"Potrebne oštrije kazne za teže prekršaje"

Izmene zakona o bezbednosti saobraćaja, čije se usvajanje uskoro očekuje, najviše će pogoditi nesavesne i bahate vozače, izjavio je direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.

Pošaljite komentar
  1. U tome i jeste nas problem. Sto je neko podelio prekrsaje na teze i lakse!
    Prekrsaj je prekrsaj!
    Kada onaj pored vas da migavac i na silu se ubacuje izmedju dva automobila... i to je prekrsaj. Migavac nije opravdanje za bezobraznu i nasilnicku voznju. On ne daje pravo! Migavac treba BLAGOVREMENO da upozori ostale ucesnike u saobracaju o namerama! A voleo bi da neko iz policije ili iz famozne Agencije za bezbednost saobracaja, objasni zasto 90% vozaca ne koristi migavac i zasto se to tolerise, odnosno ne sankcionise!
    (Zoran, 25. novembar 2014 08:17)

    # Link komentara

  2. Potrebno je da se kazne teži prekršaji prvo. A ne, znam tamo nekog i nema problema.
    (Nikola, 24. novembar 2014 20:26)

    # Link komentara

  3. Za najveći broj normalnih vozača u Srbiji je sasvim sve jedno kolike su i kakve su kazne. Za manji broj punoglavaca, da se razumemo, ne samo onih do 25 i preko 65, nego svih punoglavaca, je isto sasvim sve jedno kolike su kazne. Oni su punoglavci i kazne tu ne pomažu!!! Ma koje vrste i ma kolike bile!

    Ko se ne slaže sa ovim spada u drugu navedenu grupu...punoglavci.
    (zoran, 24. novembar 2014 16:42)

    # Link komentara

  4. Placamo bezobrazno skupe namete kroz cenu goriva i registracije a onda za par meseci slomimo vozila vozeci po kraterima na putu. Svaku dan na posao idem istim putem i slomih trap - ko je kriv? Inace vozim veoma pazljivo ali moj auto nema krila da preleti neke kratrere.
    (batta, 24. novembar 2014 08:32)

    # Link komentara

  5. koliko ste vi ljudi kontradiktorni to je strasno, maltene svi komentari na vesti o uvodjenju ogranicenja za mladje vozace se odnose na to kako nam nisu potrebni propisi vec visoke kazne. ovde svi pricaju kako su kazne glupost, dajte usaglasite se. moje neko shvatanje je da obuka, mora da obuhvati sve moguce uslove voznje, klizavu podlogu, iznenadno izbegavanje prepreke i tome slicno, uz neko elementarno poznavanje mehanike. recimo ja sam polozio u prolece, i negde krajem leta na onaj usijani asfalt je palo malo kise, koja je napravila vrlo klizavu podlogu. meni je skrenuo paznju otac koji vozi vec 30 godina i kod koga sam takodje morao da 'polozim ispit', da je takva podloga kao led, i da obavezno usporim, i ne kocim naglo da bih izbegao blokoranje tockova (nemam abs, vozim 101) i samim tim proklizavanje, ali ne i instruktor ciji je to posao...
     (risus sardonicus, 24. novembar 2014 00:35)

    # Link komentara

  6. potrebni su i bolje uredjeni putevi gospodo za bezbednost, potrebno je edukovat saobracajce gde i kako da zaustavljaju a ne da zaustave a da ne obeleze cunjevima ili kako vec, ista gospoda u sapkama ne treba da propusta mamine i tatune sinove koji cepaju 50 preko ogranicenja a mene zaustavi i kontrolise sve redom.
     (aleksandara, 23. novembar 2014 21:13)

    # Link komentara

  7. Kazne nisu dovoljne. Oduzimajte nam i automobile.
    (bulldozer, 23. novembar 2014 18:23)

    # Link komentara

  8. Mozete i da streljate vozace nista necete dobiti jer Vam to ni nije cilj vec samo da otmete sto vise para. Paraziti iz ag. za bezbednost pocnite da radite nesto stvarno, a ne samo da uzimate masne pare za nista. Resite puteve, gorivo, auto skole, neznanje vozaca, pa onda lupajte srakonske kazne.
     (Sasa, 23. novembar 2014 18:06)

