od poreza.
     (Picard, 28. jun 2016 07:11)

    # Link komentara

  42. Gospodo, Prvenstveno preispitajte vase inspekcije posto je svaka (sanitarna, komunalna itd) se moze potkupiti za odredjenu sumu novca , pa zazmure u pekari , poslasticarnici ...….. itd, i sve je u redu( nema veze sto pacovi, misevi trckaraju i muve setaju po kiflama ). Mora neko da kontrolise i njih jer se BAHATE.
     (zdrav razum, 28. jun 2016 07:04)

    # Link komentara

  43. Ja plaćam redovno, i šta sad?
    (Brontosaurus, 28. jun 2016 06:59)

    # Link komentara

  44. Malo naivno objašnjeno premijeru, znači samo oni da plaćaju porez koji hoće autoputom da idu u Grčku i Bugarsku a šta se onima koji nemaju ni do Grocke.
    (milan, 28. jun 2016 06:55)

    # Link komentara

  45. Meni prošle godine bio porez 8 hiljada a ove 16!Za nepismene botove to je 100% povećanje! Nezabeleženo u civilizovanim državama u NOVIJOJ ISTORIJI!
     (ne bachi, 28. jun 2016 06:41)

    # Link komentara

  46. nije stvar u porezu nego u firmama koje primaju infuziju a mrtve su odavno a sve zarad socijalnog mira. Zelezara, Srbijagas, FAP,Zeleznice srbije, Srbija put...sve duznik do duznika. Poenta preduzeca ja DA BUDE KUTIJA ZA STVARANJ PARA NE RAZBACIVANJE. Nisi zaveo red a glumis premijera. U mojoj ulici krali ljudi od drzave put pa je ulica uska sve sa banderama u dvoristima. E to treba oporezovati debelo i ugasiti ove firme. Jeste surovo ali to tako mora.
     (mofa, 28. jun 2016 06:38)

    # Link komentara

  47. A od čijih para se plača iznajmljivanje avijona za direktan let do amerike?
    Da nije možda od vaših poslaničih i ministarskih plata?
    Sve je to od sirotinje i penzionera koi nikada neće ni poleteti tim avionom!
     (Zorica, 28. jun 2016 06:22)

    # Link komentara

  48. A sa ostavkom Sinise Mali, dokle se stiglo Aco? Zar ne rece da ce vrhuska gradske vlasti snositi odgovornost?
     (Veerghoen, 28. jun 2016 05:23)

    # Link komentara

  49. Cekajte bre malo! Putevi se prave od akciza i pdv na gorivo, taksi na registraciju i putarina?! Nece biti da je bas tako. Ako je tako a zasto drzava uzima kredite za puteve?! Ne, ne zelimo autoput za Albaniju, niti Grcku, put ne moze da se jede. Gladni smo. Srbija je gladna i osiromasena. Putevi samo pune dzepove politicara.
    (Demagogija, 28. jun 2016 03:05)

    # Link komentara

  50. sad traži da se placa porez a pričao je o investicijama, stotinama km puteva, koridorima...
     (sm, 28. jun 2016 02:49)

    # Link komentara

  51. Da podsetim gospodina premijera da u Srbiji strani investitor za otvaranje radnog mesta dobije 15.000 eur, dok gradjanin koji se odluci na korak da sam sebe zaposli dobije da odmah placa sve da dazbine u punom iznosu. Znate, strana kompanija treba da se probije na trzistu, nema odmah bas prihode i konkurenciju pa im se treba pomoci dok su gradjani sve to odavno resili i odavno poznati su krenuli da rade.
    Onda taj mali gradjanin malo okasni sa placanjem tih nimalo malih nameta, dobije blokadu i svuku se pare poreskoj upravi. Ode da se raspita sta je ostalo neplaceno, kad ono SVE. Prvo uplate kamatu, koja tada izadje kao dug, dug ostane, kamata se opet gomila. I tako, onda skontas da te drzava uci da razmisljas u stotinama hiljada i da ti nikada nece pomoci. Naravno da nemas priliku i sredstva kao tajkuni da ti odobre placanje na rate i otpis kamate. A ti si i dalje samo mali preduzetnik. Udri po raji, gospodine premijeru.
     (Mali Preduzetnik, 28. jun 2016 01:15)

    # Link komentara

  52. Pa svi I SAD gledaju da izbegnu ili plate sto manje poreza. nije uopste u tome fora, nego u SAD postoji sitem. Prebacivati sad krivicu na obicne ljude i vlasnike malih firmi samo koze da naskodi dodatno. VUCICU SREDI TI DRZAVU I NAPRAVI SISTEM GDE CE BITI TEZE VARATI I IZBEGAVATI PLACANJE I PRESTANI DA KUKAS. VISE.
    (Balkan Beast, 28. jun 2016 01:00)

    # Link komentara

  53. Nemoj ti da mi pricas koji u zivotu nista nisi radio da li mi ocemo puteve pa sad moramo da platimo porez.Da izuzmemo hiljadu stavki koja nam ova drzava uzima a za uzvrat nista ne daje i da se osvrnemo samo na registraciju automobila gde lepo pise taksa za puteve koja je najveca ali ti to ne znas jer te voze o nasem trosku.A kad se vec uporedjujes sa Nemackom pa ako nisi znao registracija u Nemackoj je manja nego u Srbiji i takodje imaju stavku za puteve samo sada ide deo koji kaze svi putevi za gradjane Nemacke ukljucujuci i autoputeve su besplatni jer su vec platili njihovo odrzavanje kroz registraciju.Ali kome ja pricam pa i ti ne pricas meni.Ali to samo kazuje o tebi da sve to znas ali manipulises pravecise veliki sef.Pih.
     (ivan, 28. jun 2016 00:44)

    # Link komentara

  54. Zivim u Republici Srpskoj gorivo jeftinije, porez manji, cijene osim hljeba su sve jeftinije. Molim Srbiju da se ne bruka i da politicari vise ne deru kozu narodu sa ledja. Unaprijed hvala Vucicu i ostalima
     (coa, 28. jun 2016 00:18)

    # Link komentara

  55. za more para nemamo a ko ima neka na granici plati izlaznu taksu pa od te takse pravite autoput. jeste odvratno i to je upravo Seselj smislio (ili odnekud kopirao) ali ovako nije posteno prema nama koji nikada nismo bili na moru a uredno placamo poreze!!!! Cak je i seseljeva demagogija smislenija od vuciceve (a seselja ne mogu da smislim)
     (ja, 28. jun 2016 00:06)

    # Link komentara

  56. Čekajte, pa gde su pare od putarine, akciza na gorivo, registracije vozila, novčanih kazni u saobraćaju. Pojela maca.
    (Bane, 28. jun 2016 00:02)

    # Link komentara

  57. Je l' moguce da niko nije prokomentarisao ovu recenicu: "Poreske stope u Srbiji nisu visoke, primetio je". Ne, 67% uopste nije mnogo.
     (deda, 27. jun 2016 23:57)

    # Link komentara

  58. A koliki je porez na crnu kafu u skupštinskoj menzi kad je cena iste 7 RSD?
    (Zoran, 27. jun 2016 23:50)

    # Link komentara

  59. Koliko se secam isti covek je nedavno izjavio kako je povecanje naplate poreza jedan od najvecih uspeha njegove vlade. I sta sad? Ja koliko znam najveci najvise duguju. A autoputevi se grade iz kredita ne iz poreza. Nama dug porastao duplo za 4 godine koliko su ovi na vlasti i gde su ti autoputevi? Na slikama pred izbore?
     (Hidrocefalus, 27. jun 2016 23:48)

    # Link komentara

  60. Slovenci ili Nemci naravno placaju porez svojoj drzavi mnogo revnosnije nego mi nasoj i ne samo zato sto su bogatiji nego zato sto veruju u svoju drzavu i zato sto vide kuda idu te pare. A mi? Daj dotacije na levo, desno, bacaj u bunar "Sever Kosova" a te pare se negde usput pokradu i ne dodju do jadnih ljudi, plati Air Srbija gubitke, plati Srebrnici 5 mil. da ispadnes dzek pa ti sledece godine kazu da nisi pozeljan ali zato nema dovoljno para za pozoriste, skolu, zdravstvo, narodne kuhinje, nova obdanista... Znaci NE VERUJEM u njihove dobre namere i savest u raspodeli to malo para sto se nakupi i zato (posto sam u inostranstvu) ne placam u Srbiji nego pomazem one koje ja mislim da treba da pomazem. Naravno potpuno razumem i Novaka i druge ljude koji nece da placaju porez u Srbiji a sami dodeljuju pare tamo gde treba.
    (zozon, 27. jun 2016 23:33)

    # Link komentara

  61. Da li smete malo u kineskim radnjama da naplatite porez i pdv?
    (Slobodan, 27. jun 2016 23:18)

    # Link komentara

  62. najbolje nemojte da placate poreze, sto bi to radili. to je tako bezveze i na zapadu to niko ne radi. ali, onda nemojte da se zalite na cene goriva, registracija, putarina, sto nema lekara, zubara i besplatnog skolovanja. o tome razmislite sledeci put kada u pekari ne dobijete fiskalni racun ili na tezgi kupite dezodorans. i nemojte slucajno da to nekom prijavite, da ne ostavljate ljude bez hleba vec udrite u serpe i lonce zbog beograda na vodi i savamale...
    (skrozlos, 27. jun 2016 23:10)