    # Link komentara

  9. Potrebne vece kazne jesu ali samo da napune budzet i da se isplacuju plate ovakvim parazitima i njemu slicnim.
     (Zorz, 23. novembar 2014 17:00)

    # Link komentara

  10. Da li ste svesni da svake dve godine menjate zakon, a bez efekta. Lako je pisati zakone i strategije u kancelarijama, ali ne vredi. Implementacija je sve.
     (aleksandar, 23. novembar 2014 16:41)

    # Link komentara

  11. Mogu kazne da budu visoke koliko hocete, dok god se krimosi, pajkani, budze i ostale face, sa dragom im decicom, oslobadjaju odgovornosti za svoje ponasanje, nece se nista promeniti.
     (Pao s Marsa, 23. novembar 2014 14:38)

    # Link komentara

  12. Ima ovde dosta pametnih komentara a ima i onih drugih.Osnovni problem u bezbednosti saobracaja je u samom vrhu tj agenciji za bezbednost saobracaja a i u samom zakonu! Oni se samo bore da nam natovare sto vece kazne a ne da nam poboljsaju bezbednost puteva sto bi i trebali da ucine. Nemamo na putevima trecinu potrebnih znakova, ono sto ih ima u dosta slucajeva su krivo postav!jeni, nemamo odgovarajuce signalizacije itd. Zasto mi odvajamo novac od nasih plata za te agencije ako nista konkretno nisu ucinili za duzi period? Sad hoce da svaka lokalna uprava vodi brigu o bezbednosti saobracaja sto znaci jos veci namet za gradjane jer je to jos novo otvaranje radnih mjesta za neradnike! Neke opstine imaju nesto slicno ali stanje bezbednosti je vise mego katastrofalno. Zalosno je sto cak neki koji tu rade i nemaju vozacke dozvole i dosli su tu stranackim opredelenjem bez strucnog obrazovanja? Mozemo mi ovde da pisemo i nabrajamo do besvesti ali nista ne mozemo da promenimo! Stanje je katastrofalno i takvo ce da i ostane a mozda ce se i pogorsati!
     (dragisa, 23. novembar 2014 14:07)

    # Link komentara

  13. U ovoj drzavi zakon se selektivno primenjuje. Ko ima kumovske rodbinske i ostale veze radi sta hoce ! A najvise me izivcira kad imaju dve trake i sad desna sporija ok vozis sporije , a baja u levoj vizi jos sporije pa osnovno ne poznavanje propisa i nekultura. Skloni se coveve boziji !!
     (Lucidni decko, 23. novembar 2014 11:31)

    # Link komentara

  14. Ovo je opet trla baba lan!!!
     (mladja, 23. novembar 2014 10:48)

    # Link komentara

  15. Omoguciti da Srbi rade ono sto najbolje rade - da cinkare jedni druge, sertifikovati kamere u kolima i omoguciti da svako moze da prijavi prekrsaj potkrepljen snimkom sa kamere. Garantovano ce se "promeniti" navike u saobracaju.
    (Zhaxy, 23. novembar 2014 09:34)

    # Link komentara

  16. autobus ima prednost kad izlazi iz stanice, a ovaj u kolima čim vidi d sam dao migavac umesto da me pusti daje gas i šta ja da uradim onda... e to je srbija
     (zex, 23. novembar 2014 01:24)

    # Link komentara

  17. Zasto uopste ustvrdjujemo gde je 'ekstremno visokim brzinama'? Zasto automobili uopste i mogu da idu vise od recimo 140km/h? Zasto ne postoje blokatori motora kada udjemo u naseljeno mesto na 60-70km/h?

    Ako je nekom do trkanja - Neka se ti blokatori lepo skinu kada vozac dotera auto na trkacku stazu pa neka tamo vozi koliko god voli.

    Tehnologija je dostupna vec dobrih 10-15 godina... Benefiti su ocigledni... Vecina vozaca i vozi u ovom rasponu tako da promenu ne bi osetio posten svet...

    Stvarno ne razumem... o.O
    (Nebojsa, 22. novembar 2014 23:25)

    # Link komentara

  18. Predlazem da drzava, posto nema novca, ponudi koncesije privatnim firmama za postavljanje kamera i ucestvovanje u deljenju dobiti od naplacenih kazni.
    U isto vreme promeniti zakon koji dozvoljava odlaganje rocista ako se neko nije pojavio, nego da sud donosi odluku u prvom rocistu na osnovu dokumentacije onoga koji je dosao. Tako ce se sve zavrsavati u roku od 3-4 meseca i to sa svim zalbama i podnescima.
    (Nenad Lukic, 22. novembar 2014 22:26)

    # Link komentara

  19. Jesam za poštovanje propisa ali mislim da putevi niti su urađeni kako treba, niti su ograničenja postavljena kako treba. Recimo put Irig Novi Sad. Od Iriga do vrha Iriškog venca postoji isprekidana linija na svega 5-6 mesta. Gužva na tom putu je neverovatna. Kamion do kamiona, kamiondžije voze 20-30km/h i telefoniraju mobilnim telefonom. Šta njih briga. Njima radno vreme ide. Ljudi u putničkim automobilima ne mogu da ih obiđu jer je puna linija a tamo gde je isprekidana ili naiđe kolona iz suprotnog smera ili ne mogu da se ubace između dva kamiona. I tako se vozite za njima do vrha Iriškog Venca pola sata. Policija sakrivena u ćuprijama vikendica i voćnjacima jedva čeka da nekog izda strpljenje jer će zakasniti kod lekara ili na posao pa se odluči da proba da obiđe kamion na punoj liniji i to sve brzinom od 50km/h jer je to dovoljno da obiđete kamion. Znam da će neki reći da treba krenuti ranije od kuće ali ako svaki dan putujete recimo na relaciji Novi Sad - Ruma ili Novi Sad - Irig proći će Vam ceo dan u putovanju i tako ceo život. Putari su krpili put Ruma - Irig lopatama pa sada svaki amortizer radi za sebe na autu. Za poslednjih godinu dana promenio sam sva 4 amortizera, sponu, 2 ležaja. Toliko o kvalitetu puta. Mene zanima a verujem i mnoge druge mogu li da tužim putare zbog ovakvog puta jer je očito da je to dovelo do propadanja auta. A videćete šta će se desiti kada padne prvi sneg sa ovakvim kolotrazima. Ima da bude izbačenih i prevrnutih auta koliko hoćete
    (Građanin, 22. novembar 2014 19:10)

    # Link komentara

  20. Dzaba im ostrije kazne kada neko kao sin vlasnika pink televizije vozi i dalje je slobodan i ako je ubio dok je vozio pijan devojku...
    (Dusan, 22. novembar 2014 16:48)

    # Link komentara

  21. Slažem se da je alkohol problem ali sta je sa osobama pod dejstvom narkotika a za volanom su. Da li tu postoji kontrola a svima je poznato koliko su ta lica opasna po okolinu kad su za volanom.
    (posmatrac, 22. novembar 2014 15:02)

    # Link komentara

  22. i opet perfidna igra sa finim maskama.I opet ovce nasedaju kako je to za njihovo dobro.Onaj ko je krsio on ce jos vise krsiti jer je zasticen a pri tome ce sigurno sad i raditi u tim novim telima jer je njihov bot, kao sto u agenciji za borbu protiv korupcije rade svi koji su zaposleni preko debele veze a korupcije nikada vise u istoriji ovog naroda.dakle stvar je jasna jednim udarcem dve muve .uzeti im opet sto vise para jer moraju da voze aute a kad voze ima i da plate a platice nama i mi i nasa deca imacemo posao u novootvorenim agencijama , telima ,udovima itd, i sve tako u krug .A bezbednost? ma ko ce ipraviti KRIVU DRINU-kad je u ostalom MI vladajuca KSTA krivimo.
    (nova tela, 22. novembar 2014 11:47)