    # Link komentara

  63. Siva ekonomija podriva nas sistem godinama
    (crni, 27. jun 2016 23:08)

    # Link komentara

  64. Zivimo na selu.
    Nafta 140 din prosek.
    Prasici 130 din.
    Tovljenici 90 din.
    Mleko 20 din.
    Visnje 30 din.
    Dve zadnje gume za ferdzu 50 000 din.
    Majka radi za 920 din dnevnica.
    Ako nema dovoljno dnevnica do minimalca,razliku mora da vrati.
    Kada primi platu,najveci deo ide za racune,a ne za potrosnju:
    Fiksni potrosimo 40 din,a placamo 750?
    Struju da potrosimo 0 kWh,moramo da platimo 720 din.
    Ako odemo do grada,na autobusku kartu placa se pdv.
    Ako sipas gorivo u auto 70% goriva je porez drzavi.
    Konstantan stres kada vozis auto,jer nije bmv,dere te policija...
    A putevi...Rupa do kratera!
    O cemu ti covece pricas?!
    (auto ide na akcizu i pdv!, 27. jun 2016 23:05)

    # Link komentara

  65. Ja sam sve svoje poreze i ostale namete plaćao ceo svoj život! Gde je taj auto put za nas koji smo sve do sada platili!?
     (Slo, 27. jun 2016 23:05)

    # Link komentara

  66. Nije tacno da u Kragujevcu samo 10% restorana izdaje racune. Zivim ovde i skoro svaki dan sam u nekom restoranu ili kafani, i u 99% slucajeva sam dobio fiskalni racun. Ili je neko lagao Vucica ili on laze nas. Ja mislim da je i jedno i drugo. A za to da porez mora da se placa se slazem u potpunosti.
    (ludi milojko, 27. jun 2016 23:04)

    # Link komentara

  67. ajde da krenemo ipak ovaj put od glave. Hoće li bre iko da odgovara zbog nezakonitih rušenja u savamali i opstrukcije policije, lopovi?
     (žan, 27. jun 2016 23:03)

    # Link komentara

  68. Ma idi bre... Kad je direktor policije lično uključen u borbu, tu odsutnu bitku, protiv šverca duvana, onda nam se smeše volji dani. Još da pohapse one bake što diluju jorgovane oko pijace, ihahahaj!
     (slabočitamizmeđuredova, 27. jun 2016 23:01)

    # Link komentara

  69. "Poslodavci da placaju doprinose za cele plate"
    i kako ce to da utice na plate? ostace iste?
    (Ivan, 27. jun 2016 22:58)

    # Link komentara

  70. Kad bi putari bili vredni kao ovi tvoji botovi sto nam nalupase na hiljade minusa, imali bi vec autoput do Grcke zavrsen.
    (drug Vucela, 27. jun 2016 22:57)

    # Link komentara

  71. E duvan je sigurno problem...
     (sajkokiler, 27. jun 2016 22:56)

    # Link komentara

  72. A voli mandatar reč DRAMATIČNO...vezuje je za rast BDP-a,za asfaltiranje promenade, za borbu stranih investitora radi ulaganja u privredu...
    (kickbutowski007, 27. jun 2016 22:48)

    # Link komentara

  73. Placamo i prevelike poreze, akcize, takse. A servis koji dobijamo je nikakav. Policije nema nigde, sudstvo totalni haos, doktori sve moram privatno, monopoli na sve strane, raspad...
    A sto je vama u vlasti sve potaman, imate obezbedjenje, sofere, svoje sudije i taste vam tetose na VMA konzilijumi to je druga prica
    (bzvz, 27. jun 2016 22:44)

    # Link komentara

  74. Poslodavci da placaju doprinose za cele plate....a ne samo na minimalce...
     (bokoroka, 27. jun 2016 22:39)

    # Link komentara

  75. radim u Srbiji firma mi na Malti, kad osetim rodoljublje dam novac osnovnoj skoli da bi deca imala bolje uslove. Nastavicu tako jer necu da dam ni dinara stranackim teletabisima.
     (ludi sesirdzija, 27. jun 2016 22:39)

    # Link komentara

  76. Pa kako sad, zar autoput nije gotov do Makedonije i Bugarske jel i treba porez da se plaća da bi Makedonci i Bugari završili autoput, to u znaku dobrosusedskih odnosa??
    (Marconi, 27. jun 2016 22:39)

    # Link komentara

  77. Mislim......dokle više!!!!
     (darth vader sa B.Brda!!!, 27. jun 2016 22:38)

    # Link komentara

  78. Ja radim i poreskoj i znajuci da ste uveli subvencije svakojake a inspektore namestili da se samo bave vracanjem para nije ni cudo da isti nemaju vreme da rade kontrole em sto ste ih sveli na nivo ispod minimuma. A za pausalce podrzavam komentare. Centrala ne moze godinu dana da donese program i za to niko u centrali ne odgovara
     (Rade, 27. jun 2016 22:30)

    # Link komentara

  79. Osnovno je da se dažbine plaćaju državi! Kako će se finansirati prosveta i zdravstvo ako toga nema?
    (Bajka, 27. jun 2016 22:27)

    # Link komentara

  80. Samo znam,za malog privrednika ako bi sve prijavljivao,da bi ostao jako brzo bez gaca,Sta nam to govori?tko je krivac,drzava ili privrednik..
    (null, 27. jun 2016 22:25)

    # Link komentara

  81. I ja poreze plaćam, ali nije, baš, "sveta" dužnost. I, gde mi je auto-put?
     (Ja, 27. jun 2016 22:23)

    # Link komentara

  82. u Nisu svaki drugi ne izdaje racune,proveri gospodine najpre inspektore kojima placaju mora da bi im ljudi radili na crno....
     (Nislija, 27. jun 2016 22:13)

    # Link komentara

  83. Postovani Gospodine Vučiću,
    Ljubazno zamolite Direktorku Poreske uprave u Nišu da izdaju rešenja o poreskom zaduženju za ovu godinu.Odmah po dobitku rešenja,platicu celu ovogodišnju obavezu.Kao gradjanin predlažem da se zakonski odredi rok poreskoj upravi do kada moraju da dostave rešenja o poreskoj obavezi gradjanima.
     (PC,iz Nisa, 27. jun 2016 22:11)

    # Link komentara

  84. Држава постоји? Не бих рекао.
     (детос, 27. jun 2016 22:09)

    # Link komentara

  85. Pa poreznici su najveci lopovi. Kad su gladni odu u restoran. Kad su zedni i hoce kafu u kafic. Kad treba garderoba u budtik. Nista ne plate, samo izvade znacku. Ako ti nesto tu smeta odmah ide vanredni popis, pa ce da ti nadju nesto na kraju ako hoce. Jednom sam ih video kod kineza. 2 helikoptera na daljinac i 3 velika transformersa. Kinez nije hteo da da to za dzabe. Sutra su dosli i krenuli redom. Na kraju je dao sve to i plus 10000 dinara. A o sanitarnoj turistickoj i da ne govorim. 4 inspektorke iz turisticke na vakih mesec dana dolaze u jedan restoran da jedu. Naravno dzabe
     (hahaha, 27. jun 2016 22:08)

    # Link komentara

  86. Pa ovaj zvuči kao Dinkić prepošteni. I svi plaćali fiskalne račune i kupovali kase a Dinkiću račun porastao. Pa gde su prijatelju ti hokštapleri koji su oplevili državu. Neka oni vrate šta su uzeli. kad bi krenuo tako, cela država bi bila u apsu. Od čega da plaća onaj koji NEMA, onaj što ne radi od čega da zaradi i kako da plati? Jel da radi kao rob za 20 hiljada pa da mu cela plata ode na racune a da jede slike sa interneta
    (Kokan, 27. jun 2016 22:02)

    # Link komentara

  87. Platila sam sve poreze,zato sam sada dužna i ružna. ..Ne razumeš ti to,jer nikada ništa nisi radio .....
     (Mara Kg, 27. jun 2016 21:53)

    # Link komentara

  88. Аутопутеви се финансирају од следећих ставки.......акциза за гориво, путарине, таксе при рег моторних возила.......
     (ИБАРСКИ МРМОТ, 27. jun 2016 21:49)

    # Link komentara

  89. Naplati prvo svojoj zvezdi porez pa onda pricaj nesto, samo pljujes po svom narodu a do juce si govorio kako poreze treba neke smaniti a neke ukinuti
     (isti ste ko zuti, 27. jun 2016 21:37)

    # Link komentara

  90. Da malo više bogataši plaćaju poreze, a ne oni sa najmanjim primanjima prvi su na šalterima.
    (Ivan, 27. jun 2016 21:34)

    # Link komentara

  91. Ja sam svoje poreze platio. Sta sada? Svi smo sverceri u očima vlasti? Sramota.
    (Dejan, 27. jun 2016 21:30)

    # Link komentara

  92. Pa kad ovaj covek uspe sta uraditi kad svaki dan samo prica???
     (Sloboda, 27. jun 2016 21:30)

    # Link komentara

  93. postavlja se jednostavno pitanje zasto bi neko placao porez kad imamo firme koje to ne placaju (tajkuni i ostali povlasceni)...
    (aleksandar, 27. jun 2016 21:29)

    # Link komentara

  94. Placamo, zvalavi placamo, samo nikako da vsm napunimo dzepove! Ne znam kome ode pola moje plate?
    (LFC, 27. jun 2016 21:27)

    # Link komentara

  95. Da svi koji "mudro" izbegavaju porez, placaju, imali bismo mnogo vise od auto puta do Grcke.
    (Vedran, 27. jun 2016 21:27)

    # Link komentara

  96. Sram da ga bude, proziva Kragujevčane a Kineze koji snanjuju vrednost robe prilikom uvoza (time i carinu i PDV) i koji nikad ne izdaju fiskalne racune NE SME ni da pomene.
    (Srbijanac, 27. jun 2016 21:27)

    # Link komentara

  97. Ovom recenicom premijer ima maksimalno pravo da nastupa, pa koliko samo lokala, kafica, butika radi na crno , izbegavaju porez a onda kukaju ne valja ovo, ili ne valja ono!?
    (Srdjan, 27. jun 2016 21:26)