    # Link komentara

  23. Ako znas da vozis - vozi!

    Ako ti se ne svidja drzva (zakon) - pakuj kofere, nemoj da kukas!
    (Hladan, 22. novembar 2014 10:55)

    # Link komentara

  24. Sve dok se zakon primenjuje selektivno, slaba vajda od vecih kazni. I ove su vec drakonske. Voleo bih da neko iznese podatke o broju kaznjenih putara zbog ocajnih puteva i broju kaznjenih saobracajaca zbog upravljanja neispravnim sluzbenim vozilom, sa letnjim gumama itd... Za sve ove godine, verovatno se mogu na prste nabrojati takvi slucajevi
    (Dr. Kadzija, 22. novembar 2014 10:50)

    # Link komentara

  25. Potrebne su ostrije kazne za nesposobnost vas iz agencije i svih ostalih koji se kao nesto trudite da poboljsate bezbednost saobracaja.Pocnite od osnovnih stvari.Polaganje vozackih je napravljeno i apgrejdovano kako bi se kandidatima otelo sto vise novca a da pri tom ne nauce skoro nista korisno a pritom je javna tajna da se za 200EUR sredjuje dobijanje vozacke.Ovo odavno vise nije drzava vec masina za otimanje i silovanje sopstvenih gradjana na celu sa 'strucnjacima' koji srljaju iz gluposti u glupost zbog neznanja i licne koristi.
     (heavy, 22. novembar 2014 10:45)

    # Link komentara

  26. "Potrebne oštrije kazne za teže prekršaje"
    i ja sam za to. svi koji ne pripadaju povlašćenoj kasti da se streljaju ili da im se zapleni cela imovina i da se izbace na ulicu !
    a ovi povlašćeni, da imaju pravo da lupaju oznake ko piloti lovaca samo u ovom slučaju sa figurama pregaženih pešaka.
    a ako pobiju celu porodicu u nekom kršu da budu javno odlikovani
    (zoran1965, 22. novembar 2014 10:23)

    # Link komentara

  27. Za sve su potrebne ostrije kazne, ne samo za saobracaj.
    (decko iz bloka, 22. novembar 2014 09:41)

    # Link komentara

  28. Zakonovog zakona zakon sa novim uredbama i podzakonskim aktima... Probali ste to vec nekoliko puta i nista. Ajde Damire malo odmori... U Srbiji su problem ljudi, ne zakoni - stav da svi misle da oni imaju pravo i da su najbolji vozaci na svetu plus totalno odustvo solidarnosti i empatije, ja, ja i samo ja!
    (Giovanni, 22. novembar 2014 08:31)

    # Link komentara

  29. Iz godine u godinu se "poostrava" kaznena politika ali je rezultat jako slab. I ove kazne koje postoje kad bi se striktno primenjivale, kada bi se eliminisala mogucnost pogodbe sa policijom bi donele bolje rezulate. Cesto se spominju "tatini sinovi" i bahatost ali cinjenica je da to nije pravilo i da krsenje propisa rade svi podjednako, samo se treba okrenutu oko sebe. Posebna prica je u naseljima, prekoracenje brzine je obavezno, prolazak na "zuto", alkohol, pesacki prelazi,puna linija,bahato parkiranje, ne koriscenje pokazivaca pravca.Po meni treba pojacati kontrolu alkohola narocito u dane vikenda i to striktno u zoni kafica, splavova tj dok se moze spreciti neka tragedija. Kontrola brzine sa kamerama postavljenim u parkranim civilnim vozilima u gradu.Kontrola pesackih prelaza itd itd.Tu sve pocinje u naselju a prenosi se dalje.Takodja masa automobila je neispravna za saobracaj, svetla su pogresno podesena ili ih nema, kocnice, gume.Opravdanje da nemamo novca je ne prihvatljivo sa stanovista bezbednosti, bolje ne voziti nego ugrozavati i sebe i druge... Sto se tice putara, obelezavanje svih opasnih mesta.Koliko samo puta naletite na isecen put zbog popravke bez ijednog znaka upozorenja prepreke itd.I korekcija ogranicenja brzine na mestima gde je neopravdano nisko.I naravno raditi mesto po mesto ali kvalitetno a ne da vozimo putem koji nema rupa ali se osjecas kao na kaldrmi od nadvisenja nad svakom krpljenom rupom
    (NP, 22. novembar 2014 08:07)