    # Link komentara

  98. A ovi sto udaraju minuse verovatno zive u Svajcarskoj!
     (Verko, 27. jun 2016 21:26)

    # Link komentara

  99. Pa nemojte da kradete taj isti porez koji mi placamo i nemojte da poklanjate sto nije vaše (npr 5 miliona eura za srebrenicu) i bice para!
    (Goran, 27. jun 2016 21:26)

    # Link komentara

  100. Glupost! Plaćanje poreza nije rodoljublje, već obaveza! Dok se budemo oslanjali na dobru volju ljudi da plaćaju porez, nikad od nas neće normalna država da postane!
    (Erik, 27. jun 2016 21:23)

    # Link komentara

  101. Podrska za ovo...to je pravi put.
    (miki, 27. jun 2016 21:19)

    # Link komentara

  102. Hoćete da narod uplaćuje porez da biste vi imali plate i kombinacije? E pa onda domacinski upravljajte drzavom.
    (Predrag, 27. jun 2016 21:18)

    # Link komentara

  103. @Zar se auto put ne finansira od putarine?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Posmatrač, 27. jun 2016 17:48)+Akcize_na_gorivo(najskuplje_u_regionu)!!
    (Gile, 27. jun 2016 21:16)

    # Link komentara

  104. Mnogo je lepse i udobnije, ne platis porez i putujes avionom.
    (zivko, 27. jun 2016 21:15)

    # Link komentara

  105. Gospodine Vucicu, mali sam privatnik. Kada ste dosli na vlast PDV ste podigli sa 18 na 20% a porez na dobit preduzeća sa 10 na 15%. Domacim firmama ne dajete novcanu stimulaciju za novozaposlenog radnika ali dajete stranim. Policija vozi kola od po 20.000 EUR a ja vozim auto star gotovo 20 godina koji vredi 2000 EUR. Ko razume shvatiće.
    (Predrag, 27. jun 2016 21:15)

    # Link komentara

  106. Slazem se u potpunosti za izdavanje fiskalnih racuna (mada znam da se vecini nece svideti). Koja je poenta meni kao obicnom gradjaninu da ne dobijem fiskalni racun za odredjenu uslugu, koju platim isto kao kod konkurenta koji daje fiskalni racun. U tom slucaju smo namagarceni i drzava i ja, a u dobitku je samo taj koji nije izdao fiskalni racun. Druga prica je da ti koji ne izdaju fiskalne racune budu jeftiniji od onih koji ih izdaju. Ovako, ne vidim svrhu.
     (Marko, 27. jun 2016 21:13)

    # Link komentara

  107. ON ladno koristi fore iz Alan Forda!
    (duh sa sekirom, 27. jun 2016 21:13)

    # Link komentara

  108. Da manje kradete već bi ga odavno imali !
    (markoni, 27. jun 2016 21:11)

    # Link komentara

  109. @pada vlada: milion pluseva od mene! Kakav dobar komentar, nema sta da se kaze vise!
    (mrzimdevedesete, 27. jun 2016 21:07)

    # Link komentara

  110. Boze...da li je moguce da su svi zivi krivi sem tebe i tvoje postene i sposobne Vlade,da ne kazem stranke?
     (deda, 27. jun 2016 21:07)

    # Link komentara

  111. Pa smanjite malo te dazbine, gde se jos placa porez na porez, stavite nam akcizu na gorivo i onda na cenu gorivo+akciza racunate pdv, pa gde to ima. Sve ste zategli i bole vas brige kako narod da prezivi, u vladi plata redovna i ogromna
     (pravednik, 27. jun 2016 21:06)

    # Link komentara

  112. Punih 25 godina sam privatnik. Svoje obaveze plaćam redovno i svake godine mi država dodatno zavlači ruke ( RUKE ) u džep. Vade koliko stignu i koliko im treba.

    Sada su smislili kako da nas male zanatlije satru do kraja. Evo već drugu godinu zaredom nismo dobili poreska rešenja. NI JEDAN PAUŠALAC NIJE DOBIO PORESKO REŠENJE NI ZA JANUAR 2015. GODINE !!! Praksa je uvek bila da nam poresko rešenje stigne u aprilu ili maju, pa nas onda dodatno rebnu za nekih 20-60% sve zavisi od godine i koliko im je u tom trenutku potrebno. I naravno daju nam rok od 15 dana inače će da nam šalju svoje batinaše i uterivače dugova. I pored toga nekako smo uspevali da platimo taj danak, dok su naše porodice uvek trpele.

    Sada, kada nisu uspeli da nas unište na scenu stupa novi plan, a to je - ne izdavanje poreskih rešenja za par godina, plaća se po starom iz 2014, a kada posle par godina poresko rešenje konačno dođe, stope će biti 200 ili 300% uvećane i razliku treba platiti naravno u roku od 15 dana inače ... zna se neć šta sleduje. Ovaj finalni udarac se očekuje ovih dana i prosto me je strah koliko ću zaduženje da dobijem. Možda ću morati kompletnu radnju ( objekat ) sa sve alatom u njoj da prodam da bih izmirio te obaveze iako ... ja sve svoje obaveze redovno izmirujem i nije moja greška što mi poreska uprava izdala rešenje. Kada se postave pitanja u lokalnoj poreskoj upravi oni samo sležu ramenima i ne mogu da daju nikakvu validnu informaciju.
    (petar, 27. jun 2016 21:06)

    # Link komentara

  113. ...nisi ni ti placao racune za telefon 2003 godine,drzavnoj firmi...a hocesh da ti sad placaju porez kad si na celu drzave.
     (kibomax, 27. jun 2016 21:06)

    # Link komentara

  114. Necu da ti platim porez nikada jer porez nije samo autoput vec ravnomerbi razvoj. Dok to ne utuvis u tu tvoju glavu, dinar od mene neces dobiti! Necu da izdrzavam beskorisne i nepismene po javnim upravama vec da se moje pare osete u mom gradu! Zato, zajebo si se. Izdrzavam samo moje a ne tudje!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dr. Zoidberg, 27. jun 2016 18:13)

    Placanje poreza je zakonska obaveza, nije na dobrovoljnoj bazi.
    (Hm, 27. jun 2016 21:03)

    # Link komentara

  115. Аааууууи сунце ти жарко, шта је ботова ође. Пресешће и вама сендвичи и сокићи. Образа немате.
    (ПАМЕТЊАКОВИЋ МЛАЂИ N.L.1320, 27. jun 2016 21:03)

    # Link komentara

  116. Kad bi političari manje krali bilo bi više para. Evo mihalovićka kupila sat koji vredi nekoliko kilometara puta, od 200.000din plate koju prima kao priofesorka na Megatrentu.
    (Prcreca, 27. jun 2016 21:03)

    # Link komentara

  117. Da li je ovako pricao i u kampanji ?
    (antiDebil, 27. jun 2016 21:01)

    # Link komentara

  118. Ja pirez placam a ti da pokazes radnu knizicu!!
    (Nes, 27. jun 2016 21:00)

    # Link komentara

  119. Premijeru, a sta cemo sa situacijom da vasa vlast na lokalu po gradovima Srbije najnormalnije nabavlja robu i usluge na nastelovanim tenderima gde poslove uredno dobijaju drugari i finansijeri Vase stranke koji isto tako uredno ne prijavljuju radnike.
    A onda posle prosipate pamet kako ja treba da placam porez. Od cega? Od kog prometa kad sve zivo podelite medju sobom? Cista demagogija. Prvo procistite svoje redove od korupcije pa mozemo da pricamo.
     (directsuperstar, 27. jun 2016 20:59)

    # Link komentara

  120. zašto ne kazete da u Novom Pazaru nigde ne postoje fiskalni računi,kao da je druga država.Tako smo tolerisali i ponašanje na Kosovu i Metohiji pa znamo šta se na kraju desilo.
    (vladan, 27. jun 2016 20:59)

    # Link komentara

  121. Mi moramo, mi hocemo, mi trebamo.
    U potpisu "srpski politicar".
     (gg, 27. jun 2016 20:58)

    # Link komentara

  122. Ljudi moji ova drzava je opljackana do bola, a ovaj mi prica o porezu! Pa oduzmi onima koji su opljackali ovu jadnu zemlju i ovaj jadan narod pa pravi puteve, a ne da zavlacis ruke ovoj sirotinji u dzepove ionako prazne moj premijeru!
     (Verko, 27. jun 2016 20:57)

    # Link komentara

  123. Молим Вас више, не причајте глупости, премијеру. Плаћам порез! Плаћам! Већ више од петнаест година! Укините Ви да службени ауто вози супругу директора јавног предузећа у вртић да покупи дете, укините петодупле плаћене функције Ваших пулена, укините набавку хектолитара вискија за железницу србије, укинте још хиљаде глупости измишљених да се хиљаде Ваших слугу богате!
    (Иван, 27. jun 2016 20:56)

    # Link komentara

  124. A jel ste vi platili porez za prodavanje magle
    (cpn, 27. jun 2016 20:55)

    # Link komentara

  125. Auto put je na prvom mestu,ali su regionalni na drugom.Koliko ste ih naprvili na Jugu Srbije,a Narod placa porez
    (Mihajlovic Stojan, 27. jun 2016 20:51)

    # Link komentara

  126. Porez mora da se plaća, ko ne plaća, drastično ga kazniti...to bi promenilo suštinu tog problema.
    (hijena, 27. jun 2016 20:51)