    # Link komentara

  30. A onda pevaljka napravi prekšaj od 100 000+ dina sud "nije mogao da je nadje"
    Da je neki obican gradjanin napravio takav prekršaj zaglavio bi zatvor momentalno
     (3lite, 22. novembar 2014 06:37)

    # Link komentara

  31. Sta mislite da sjasete sa grbace vozaca i drakonskih kazni i pozabavite se stvarnim problemima, a to je elementarno neznanje voznje velike vecine ljudi koji poloze vozacki. Poostrite nivo prakticnog znanja voznje, uvedite sankcije za 'usporivace'saobracaja kao sto ima u Evropi. Pravite kruzne tokove, a 80% vozaca ne ume da se ponasa u kruznom toku, putevi su prva decimala saobracajnih nesreca. Sidjite vise sa novcanika vozaca jer ste dokazali da tu se otimanja para nema rezultata. Imamo najsporija ogranicenja u okruzenju. Po Vama treba svima izvaditi stepen prenosa veci od 2 i sve ste resili! Nije tako, kod nas bi ljudi ginuli i u drugoj brzini jer nema znanja i kulture voznje.
     (Sasa, 22. novembar 2014 05:26)

    # Link komentara

  32. dal mogu da budu ostrije kazne, pa ovo vise nema smisla, realna prosecna plata je 20000 dinara a kazne su vec stravicne, tvrdim da srazmerno platama imamo najvece kazne u svetu tj tek cemo imati... u americi kazna za pojas u vecini drzava iznosi do 100 dolara(9000 din), a kod nas 55 dolara, a o platama da ne govorimo jer nasu platu prosecni grajanin u americi zaradi za 3 do 4 dana...
    (.ppp, 22. novembar 2014 01:08)

    # Link komentara

  33. Potrebni bolji putevi za ostrije kazne...
    (lol, 22. novembar 2014 00:39)

    # Link komentara

  34. Da i to ne samo za saobracajne prekrsaje, nego za sve..
    (decko iz bloka, 22. novembar 2014 00:23)

    # Link komentara

  35. Problem je ekonomske prirode...! Kao i za sve ostalo...
     (D, 21. novembar 2014 23:41)

    # Link komentara

  36. Bitno da vi oduzimate pasose ljudima iz inostranstva dok ne plate kaznu za nepropisno parkiranje. Bruka, za 2.500din.
    (Vana, 21. novembar 2014 23:28)

    # Link komentara

  37. kamere u policijskim automobilima.
    sprovodjenje zakona da bude JEDNAK ZA SVE.
    kazne po vrednosti vozila.od 1 do 30 ili 40 posto kataloske vrednosti.
    pa da zaboli i ove sa skupim kolima.
    (sasa, 21. novembar 2014 22:53)

    # Link komentara

  38. Slažem se za veće kazne po pitanju divljanja na putevima ali oćete li više da zabranite vožnju motora ajde šta se femkate uradite to, ionako ima previše mrtvih i povređenih to je gospodo obrazovana, načitana i prepametna bukvalno vaša zasluga, ljudi treba da znaju da naš zakon ni malo ne štiti dvotočkaše, ne postoji ni minimum pokušaja da se usklade zakoni kao u većini Evropskih država gde vozači debelo moraju da prate saobraćaj, gde se pomeraju i kamioni da motor može da prođe, prolaz kroz i pored kolone, prostor ispred pešačkog na semaforu, antiklizne površine, da ne nabrajam.Treba da se radi na podizanju svesti kod ljudi da je taj deo učesnika u saobraćaju izuzetno ranjiv i nemoj da se bilo ko pravi pametan po pitanju toga jer ako mu nije jasno bar nek shvati da ispod te kacige može da bude i njegovo dete, rođak, prijatelj, na kraju to je čovek.Dali ima kriminalaca ili bahatih bajkera u saobraćaju pa ima kao i kod vozača kombija na primer, tako da bilo koje poređenje ostavljam budalama.Sve u svemu ostajemo taoci kojekakvih glupavih funkcionera, političara, nadležnih, onih bez kojih ne možemo decenijama da zaista brzo i efikasno promenimo i primenimo zakone, zaštitimo živote i povređenih i osuđenih, eto to su nam sve stručnjaci koji su tu uglavnom preko veze, bitna im je pozicija i poslušnost samo to da ne izgube.Da je sreće da nas kopiraju Španci ili Italijani nisu valjda genetski pametniji, da neke stvari i bolje funkcionišu od njih, a mi ni copy paste nismo u stanju...
     (žalosna sova, 21. novembar 2014 22:46)

    # Link komentara

  39. Kod nas je sve naopako. Donose se pravila, procedure i zakoni zbog ljudi koji ne postuju pravila. Na kraju se sa tim procedurama i pravilima izivljavaju na obicnim ljudima koji su i pre toga uglavnom postovali pravila i procedure a oni bahati i dalje teraju po starom. Tako je u zgradi, u firmi, u opstini i na kraju i drzavi.
    Da imam 10 godina manje nebi me ova drzava videla ni sutra do podne no na zalost za mene je kasno. Zato mladi svete beeeeeeeziiii koliko vas noge nose.
    (Milan, 21. novembar 2014 22:34)

    # Link komentara

  40. Једино право решење је да се признају снимци камера из приватних возила и да ти манијаци возе у страху да ће их неко пријавити и приложити снимак као доказ.
    Ево примера: у уторак 18.11. сам возио из Обреновца за Шабац, два велика шлепера код ТЕНТ-а возе око 100-120 km/h и на пуну линију претичу све редом, неколико аутомобила су чак претекли у кривинама и то непрегледним. Кога да зове човек у таквој (не)прилици, коме да их пријави?
    (macky, 21. novembar 2014 21:51)

    # Link komentara

  41. Okanoviću, upotrebi tvoj autoritet i u medijima razjasniti jednu prostu stvar :Da li je dozvoljeno obilaziti autobus sok stoji u stanici.
     (goran, 21. novembar 2014 21:43)

    # Link komentara

  42. Najstroza kazna treba da bude voznja levom linijom.Apsolutno treba kaznjavati usporivace saobracaja i uvesti zakonom da leva linija sluzi za preticanje i nista vise.Isto tako kamionima i autobusima treba zabraniti upotrebu iste cak i u gradskim sredinama.Razlog je jasan ,ako si spor pomeri se i pusti druge da voze kako oni hoce.Naravno oni koji to zloupotrebljavaju trebaju biti i kaznjeni.Putevi poput ibarske magistrale moraju biti revidirani u smislu ogranicenja od pre 40 godina jer stvarno nije normalno da na bilo kojoj deonici imate ogranicenje brzine od 40 km na sat.Da tako je i to nije nas problem nek se time bave nasi takozvani strucnjaci koji su zavrsili saobracajne fakultete.Ja neznam kako neko moze da vozi 40km/sat. Mozda u Yugu ,ali svaki imalo startniji automobil ne trpi tu brzinu jer minimalnim dodavanjem gasa idete na 60-80 km/sat.Ako niste u stanju da tako nesto uradite zatvorite ibarsku pa sta ce nam ako se po njoj krecemo kao pre 40 godina.
    (laki, 21. novembar 2014 20:49)

    # Link komentara

  43. Najhitnije zakonom ukinuti Agenciju za bezbednost saobraćaja. Parazitska firma koja ničemu ne služi, a kamoli da je doprinela bezbednosti u saobraćaju. To najbolje znaju vlasnici vozila na TNG i sada uvoznici polovnih vozila. Čista pljačka naroda. Sve te potvrde koje oni navodno izdaju postoje. Biser je ovog direktora da najvažnija stavka zakona treba da bude način finansiranja neke novoformirane komisije ili kako će je već nazvati?!?
    (Velja, 21. novembar 2014 20:34)