    # Link komentara

  127. za vas političare stalno nema. pre fiskalizacije bilo je penzija I plata a znamo kako je funkcionisao system naplate poreza. uvođenjem fiskalizacije I kontrole naplate poreza u budzet se slilo mnogo novca, međutim morali ste sve da pokradete vi političari na vlasti I stalno kukate na narod a upravo vi neplaćate poreze, kradete struju na veliko I sve ostalo sto mozete. sram vas bilo premijeru. nemam nista protiv vas lično ali imam protiv vaseg rada I stvarno mislim da ste nesposobni da bilo sta uradite za ovu zemlju naročito posle već dosta vremena na vlasti ili se računa samo od ovogodišnjih izbora. još jednom sram vas bilo da stalno narodu nabijate na nos vašu nesposobnost da uradite nešto
    (mirko, 27. jun 2016 20:50)

    # Link komentara

  128. Trošite novac domaćinski. Rasipate. A inače taj autoput do Grčke finasira se iz kredita Evropske banke, ne iz budžeta. A naša je nesposobnost, što isti ne umemo da izgradimo. Izvođači radova stranci. Bolje da ćutim.
     (Žandarm, 27. jun 2016 20:47)

    # Link komentara

  129. Sve dok drzava vara sopstvene gradjane i oni ce varati nju.
    (Hercegovacka, 27. jun 2016 20:45)

    # Link komentara

  130. A mi što plaćamo porez i hoćemo da deluje protivgradna zaštita, a kada se to ne desi, imamo li mi prava da tražimo povraćaj novca, ili smo ispali budale i verujemo "poštenim političarima"?
    (Toma, 27. jun 2016 20:45)

    # Link komentara

  131. koliko vi ukradete to ne bi nadomestilo da porez placa 50 miliona ljudi !
    ej 15.000 evra dati nekom da zaposli mucenika za 200 evra .o tome da ne pricamo .
    kako saljete poruku da sitni privrednici placaju porez time sto otpisujete stotine miliona evra vecitim gubitasima zelezari i jatu ?
    siljite k...c na nekom muceniku sto nije otkucao fiskalni a onaj sto uzeo nenaplative kredite u svim mogucim bankama ( privrednoj ...agro...) bogicevic u vrednosti od 100 miliona evra on vam je uspesni privrednik seta sa kravatom !
    muka mi je vise od vas ali sta vredi kad narod koji leba nema da jede izadje i da vama bivsim radikalima , kofercetu i sadasnjim radikalima - 70% glasova !?!!?!
    to je vec zaista neobjasnjivo !
    sve vise se nosim mislju da narod u srbiji i nije zasluzio i nista bolje od vas ....
     (swiss, 27. jun 2016 20:39)

    # Link komentara

  132. Hoćete da se vozite austrijskim auto putevima 10 dana gde god i koliko god poželite? Platite 8.8 evra i nema problema. Hoćete da se vozite madjarskim autoputevima 7 dana gde god i koliko god poželite? Platite 9.8 evra i nema problema. Hoćete da se provozate kroz Srbiju i da idete na more u Grčku očajnim auto putevima? Platite 10 evra u jednom pravcu i nema problema! E zemljaci moji, za koga ste vi glasali?!?!
    (Kraljevčanin, 27. jun 2016 20:36)

    # Link komentara

  133. Dovoljno će biti za početak da svi tražimo fiskalne račune za robu koju kupujemo.
    (tiki, 27. jun 2016 20:35)

    # Link komentara

  134. Evo mog skromnog doprinosa,borbi protiv ne placanja poreza.Neka se objekat "Sava Nova",na prostoru "Beograda na vodi",preregistruje u ugostiteljski objekat,sto defakto jeste,pa ce morati da uvedu fiskalnu kasu.Takodje,neka finansijska policija ode na Mokru goru i natera vlasnika Drven-grada,da placa porez i uvede fiskalne kase.
    (Brka, 27. jun 2016 20:33)

    # Link komentara

  135. Sve je tačno!
    (dr, 27. jun 2016 20:22)

    # Link komentara

  136. a koliko zgrćete od jebenog auto puta š klase para ejjjjjjjj?I od akciza od goriva takodje š klase, da ti se smuči život!
     (flanker, 27. jun 2016 20:19)

    # Link komentara

  137. Cuj mi varamo drzavu. A vi nas sto pljackate to nista. Što da placam porez da bi ga vi trpali u svoje džepove licemjeri.
     (neko, 27. jun 2016 20:19)

    # Link komentara

  138. Prijatelju, ne mora do Grcke, cak ni do Makedonije, za pocetak ne bi bilo lose da ono parce od 40km autoputa Nis Leskovac sredite da ne moram da vozim levom trakom jer je ona manje upropascena od desne koja nije dostojna ni seoskog makadama, a ne autoputa. A opet, na tu sramotu od puta se izlazi tako sto se plati 190 dinara putarine... Pa gde to ide, na plate onih mucenika u kucicama?
     (Laki Topalovic, 27. jun 2016 20:17)

    # Link komentara

  139. Zastiti poljoprivrednika. SRAMOTA, stitis amerikance, bas me briga za duvan. Muceni ovaj narod, sve kontra se radi u zemlji vec 20god. dobro smo i zivi.
    (Student!, 27. jun 2016 20:17)

    # Link komentara

  140. Bas me zanima koliki porez placa Pink i farma?
    (Radivoje, 27. jun 2016 20:17)

    # Link komentara

  141. plata 96000(80 000 neto)
    pdv 20 % 16000
    prijava minimalac 16000
    racuni 12000(8000 drzavi)
    gorivo 60l 8000 din( pola drzavi)
    registracija i osiguranje kola 3000 mesecno
    tv taksa,porez na imovinu 1000 din

    od 96 000
    drzavi 48 000

    POLOVINA!!!
     (deliveri juniti, 27. jun 2016 20:16)

    # Link komentara

  142. Visestruko oporezuj tajkune, mafijase i ostale kriminalce koji zgrnuse bogastvo na ledja naroda i drzave !!!
     (Ako smes, 27. jun 2016 20:15)

    # Link komentara

  143. Sram te bilo,narod nema leba da jede a kamoli na more da ide.
    (Slave, 27. jun 2016 20:13)

    # Link komentara

  144. Prvi put u zivotu da se i ja slozim sa ovim covekom! Patriotizam nisu samo 3 prsta u vis vec i placanje poreza drzavi! O tome se u visoko razvijenim drzavama ni ne diskutuje, to se podrazumeva! Ako krademo od drzave krademo i od sebe!
     (005, 27. jun 2016 20:12)

    # Link komentara

  145. licemerno, a da počne odozgo a ne uvek odozdo da rešava stvari, uvek prvo običan građanin je na udaru, a gde su velike firme i biznismeni?
     (srb, 27. jun 2016 20:11)

    # Link komentara

  146. Evo ja plaćam porez i mislim da je to razlog zašto već 3 godine nisam išao na more, a da sam u "sivoj zoni" već bi imao za stan od 25-30 kvadrata. Sobzirom da na morenisam i neću ići taj auto put ni ne treba, ali mi treba nezavisno sudstvo, nezavisna i nekorumpirana policija i tužilaštvo koje se ne boji da protiv mafije digne optužnicu.
    Sramota je koliko država ne funkcioniše.
    (Neko iz mase, 27. jun 2016 20:09)

    # Link komentara

  147. Nisu ljudi u Srbiji krivi sto ne placaju porez. Kriva je drzava koja nema dobro razvijen mehanizam za placanje poreza. Nece valjda ljudi da kazu "e evo uzmi mi jos para, meni ne treba vise".
    (pdb, 27. jun 2016 20:08)

    # Link komentara

  148. Ukinite sivu zonu preko Severa Kosova i eto punog budzeta !
     (Leglo sive ekonomije, 27. jun 2016 20:06)

    # Link komentara

  149. Drzava koja ne moze da se izbori sa sivom ekonomijom pa budzet pumpa smanjenjem plata i penzija - nije drzava! Bolno zvuci vapaj nesposobnog - platite porez!
    (milica brus, 27. jun 2016 20:06)

    # Link komentara

  150. Како би било да ви направите прво аутопут па онда да видимо за шта ми плаћамо?!
    (Чигирибаубау, 27. jun 2016 20:05)

    # Link komentara

  151. ko je na vlasti već X godina, dragi premijere?
    (ahahah, 27. jun 2016 20:05)

    # Link komentara

  152. Ti da vratis ljudima penzije.Sa tudjim parama umem i ja da vodim politiku.
    (Sima, 27. jun 2016 20:05)

    # Link komentara

  153. Хахахаха па само склони бахатовића и оне ваше остале лопурде и ето пара !!! Батали нас више причама о сивој економији када економије НЕМА !!!!
    (да да, 27. jun 2016 20:04)

    # Link komentara

  154. Majstore, porez davno placen vise puta, kao i takse na registraciji vozila koje otimate vise puta, zavrsavajte te autoputeve te fore mozete prodavati nekom drugom ...
     (dupla ljuta, 27. jun 2016 20:04)

    # Link komentara

  155. A od čega da ga platimo?
     (transporter, 27. jun 2016 20:04)

    # Link komentara

  156. pa vama ne bi bio dovoljan ni budžet Amerike, koliko kradete vi na vlasti još od 90tih...
     (miki, 27. jun 2016 20:02)

    # Link komentara

  157. Aj na stranu sto kadrovi stranaka opljackase sve moguće,ja se slažem da porez treba placati ali kako ja kome je oduzeto 2 hektara zemlje u prvoj zoni u jednom velikom gradu i koji kao maglu vidi da se na tome radi,sto se meni to sto je moje ne vrati pa ja da dam od toga,aj dobro nema država,neka bude,Al sto se ne izracuna koliko ta zemlja vredi na trzistu i da se lepo od toga odbijaju sve moje obaveze prema državnim potrazivanjima,zato sto nasa država samo uzima a nista ne daje
    (Militic Djordje, 27. jun 2016 20:01)

    # Link komentara

  158. Колико се сећам Велики Вођа док је био посланик и кандидат за градоначелника БГ-а, није плаћао ни воду, ни струју годинама, тек кад су медији дошли до те информације платио је. Кад је платио ишао је по телевизијама да се хвали како је платио и показивао уплатнице. И он такав сме да прича нешто.
    (Лајави, 27. jun 2016 20:01)

    # Link komentara

  159. u svaku kafanu,restoran ili ćevapčinicu u Nišu,gde sam ručavao,izdaju se računi.
     (Gornje Međurovo, 27. jun 2016 20:01)

    # Link komentara

  160. Pa kad si zaposlio korumpirani kadar u poreskim upravama zato ti se to i dešava i tu se sva priča završava.
     (Mile, 27. jun 2016 19:59)

    # Link komentara

  161. kaki mi se. treba da se plati porez to podrzavam ali druze AV AV ko kontrolise racionalnu potrosnju prihoda od poreza.razno razni hohstapleri zavlace svoje lopovske prste u kasicu prasicu. porez placamo da bi guvernerka i bajati imali onoliko bezobraznu platu.porez placamo da bi doktori i policija imali velike plata i da nas usput raketiraju.mnoge inspekcije ulaze u firme i umesto da uvide nedostatke kao sto je ne placanje poreza i ne uvodjenje radnika u evidenciju zaposljenih inspektorima vlasnici firmi trpaju im u dzepove mito.ima o ovome mnogo da se pise.te da skratim zato iz principa ne uzimam fiskalni racunracun.
    (nesa, 27. jun 2016 19:59)

    # Link komentara

  162. Ne bori se protiv krupnog kriminala,od svojih koji opljackase celu drzavu uzduz i popreko.Od poslodavaca koji po pravilu ne prijavljuju radnike ili prijave na minimalac...on juri neke nesretnike sto na pijacu prodaju sirotinji 200 grama duvan!?!?!
    Lobotomija
     (OPG1, 27. jun 2016 19:59)

    # Link komentara

  163. da. covek je u pravu. Ja sam u EU. I tokom godina sam shvatio da Srbin ovde u EU nikad ne zeli imati posla sa Srbinom. Pitajte se zasto...eto.
     (putnik, 27. jun 2016 19:55)

    # Link komentara

  164. Jes to tako al u razvijenim drzavama, kod nas platis porez i naprave fontanu na slaviji od dva miliona ali ne i podzemne prolaze koji su kljucni, ovakvih primera na stotine.
     (CND, 27. jun 2016 19:54)

    # Link komentara

  165. slusaj ti ovoga sta prica, malo vam to sto kradete, pa bi jos,ja izricito gde mogu zahtevam da mi se ne izda fiskalni racun, u kafani, kod frizera, mehanicara, u prodavnici... dokle god se drzava srbija prema svojim gradjanima odnosi kao prema strancima i dokle god se prema nama odnosi kao prema robovima gledam da joj sto manje dam, na bilo koji nacin!!! a kada radnik i obican gradjanin bude mogao da zivi od svoje plate, kada politicari budu isli na posao biciklom ili gradskim prevozom umesto dzipovima od 100.000 evra i kada cene zivota,dazbina,goriva...budu srazmerne standardu u srbiji, kada o svemu budemo odlucivali mi, ne ambasadori amerike, rusije, brisela... ja cu onda izricito zahtevati fiskalni racun!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 27. jun 2016 19:54)

    # Link komentara

  166. Porez placa vecina gradjana Srbije. Zna se ko ne placa.

    Sto se tice (ne)izdavanja fiskalnih racuna, to je sramota drzave, valjda ona svojim institucijama i odgovarajucim mehanizmima treba da resi ovakve probleme.

    Onaj ko nije u stanju da sprovede odgovarajuce mere neka da ostavku i prepusti svoje mesto nekom sposobnijem.
    (T, 27. jun 2016 19:50)

    # Link komentara

  167. Prvo uvedi red u trošenje javnih finansija.
    Država ima para samo se troši na sve strane na gluposti (svaki čas izbori, skupi službeni automobili, partijsko zaposljavanje, burazerske kombinacije, bahatost i rasipanje na sve strane).
     (Djura, 27. jun 2016 19:46)

    # Link komentara

  168. Ono sto radimo godinama da nesto promuvamo da uvaljamo neku robu,naravno sve to radimo na crnom trzistu a onda kukamo kako lose zivimo.
    (Zoran, 27. jun 2016 19:46)

    # Link komentara

  169. Ljudi moji koliko se krade u ovaj drzavi pa nemogu da opisem od sitnog radnika koji nista neradi u npr pkb a o direktorima i sefovima nema svrhe ni pricati.
    U administraciji koji se ujutro bore za stolicu posto ih ima vise zaposlenih nego stolica u kancelarijama .
    U komunalnoj policiji i raznim takvim sektorima izmisljenim za sve i svasta.
     (miki, 27. jun 2016 19:41)

    # Link komentara

  170. Prvi filter koji bi dao nekom politicaru jeste da li moze uspesno da vodi strategijsku video igricu koje imaju naglasak na razvoj ekonomije. Ko nije u stanju da je predje, ne moze da se bavi bilo kakvim odlukama koje nose vecu odgovornost nego sto je igrica. Kad bi to uradili,ne bi slusali ovakve i slicne "stvari". Na prvom mestu, nemozete oporezivati nekoga ko ne zaradjuje. Protiv logike je i razuma. Moj posao, inace jako perspektivan i koristan za mnogo ljudi se slomio pod naletom nameta koje ovaj i slicni zele po svaku cenu. Na kraju su ga preuzeli stranci sa zivim keshom, i zbog toga ce ispumpavati profit iz zemlje,zauvek. Ovakvih prica je ko zna koliko.Oporezovati samo onoga ko zaista i zaradjuje i to tek preko onog nivoa koji je neophodan za zivot i razvoj. Osnovni je problem frizirana realnost i laz u kojoj ovaj i slicni zive. Laz je cena potrosacke korpe,pa odatle sve i pocinje.Laz je i sve ostalo. Ubiijaju najperspektivniji deo privrede sa porezima. Ko je lud da radi i rizikuje? Pa niko,svi onda beze u politiku da otimaju od penzionera npr ili odlaze u inostranstvo. Na kraju ti ostanu neposobni ,neinventivni i paraziti i situacija je onda ovakva kakva jeste. Idealna za ubrzani razvoj korupcije, kriminala i nemorala. Nije tako komplikovnao shvatiti, treba imati malo mozga i podjednako malo postenja. Sto ovde nije slucaj. Nezgodno je kada moras i gazdama da polazes racune i njihove interese stavis na prvo mesto.
    (Aman, 27. jun 2016 19:35)

    # Link komentara

  171. Ni jedan poreski obveznik ni jedne drzave na svetu na placa porez zato sto VOLI nego zato sto MORA.Ovde godinama vazi pravilo da budale kao ja redovno izmiruju svoje obaveze,a pametni cekaju da im se napravi reprogram,otpise kamata i tako u krug vec 25 god.Smanjite poreze OGROMNI SU za ovako slabu privredu,ukinite subvencije bogatim firmama iz inostranstva i donesite zakon o poreklu imovine.Sve ostalo je prazna prica.
     (Milan Nis, 27. jun 2016 19:28)

    # Link komentara

  172. Sta je sa javnim dugom Koliko ono bese 24-25 mlrd eura,neka pocne I drzava malo da placa.
    (Voja, 27. jun 2016 19:25)

    # Link komentara

  173. Normalno da treba uvesti rigoroznu kontrolu, medjutim prvo da se krene od doticnog, da iz svoga dzepa plati onima sto su hapseni pa onda u nedostatku dokaza oslobodjeni...
     (Dragan, 27. jun 2016 19:24)

    # Link komentara

  174. Ovo je jedini čovek koji izgleda ne spava 365 dana, pa kako mu to polazi za rukom, Ja sam u šoku, fenomen.
     (Delije Čikago, 27. jun 2016 19:24)

    # Link komentara

  175. Ako porez moze da se placa u Nemackoj onda moze i u Srbiji.
    (Nikola, 27. jun 2016 19:23)

    # Link komentara

  176. Znaju političari da se lopovluk najviše isplati,

    Nego nešto nema botova?!?
     (Hajzenberg četvrti, 27. jun 2016 19:23)

    # Link komentara

  177. reši kredit u švajcarcima
     (bgd, 27. jun 2016 19:19)

    # Link komentara

  178. Pa jednostavno reforma sudstva mora poći od nezavisnosti od države.
     (Sinisa, 27. jun 2016 19:18)

    # Link komentara

  179. Ne bi da premijer ispadne gluplji nego sto inace jeste ali auto put se pravi da bi se ZARADILO na putarinama a ne od poreza. Jbt sramota me koliko sam pametniji od njega i njegovih savetnika.
     (Grozni, 27. jun 2016 19:17)

    # Link komentara

  180. Ne treba mi autoput do mora, nemam para da idem na more; nego mi treba da se ukine RTS pretplata kao što je obećano.
    (Srba, 27. jun 2016 19:17)

    # Link komentara

  181. Plaćanje poreza nije dobrovoljno koliko ja znam. Premijeru naplatite onda porez!
     (zaki, 27. jun 2016 19:17)

    # Link komentara

  182. A kada drzava neodgovorna trosi novac koji, mi koji placamo porez, uplacujemo u budzet, onda to nije problem? Zasto se od naseg novca daju subvencije FIAT-u, AirSerbiji, SrbijaGasu i drugima, a ne postoji novac za zdravstvo, obrazovanje, puteve.. Drzava se ponasa kao los gazda koji se rasipa, dok elementarni problemi ostaju
     (Beograd, 27. jun 2016 19:16)

    # Link komentara

  183. Jel' on to mislio na crkvu?
     (Lala iz Banata, 27. jun 2016 19:15)

    # Link komentara

  184. Kad politicari ne bi krali i rasipali, napravili bi put do njujorka
    (Pavle, 27. jun 2016 19:15)

    # Link komentara

  185. Do Makedonske granice, pa Makedonci prave auto put do Grcke
    (Anja, 27. jun 2016 19:13)

    # Link komentara

  186. Razočaran je, dodaje, kad mu direktorka Poreske uprave Dragana Marković kaže da u Nišu, Kragujevcu ni 10 odsto restorana ne izdaje fiskalne račune a upola toliko objekata prijavljuje radnike.