    # Link komentara

  44. "Mi predlažemo da se dodaju još dve, vožnja ekstremno visokim brzinama - ukoliko neko prekorači 90 kilometara na sat u odnosu na ograničenja u naselju, odnosno ako prekorači 100 kilometara na sat na otvorenom putu", precizirao je Lipovac.
    Неко вози 130km/h у насељу где је дозвољено 50km/h, побије грдан народ, и не одговара много јер није прекорачио 90 него 80.
    Јесте ли ви, предлагачи, нормални?
    (Математичар, 21. novembar 2014 18:45)

    # Link komentara

  45. Najbolje bi bilo da nas kaznite cim sednemo za volan. Tako cemo biti oprezni.
     (nn, 21. novembar 2014 17:47)

    # Link komentara

  46. Jedan predlog, mislim da nije glup. Ja vec neko vreme imam u kolima postavljenu kameru visoke rezolucije koja savrseno dobro snima sve na sta nailazim. Vec sam dosta slucajeva bezobrazluka snimio i mogao sam to poslati na uvid kome treba, pa da to lepo posluzi kao osnova za kaznjavanje bahate stoke koju srecemo na ulicama svaki dan. Nisam pravnik pa ne znam da li ima osnova uvazavati ovakve snimke. Kao sto vec svi znamo, u Srbiji dok nekoga ne odvalis po dzepu taj se nece opametiti. Ako je to, sto mu se budzet smanji za izvesnu svotu novcanica, malo - tu je i zabrana voznje, pa ko voli jek izvoli. Inace, kameru sam, novu, nabavio preko neta za nekih 70 eura, sto znaci da nije preskupa
     (dragoljub, 21. novembar 2014 17:36)

    # Link komentara

  47. Prvo, treba ukinuti kamere u vozilima, jer se njihova upotreba zloupotrebljava pocev od policajaca pa do samog zakona.
    Drugo, ukinuti zabranu ukljucivanja vozila kroz zutu traku i sve kazne suspendovati jer je suludo platiti kaznu 100.000,00 dinara ako si se ukljucio radi bezbednosti kroz zutu traku a neki bahati policajac to iskoristi i snimi te kamerom. Kazne prilagoditi nasim uslovima tj. zaradama a ne nekim evropskim zaradama, plata prosecnog srbina je dvadesetak hiljada dinara,a kazne astronomske, jer ako narod odbije da placa kazne nego hoce u zatvor, zatvori ce biti puni, sta ce te onda. Morat ce vlada iskoristiti aranzman sa MMF-om za izgradnju zatvora za smestaj saobracajnih prekrsilaca. Sve zakone treba prilagoditi ovoj drzavi i uslovima zivota i rada a ne nekim kvazievropskim zakonima jer mi ne zaradjujemo i ne zivimo kao oni.
    (Rade, 21. novembar 2014 16:57)

    # Link komentara

  48. Za ovakva preticanja kao na slici slao bih u zatvor na 15 dana minimum i na razgovor sa psihijatrom.
    (Džimi, 21. novembar 2014 16:51)

    # Link komentara

  49. Dugo tj par dana nismo mogli da citamo clanke postovane gospode! Neka nam gospoda pokazu svoje rezultate tj sta su to dobro ucinili u bezbednosti saobracaja!
     (dragisa, 21. novembar 2014 16:45)

    # Link komentara

  50. Koliko ja vidim iz ove govorancije, vi ćete se dobro pobrinuti jedino za formiranje još gomile novih agencija, fondova, komiteta i sekretarijata... a sada i u lokalnim okvirima.

    Ubiste se od brige... sram vas bilo, sve!
    (st.dragan, 21. novembar 2014 16:30)

    # Link komentara

  51. Da li pod "tezi prekrsaj" podrazumevate i put u katastrofalnom stanju i ko ce putarima da naplacuje kazne i salje ih na robiju, jer se zna da je br 1 uzrocnik saobracajnih nezgoda los put?!
     (Slobodan, 21. novembar 2014 16:07)

    # Link komentara

  52. Potrebno je da ti divljaci budu kažnjeni.
     (Against modern football, 21. novembar 2014 15:15)

    # Link komentara