    "Sistem

    ko kaze da se radnici ne prijavljuju, prijavljuju se preko kojekakvih agencija bez ikakvih prava naravno,plate ne idu preko racuna vec na ruke itd, kad bi hteo Vucko da uvedes red u ceo taj sistem mislim da je mnogo sedam dana da se to resi, mislim da vise odgovara ovako velikoj vecini onih koji sede u skupstini i odlucuju o tome. tj o sebi jel, pa nece valjda sebi sami jamu da kopaju.
     (zoran, 27. jun 2016 19:13)

    # Link komentara

  187. Građani plaćaju porez i račune. Zna se dobro ko radi suprotno... Koliko se firmi raselilo po "selima" između Bg-a i NS-a samo zato što inspekciju mrzi da svrati i proveri im poslovanja. Plate idu minimalno na račun a ostatak na ruke a sve po principu: 'bolje je ovako dobiješ više, ko zna šta će biti sa penzijom ako je dočekas" (?!?) i slične gluposti... Jeste država lopovska ali ni privrednici/preduzetnici nisu ništa bolji....
     (c.stark, 27. jun 2016 19:10)

    # Link komentara

  188. Care, autoput je Tito napravio!!!Mi ga finansiramo svakom registracijom, gorivom i preskupom putarinom!!!
    Autoput je sprdnja i pre imam utisak da sam na nekom sporednom putu u Boliviji!!!
     (XXL, 27. jun 2016 19:08)

    # Link komentara

  189. Dignes akcizu na cigarete, ja prestanem da pusim.Dignes akcizu na pice ja prestanem da pijem.Dignes akcizu na gorivo , ja manje vozim.Platis putarinu ,gradi Auto put. A ti samo kukas, uzimas i od plate i od penzija i opet ti narod kriv.Placi!
     (Djole 031, 27. jun 2016 19:08)

    # Link komentara

  190. Svest kod nasih ljudi mora da se promeni i sto pre. Prosla su davna vremena komunizma kada je sve moglo da se odradi radnim akcijama. Sada se sve pormenilo i sve mora da se placa.
    (TheRiddler, 27. jun 2016 19:07)

    # Link komentara

  191. Ko će od tvojih da gleda finale Vimbldona?
     (Ranzo, 27. jun 2016 19:05)

    # Link komentara

  192. Idi na odmor, molimo te! Bar četiri dana.
     (+Savo, 27. jun 2016 19:03)

    # Link komentara

  193. To nije tacnom,mene su zatvorili jer je bilo 150 dinara viska u kasi,radnik prijavljen,racuni se izdaju,sto znaci da je savrsenstvo u naplati poreza, pa moraju zbog gresaka u brojanju da zatvaraju lokale.
     (toza, 27. jun 2016 19:03)

    # Link komentara

  194. Vidim ovde po komentarima, lepo su demokrate izobrazovale ove svoje glasace koji su srecom u velikoj manjini, a glasi tipa, zavrni drzavu koliko god mozes, ne placaj porez, utaji ga...i jos se buni kada ti neko kaze da treba da se drzis zakona.
    (Rale, 27. jun 2016 19:03)

    # Link komentara

  195. Ne valja ovaj narod nista! Ajd' ti ,epo promeni drzavu i narod i svi zadovoljni! I narod u ovoj drzavi i ti!
     (jocagomboca, 27. jun 2016 19:02)

    # Link komentara

  196. Covek je apsolutno u pravu, ali neka objasni zasto se nase pare trose na tajkune. Zasto tajkuni ne plate porez, a jedina kazna kad budu uhvaceni je da ga plate. Da je kazna drasticna recimo 300% ne bi im palo na pamet da izbegavaju placanje. Ovako jos dobiju olaksice pa ga plate na rate. PA zamislite da vam banka tako da na rate svima nama. A njima je drzava idealna za trosenje nasih para. Kad naplatite POREZE sve od TAJKUNA bez ODLAGANJA i RATA imate pravo da se obratite obicnom gradjaninu koji hoce i placa porez inace bi i drzava odavno propala. Ako ne mogu da plate firma se lepo proda i svi se namire. Neka vlasnik ostane bez posla nece radnici kao do sada.
    (Maja, 27. jun 2016 18:57)

    # Link komentara

  197. Plaćam poreze i akcize a država je već uzela kredite za koridor 10
    (leming, 27. jun 2016 18:50)

    # Link komentara

  198. Evo ja sam platio porez na nekretnine za celu godinu,unapred.
    Placam sve doprinose iz plate na vreme i u fulu.
    Placam PDV i Akcize za sve sto trazite.Pijem,pusim i vozim auto i za sve to vam debelo placam.
    Gde je sad taj auto put.
    Hocu moj deo,necete me prevariti.
     (Tatko, 27. jun 2016 18:47)

    # Link komentara

  199. Hoćeš porez? Pa obezbedi da funkcionise sudstvo i policija, dekriminalizuj institucije, uvedi transparentnost da vidimo kako se trose te pare. Za šta da plaćam porez, da Mali od mojih para ide na Roland Garros i da pokrivate gubitke Air Serbije?
     (Nepristojko, 27. jun 2016 18:47)

    # Link komentara

  200. Okej, a vi prestaniye da kradete !!!
    (JPR23, 27. jun 2016 18:41)

    # Link komentara

  201. Ne mogu da shvatim ljude koji ne plaćaju porez. Svesno krše zakon i ne mare za to.
    (Aleksa, 27. jun 2016 18:39)

    # Link komentara

  202. Pozdrav od Mitrovica!
    (pera, 27. jun 2016 18:39)

    # Link komentara

  203. Da nema vas politicara imala bi Srbija za auto-put do meseca a ne do grcke...
     (mad-max, 27. jun 2016 18:39)

    # Link komentara

  204. Nije mi zao da platim porez, zao mi je sto gledam kako nas novac uzaludno rasipa. I kada bi se uveo red u poreska placanja i dalje nebi smo imali puteve...
    (Retype, 27. jun 2016 18:39)

    # Link komentara

  205. ...uzrok i posledica... drzava te krade a politicari rade za sebe i tajkune... placanje poreza takvoj drzavi mislim da nije pristojno porediti sa rodoljubljem...
     (wukiw, 27. jun 2016 18:39)

    # Link komentara

  206. ja neću da varam državu ali nemam para za porez,preča mi je moja porodica od tvoje države a za oboje nemam i tačka.
     (ovan cz, 27. jun 2016 18:38)

    # Link komentara

  207. nikada necete u Srbiji suzbiti sivu ekonomiju, dok ne promenite sistem, a ako ga promenite, onda je vladajuca elita u problemu.
    (25 godina slusam ovo, 27. jun 2016 18:38)

    # Link komentara

  208. Tačno treba platiti porez.
    Ali i Vlada treba da prekine sa pljačkom Naroda,pa narod neće pljačkati Državu.
    Neka se Vlada prva pokaže da ne pljačka Narod ,pa neka onda od Naroda to isto traže.
    ,,More Srbi ne orite drumove,More Turci negazite oranja,,
    (NENAD, 27. jun 2016 18:37)

    # Link komentara

  209. dajte onda proizvodjacima duvana subvenciju i problem resen
     (aleks, 27. jun 2016 18:36)

    # Link komentara

  210. Uvedi elektronski novac i rešen problem.Neka se 80% transakcija obavlja elektronski i u roku od godinu dana siva ekonomija bi se prepolovila.To rade Danci i Švedjani i zato neznaju za sivo tržište.Nije logično da sa inspektorima zastrašujete ljuda a da nepostižete nikakav efekat.Budimo inovativni !!
    (Marko, 27. jun 2016 18:34)

    # Link komentara

  211. Bravo premijeru, slazem se, jako smo neodgovorni i nemarni kao narod, i to potpisujem !! Ali, zar ne mislite da dobar deo Srbadije kupuje osnovne zivotne namirnice na cekove ? Na 90 dana ? Prijatelju, narod ti kupuje ulje i brasno na 90 dana ? O cemu pricate vi vise ljudi aman !?!? Ali da se ne lazemo, neodgovorni smo jako kao narod, pre svega prema sebi, a onda i prema nasoj zemlji, i los smo brate narod postali.. A sto mozemo da prevarimo coveka i drzavu, ja mislim da to svet video nije.. Vecito smo inteligenciju.trosili na lopovluk, politiku, "do dinara bez dana staza"... Al izgleda smo takvi i to je to.. Pozdrav, pa kako god.
     (ForeverSRB, 27. jun 2016 18:34)

    # Link komentara

  212. ti ćeš da mi kažeš, e baš neću ?
     (Fantom, 27. jun 2016 18:34)

    # Link komentara

  213. Svaka stranka koja misli dobro zemlji treba da podrzi borbu protiv sive ekonomije! A utajivace poreza treba tretirati kao kriminalce kao sto se to radi u Americi!
    (Ivan, 27. jun 2016 18:31)

    # Link komentara

  214. Vec vidim, stizu resenja sto kasne skoro 2 godine za preduzetnike sa povecanim porezom za jedno 100%.
     (hiavata, 27. jun 2016 18:30)

    # Link komentara

  215. Ovo je jedna od retkih situacija gde se slazem sa doticnim. Pogotovo treba obratiti paznju na kafice. Mi pice u kafani placamo sa obracunatim porezom i ne gledamo da li smo dobili racun. Znaci placamo porez a vlasnik ne prijavljuje. Pare njemu u dzep. Takodje mislim da bi ista ta drzava da smanji akcize na gorivo. Ne da nebi time nista izgubila nego bi se cak povecala kupovina derivata. Nije logicno da je svuda oko nas jeftinije a nas da deru...pozdrav
    (Ne verujem zeni sa lepim nogama, 27. jun 2016 18:27)

    # Link komentara

  216. "kao što niko neće da se zna koliko ima kockarskih mašina u Srbiji"."

    ...ne opet...
    ...ovako je pocelo sa onim "cije ime niko ne sme da izgovori"...
    ...najvecim dilerom na balkanu...
    ...zavrsilo se tako sto sud nije hteo da prihvati ni krivicnu prijavu za utaju poreza...
    ...poreza...!!!
    ...da bas to o cemu u ovom clanku prica premijer...
    ...izgleda da i sudstvo radi otvoreno protiv njega...
    (kraja, 27. jun 2016 18:24)

    # Link komentara

  217. Da trebamo svi da plaćamo porez - trebamo. To ne dolazi u pitanje. Ali ono što treba da dođe u pitanje je kako se taj novac troši i ko će da odgovara npr. za novih 140+ miliona evra duga koje je napravila samo jedna firma, Železara Smederevo u zadnjih godinu dana. Zar nije Premijer rekao da se to nikako više neće ponoviti?
     (bata, 27. jun 2016 18:23)

    # Link komentara

  218. Kineska vlada je organizovala lutriju a I koliko se sećam naša je na početku imala nešto slično. Dajte dobre nagrade pa će svi korisnici tražiti račune. Recimo 10 Fiata 500 svakog meseca pa da vidiš kako će da se smanji crno/sivo tržište.
    (joca, 27. jun 2016 18:22)

    # Link komentara

  219. Kad svako ispunjava svoje obaveze onda se ima i para za investicije i iz budzeta.
    (Monja, 27. jun 2016 18:22)

    # Link komentara

  220. Молим да ова вест остане без коментара
     (Деветар Цокулић, 27. jun 2016 18:21)

    # Link komentara

  221. jbg u pravu je,kad bi svi placali porez i svoje obaveze na vreme,zatvorio bi se krug i novac bi cirkulisao...samo daleko smo mi od tog sistema...
     (Lala, 27. jun 2016 18:20)

    # Link komentara

  222. Odakle bre da narod plaća kad za hleba nema. To kaži tajkunima da plate porez a ne krezubom i bednom narodu.
    (SteFan, 27. jun 2016 18:20)

    # Link komentara

  223. hahahahaha...pa ovo je neverovatno !
     (ner0n, 27. jun 2016 18:20)

    # Link komentara

  224. Pa ne kradite taj isti porez pa ce biti para...
    (doooo, 27. jun 2016 18:20)

    # Link komentara

  225. Doći će vreme kada će strani investitori da otvaraju kafane!
    A da nije McDonald's
     (Dejan, 27. jun 2016 18:19)

    # Link komentara

  226. "Hoćete puteve, da u Bugarsku i Grčku na more idete autoputem? Pa ako hoćete, morate da budete svesni da bismo morali manje da krademo, a znate toga se nije baš lako odreći. :-( "
     (Angry Nidžoni, 27. jun 2016 18:18)

    # Link komentara

  227. amerikanci brane svoje firme,duvanske...to je cela prica...sto ne zastiti domace proizvodjace mesa i mleka npr!?
     (mile, 27. jun 2016 18:17)

    # Link komentara

  228. Samo prica li prica po ceo dan i noc ... tako godinama samo prica i pljuje po ovom zatucanom narodu koji ga glasa...
     (mr. bee, 27. jun 2016 18:15)

    # Link komentara

  229. Necu da ti platim porez nikada jer porez nije samo autoput vec ravnomerbi razvoj. Dok to ne utuvis u tu tvoju glavu, dinar od mene neces dobiti! Necu da izdrzavam beskorisne i nepismene po javnim upravama vec da se moje pare osete u mom gradu! Zato, zajebo si se. Izdrzavam samo moje a ne tudje!
     (Dr. Zoidberg, 27. jun 2016 18:13)

    # Link komentara

  230. Od poreza koji plaćam, policija vozi automobile od 20 do 40.000 evra, javno preduzeće koje je dužno pola milijarde evra! (Srbijagas) vozi automobile sa registarskim tablicama koje koštaju 800 evra(izrađene po želji),svaka šuša u JP-u, agenciji, direkciji ili kancelariji vozi službene škode....
    (Ja ću porez plaćati uvek, a vi ga trošite po savesti, 27. jun 2016 18:12)

    # Link komentara

  231. Baš lepo što si se obratio većini koja ionako plaća porez i kojima trebaju putevi. Oni koji ne plaćaju porez već imaju helikoptere i terence! No, nemoj da si ti meni tužan, nego hvataj neplatiše i ne drami mnogo.
    (Čveger, 27. jun 2016 18:09)

    # Link komentara

  232. A da prvo ti zaposlis ovaj narod, povecas minimalac i das mu plate dostojne zivota, a ne da ljudi rade za 20 hiljada a ti da im gulis kozu sa ledja!?
     (navijac, 27. jun 2016 18:08)

    # Link komentara

  233. A pre deset godina si kukao kako država "otima ojadjenom narodu" tako što uteruje porez na sve i svašta...
     (Judge, 27. jun 2016 18:07)

    # Link komentara

  234. Javi se tvom velikom drugaru, Patrijarhu Irineju, sa ovim pitanjem. Tamo je poreska utaja 100 %, što je više od navodnih 90 % u kragujevačkim kafanama. I smanji porez, ako hoćeš da povećaš naplatu.
    (Ayatollah, 27. jun 2016 18:07)

    # Link komentara

  235. Pa naplati ga tajkunima! Gradjani placaju porez! Naplati ga prvo finansijerima sns-a.
     (youmeon, 27. jun 2016 18:07)

    # Link komentara

  236. А ти нама повећај плате и у приватном сектору. 121 динар. Еееј вођо, нема народ ни за леба.
    (ПАМЕТЊАКОВИЋ МЛАЂИ N.L.1320, 27. jun 2016 18:06)

    # Link komentara

  237. Ja sam razočaran što ljudi ne izdaju račune i ne prijavljuju radnike jer im država izlazi u susret svim raspoloživim sredstvima kako bi oni poslovali na ivici egzistencije. Svaki komentar u bilo kojoj sferi je apsolutno nepotreban i beznačajan dok država ne postane pravna sa zakonima koji važe za sve podjednako!!! Licemerje 300%
     (Dnevna doza komentara, 27. jun 2016 18:05)

    # Link komentara

  238. Tacno, Vucicu, tacno, videli smo od pre neki dan akcize na nesto na sta ih nikad nije bilo; prijateljski nas upozoravate da ce cena struje poskupeti, a sadrzaj racuna ne moze da protumaci ni dekan alektrotehnike; kazne za bezazlene stvari su udesetostrucene; cak i duvan - sirotinja koja ne moze bez njega, finansirace budzet...
    Osecamo obecani BOLJITAK - boli i bolji, rastura nas boljitak.
    PS.
    ja sam od onih 85% koji nisu glasali za tebe i ne dizvoljavam da se inatis samnom. Eto ti TVOJI MINISTRI pa na njih istresaj gace!
     (Kvazimodo Sorabius, 27. jun 2016 18:03)

    # Link komentara

  239. Redovno placam porez ali vidim kako drzava taj novac i dalje razbacuje!!!
    (Maki, 27. jun 2016 18:02)

    # Link komentara

  240. Što se tiče prevare, prvo je država počela da vara svoje gradjane. Jel treba pominjati da su građani taoci političara već 25 godina? Koji varaju narod tako dugo. Ima li primera, dragi premijeru, da su u ovoj državi najbolje prolazili i dalje prolaze oni koji varaju, a da običan i pošten narod uvek nagrabusi? I, ne valja li to narod, premijeru, ili možda ne valjate vi koji nas vodite ko ovce, već četvrt veka ?
     (Dalibor, 27. jun 2016 18:02)

    # Link komentara

  241. Putarina?
    Registracija?
    PDV 20% na svaki potroseni dinar?
    Akcize?
    70% od bruto plate drzavi?
    Porez na imovinu?
    Parafiskalni nameti?
    Odraste kozu sa ledja i jos narod kriv?
    Ma daj vise zameni narod!
     (Brica, 27. jun 2016 18:02)

    # Link komentara

  242. Do dolaska SNS na vlast plaćala sam sve obaveze prema državi, a sada to izbegavam, (plaćam samo opštini jer je tu, još uvek, na vlasti opozicija ovim bezobraznim neljudima) - SNS me je izbacio sa posla posle 19 godina staža, nelegalno, sudimo se i dok ne dobijem proces ne dam pare. P.S. kladim s da imam više radnog staža od premijera
    (Ana Rakin, 27. jun 2016 18:01)

    # Link komentara

  243. Auto-put do grcke je 95% izgradjen. Nema to veze sa placanjem poreza, jer bi putarine trebale da budu te koje pune budzet za tu vrstu infrastrukture.
    Ali, iako se ne slazem sa tvojim razmisljanjem, jer je 60% demagogije, 30% pogresno razmisljanje a samo 10% ispravno, ovo spada u ovih 10%. Porez se mora placati da bi bilo koja drzava funkcionisala, a narocito ovako posrnula Srbija. Trebalo bi svi zajedno da se borimo protiv sive ekonomije, ne zato sto je Ovaj to izjavio, nego zbog toga sto nam je to jedan od uslova za normalno funkcionisanje drzave. Ovde imas moju podrsku, za dalje jos uvek ne...
    (Tazzz91, 27. jun 2016 18:01)

    # Link komentara

  244. Zaustavi kradju državnih para kroz tendere i svi problemi biće rešeni.
    A kao drugu stvar, malo obuzdaj svoje horde, opet u vezi kradje državnih para, otimanja restorana, klubova, itd...
    Porez dođe kao tačka na "i" ako sve ovo gore središ...a nećeš da središ jer samo prodaješ maglu
    (Igor, 27. jun 2016 18:01)

    # Link komentara

  245. Грађани плате све намете и онда полиција не излази на терен када их неко веже и булдожерима руши куће. А онда је гаранција озбиљности то што је лично начелника полиције поставио да сузбије шверц?
    (Милош, 27. jun 2016 17:59)

    # Link komentara

  246. Cuj da prevare drzavu, a vise od pola stanovnistva mu gladno i na ivici egzistencije, ostali krpe kraj sa krajem izvode madjionicarske trikove da bi opstali a ostali da negovorim sto su se nakrali e ti neka i plate za sve nas...
     (Sale, 27. jun 2016 17:59)

    # Link komentara

  247. Pa kada sredite sudstvo, zdravstvo, javne službe, policiju, smanjite korupciju i kada ova država počne da brine za svoje građane, a ne samo za partijske poltrone, onda možeš ovako nešto da izjaviš, vođo! A i ova "država" gleda kako da zezne poštenog građanina i uzme mu novac, zašto se i građani ne bi tako ponašali!? Inače sam do sada redovno plaćao porez i izmirivao račune, ali razmišljam da prestanem.
     (DDD, 27. jun 2016 17:58)

    # Link komentara

  248. A to je sada izgovor što auto put do Makedonije neće biti završen do marta 2017?E sad će svi da plate porez!
     (Toma, 27. jun 2016 17:58)

    # Link komentara

  249. a ako necemo? Ti da vratis ljudima penzije, plate i ljude u zdravstvo.Sa tudjim parama umem i ja da vodim politiku. Nista se ti ne brini.
    (Srx, 27. jun 2016 17:57)

    # Link komentara

  250. Prvo nas oslobodite korupcije u drzavnom vrhu, ukinite nasledno pravo na visoke funkcije, i postavite strucnjake na visoko odgovorne pozicije, umesto lopova za laziranim ili zbrzanim ili kupljenim diplomama, pa cemo onda rado placati porez.
    (svemir, 27. jun 2016 17:57)

    # Link komentara

  251. ako ne placas porez i bilo koja stopa poreza ti je onda visoka.pa za šta idu pare od akciza i registracije auta
     (ceo dan u javnom preduzecu, 27. jun 2016 17:56)

    # Link komentara

  252. Slazem se da treba placati porez ali i da drzava bude servis gradjana i biznisa. Zaposljeni u administraciji trebaju znati da im gradjani i privreda daju platu a ne drzava.
     (Gavrilo, 27. jun 2016 17:53)

    # Link komentara

  253. @ "A kod nas je samo važno 'kako mogu da prevarim državu'. To je milina"

    opisa svoj rad u dve recenice, ni ja bolje ne bih opisao.
     (boki, 27. jun 2016 17:53)

    # Link komentara

  254. Ok gospodine premijeru. Evo platicu porez i redovno placam porez svaki mesec...
    a samo bih te pitao sta je meni ova drzava dala ? kao mladom pocetniku ? kao nekom ko je zavrsio VII stepen strucne spreme pa svaki dan nosim kofere po firmama da bih zaradio za leb. Sta mi je pomogla ova drzava? Da li me je pustila godinu dana kad sam otvorio firmu da sam oslobodjen poreza kao neka vrsta subvencije? ne nije gospodine premijeru ova drzava nece da pomogne mladim ljudima. Samo kod nas si duzan drzavi cim otvoris firmu samo kod nas...
     (Dejan, 27. jun 2016 17:52)

    # Link komentara

  255. Ti prijatelju da smeniš tu direktorku PU, a tvoji inspektori su gori od janičara, bar kad su ugostitelji u pitanju. Cilj kontrole im nije porez već zatvaranje. Nije bitno da li se računi izdaju ili ne, al za tvoju informaciju najmanje 90% ljudi uredno izdaje račune, a onih 10% lokala PU ne sme da kontroliše iz poznatih razloga. Tako da prijatelju pre takvih izjava siđi malo sa oblaka dole međ obične smrtnike, valja se.
     (Bill Gates, 27. jun 2016 17:52)

    # Link komentara

  256. Zar ne bi auto putevi mogli da se prave od naplate putarine, para koje idu za puteve od svake litre goriva kao i od registracije vozila, ima para za puteve i od kazni za saobraćajne prekršaje.
     (jovica, 27. jun 2016 17:50)

    # Link komentara

  257. Ne razumem premijera/mandatatara... Zasto ocekuje od gradjana postovanje drzave kad vlada, on sam i njegovi poltroni, ministri i ostala partokratska bolumenta ne postoju drzavu? Ko je organizovao fantomke premijeru? Ko je rusio legalne objekte? Ko ima lazne diplome? Ko je narucivao helikopter za slikanje a posle proturao price da su poginuli piloti bili u alkoholisanom stanju? Ko podmicuje "strane investitore" dogovorima ispod stola i detaljima u tajnim ugovorima? Ko krije bahatost brata? Ko brani nekulturne ministre, bahate gradonacelnike? Ko ima stanove po bugarskoj? Ko ne objavljuje javno spiskove ljudi koji su glasali na zadnjim izborima? Ko je folirao na storoporu i mahao dzakovima, pretio drugim nacijama i sl.? I sad ludi i blesavi gradjani treba da postoju drzavu?! E pa NE, sve dok vodja misli da je on drzava i da je drzavnistvo prenemaganje kad god se ukaze i ne ukaze prilika...
    (pada vlada, 27. jun 2016 17:50)

    # Link komentara

  258. Ma nemoj, kada treba da se uzmu pare, onda odmah kritika, a dobar i pozitivan primer svih iz državne uprave - NE POSTOJI!
     (Rambo, 27. jun 2016 17:49)

    # Link komentara

  259. Zar se auto put ne finansira od putarine?
     (Posmatrač, 27. jun 2016 17:48)

    # Link komentara

  260. Interesuje me, kako gospodin zna koliki su porezi, gde se placaju i sl. kada nikada u zivotu nije zaradio dinar, pa da na njega plati porez? Celog zivota na grbaci drzavnog budzeta, svaki dinar koji je primio kao platu, neko drugi je uplatio kao porez, nikada nista nije napravio, proizveo, usluzio itd.
    Veoma je lako tudjim rukama po koprivama mlatiti...
    (Ilija Nikolic, 27. jun 2016 17:48)

    # Link komentara

  261. Ja bih po mogućstvu da platim porez, ali kao Ceca, zavrnem državu za 2mil evra poreza, platim kaznu 500.000 i ležim s nanogicom par meseci! Genijalno. To je nama naša borba dala. Nego, plaća li Veliki Vožd porez na svoju imovinu, koju (protivustavno, s obzirom da je političar) krije kao zmija noge? Ili je kao njegov bata izgubio ličnu kartu pa ne može da plati porez?
    (TecHiFi, 27. jun 2016 17:46)

    # Link komentara

  262. aahahahha niko ne vara drzavu nego necemo da cinovnik ima pola miliona dinara platu
     (bojan kicanovic, 27. jun 2016 17:42)

    # Link komentara

  263. "Hoćete puteve, da u Bugarsku i Grčku na more idete autoputem. Pa ako hoćete, morate porez da platite. To je sveta dužnost i to je najveće rodoljublje. A kod nas je samo važno 'kako mogu da prevarim državu'. To je milina"

    A vi lopuze na vlasti malo manje da kradete pa bi mozda i bilo za autoput. Tacno je da porez mora da se plati, ali da ga svi plate ukljucujuci i lopuze na vlasti i oko nje.
    (..., 27. jun 2016 17:42)

    # Link komentara

  264. a cemu onda sluzi putarina kojom nas derete?
     (Uros, 27. jun 2016 17:41)

    # Link komentara

  265. Sve tačno...ali, ima jedno ali... koliko ste Vi g-dine mandataru platili poreza do sada? U kojoj firmi, gde? Ili samo budžetić...
     (knjigovođa, 27. jun 2016 17:41)

    # Link komentara

  266. "ranije nije bilo građevinskih radova na Novom Beogradu"

    Mda, a sve nove poslovne zgrade su teleportovane tamo u toku poslednjih 15 godina, zato i nije bilo kranova.

    Pitanje - što ne bismo naplatili dugovanja velikih kompanija, tajkuna i tako? Što ne bismo smanjili doprinose koji su medju najvišima u svetu ne bi li ti sitni poslodavci poput kafića i trafika mogli da legalno zaposle svoje radnike pa i da izdaju te fiskalne račune?
    Što ne bismo prestali da rasipamo novac na subvencionisanje stranih kompanija u kojima nas izrabljuju kao u robovlasničkom sistemu? Što ne bismo prestali da poklanjamo zemlju strancima?

    I tako dalje...
    (Tijana, 27. jun 2016 17:39)

    # Link komentara

  267. Ovolika kolicina vesti sa njim u glavnoj ulozi predstavlja ozbiljnu opasnost za psihicko zdravlje nacije.
    (N, 27. jun 2016 17:37)

    # Link komentara

  268. Ovaj nam nece 'leba dati da jedemo...
     (gradjanin3, 27. jun 2016 17:36)

    # Link komentara

  269. Vidi ti majstore da ti tajkuni sto te finansiraju placaju porez, tu skripi a ne onaj mucenik sto jedva prezivi...
     (otamendi4, 27. jun 2016 17:34)

    # Link komentara