Mazda 3 G120 Challenge Sedan

Ovo je jedan od retkih japanskih modela zbog kojeg nemački konstruktori nemaju miran san. Iako limuzine u C segmentu nisu previše popularne, Mazda je sa novom "trojkom" promenila ovaj trend, a sedan verzija Mazde 3 ima istu cenu kao i hečbek.

Pošaljite komentar
  1. Svaka cast! Mazda se ovim motorom obraca kupcima koji su na svojim ledjima osetili sta znace DPF, plivajuci zamajac, turbina u realnom svetu, a narocito kod onih koji uglavnom voze po gradu. Pun pogodak.
    Mala pomoc onima kojima je gepek mali, prozori nepregledni i sl.: kupite Skodu roomster, da se ne sekirate...
    (Milan, 10. maj 2015 12:26)

    # Link komentara

  2. @vulkanizer kod Zlatne ribice

    Kosta oko 2.000 dinara godisnje clanska kartica (da ne ispadne da reklamiram raspitaj se) koja ti pokriva i zemlju i inostranstvo. Inace vlasnici starijih atmosferskih benzinaca cesto imaju bocu umesto tog (pravog) rezervnog tocka. :)

    Octavia vs. Mazda
    Ono sto je jedna stvar koja se meni kod Oktavije ne svidja (iako bih rekao da je u cenovnom sklopu mozda i razumniji izbor) je to sto je auto velicinom (spoljasnjim dimenzijama, gepekom itd.) zagazio 2 segmenta vise, a medjuosovinskim rastojanjem segment nize. Sto je po mom misljenju mini-prevara.
    (Nerazumni, 24. oktobar 2014 01:00)

    # Link komentara

  3. Marko, 10. septembar 2014 09:19
    Razumni ljudi će ipak da razmisle pre nego ti eventualno "udare minus". Ja bih ti "dao plus",čak i da si izabrao 1.4 TSI, pri čemu se slažem da je dizajn na strani mazde (dok bih neke elemente škode nazvao i ružnjikavim). Mislim da bi svaki porodičan čovek posebno znao da ceni i okolnost da prtljažnik oktavije ima 590 litara. Ja bih dodao i to da se u njemu standarno (bez doplate) nalazi i rezervni točak normalnih dimenzija (uski dolazi uz 17").
    Mazda 3 nema rez.točak,a i pored toga gepek joj je samo 350 (HB) i malo preko 400 (sedan). Ako HB ima uobičajene dimenzije "poda gepeka" recimo 100-105cm X 80-85cm, pa u njega za 67.121 rsd stavite taj navodni "opcioni" rezervni točak (felnu),alat i stiropor okolo (kao nosač "podloge"), koliku zapreminu gepeka gubite "podizanjem poda"? Lako je izračunati da olako možete ostati i bez više od 100 litara zapremine gepeka (npr, ako "pod gepeka", površine 0,8 m2 (100X80cm), "podignete" za samo 10 cm (a ćopava guma je široka 125mm), to je (računski posmatrano) gubitak od 80 litara. Zamislite da stavite gumu široku 205 mm (oko 160 izgubljenih litara). Kada bi u podu bila rupa za mali točak,a stavite široki,"pod" podižete najmanje 9 cm i opet gubite bar 80 litara.
    To je gadna falinka nove mazde 3 (koju falinku nije imala prethodna mazda) i svih ostalih novih mazdi
    (Galilelo, 10. septembar 2014 13:36)

    # Link komentara

  4. Mazda3 VS Oktavia? Sledece godine hocu promeniti auto i moj izbor za sad je izmedju ova dva auta.Znam da obicno ako neko komentira nesto negativno za auto koji je prestavljen dobije brdo minusa al ipak pokusacu sto objektivnije da napisem moje razmisljanje.Mazda 3 je lepsi auto od Oktavie. Oktavija ima vise mesta u kabini za putnici kao i veci bagazni prostor.Tu bi rekao da je 1:1.Motor koji ima mazda verovatno je kvalitetniji od Oktavijinog ali zato pa cena je na strani Oktavije jer bar kod nas (Makedonija)moze se kupiti 1.8 tsi sa 180hp za 16k eu(uz malo pazarenja jer kataloska cena je 18k al to uvek ide dole kada dodjes sa kesom) sa drugim nivom opreme.Znaci dolazimo do rezultat 2:2.E sada performansi,nebitno ko sta govori turbo benzinac isporucuje 250 NM u opseg od 1000-5000 obrtaja a mazda isporucuje 210nm samo na 4000,znaci u svaki drugi rezim je manje.Recimo 1.4 tsi isporucuje istih 250nm ali od 1000-3500 pa onda obrtni momenat opada.Moze neko da rece zasto uporedjujes 1.8tsi a ne 1.4tsi? Zato sto je i cena 1.8tsi znatno manja nego kod mazde 2.0.Sta znaci performansi su na strani oktavije i ona pobedjuje sa 3:2.Znaci da sublimiram 1.8tsi je mozda za nijansu nekvalitetniji motor od mazdinog ali negovo ubrzanje od 0-100km/h za svega 7,3,maximalna brzina 230km i negova jaka medju-ubrzanja u svaki rezim rada(jer obrtni momenat vam je na raspolaganje od 1-5k a ne samo na 4k). Moj izbor je pao na Oktavia.
    (Marko, 10. septembar 2014 09:19)

    # Link komentara

  5. @@Sad sam nasao sms iz mazdinog salona:Donji stiropor u koji se smesta tocak sa srafom,felna bez gume i alat kosta 67.121 rsd. Cena je potpuno nenormalna. Zaboravio sam da kazem da se radi o mazdi 3 sedan.
    (sasa, 7. septembar 2014 20:06)

    -pa paše li neki točak od 50 evra, nemoguće da ne paše nijedan....taj točak ćeš da staviš jednom a može da se desi i nikada (bar deset godina dok imaš taj auto)
    (tt, 9. septembar 2014 23:00)

    # Link komentara

  6. Sad sam nasao sms iz mazdinog salona:Donji stiropor u koji se smesta tocak sa srafom,felna bez gume i alat kosta 67.121 rsd. Cena je potpuno nenormalna. Zaboravio sam da kazem da se radi o mazdi 3 sedan.
    (sasa, 7. septembar 2014 20:06)

    # Link komentara

  7. 550 eura za opcioni rezervni tocak (felnu) i alat? Pa, to je pljacka. Jeftinija je ona slep sluzba i nove gume posle koje neki pominju. Apsurd.
    Ja sam gledala trojku u Preljini i na Vidikovcu i meni su rekli da ne moze nikakav tocak da se stavi i pokazali mi,podigli onu prostirku,lim se ispod vidi. Rekli su mi da je to zbog neke specijalne osovine i da mi vise ona treba od rezervnog tocka.
    Nisam kupila,hvala.
    (Una, 7. septembar 2014 16:01)

    # Link komentara

  8. Vozim novu Mazdu 3, i iz prve ruke mogu da potvrdim da postoji mesto za rezervni tocak manjih dimenzija. Postoji i mogucnost da se promeni donji stiropor i stavi originalni za rezervni tocak. To i felna i set alata kosta oko 550 eur. Cena je suluda ali kad pisete o tome sta moze a sta ne bar se malo potrudite da potrazite pravu informaciju.
    (sasa, 7. septembar 2014 14:50)

    # Link komentara

  9. Da,"stara" trojka (pa i iz prošle godine) ima rezervni točak, ali ga ni opciono nemaju SADAŠNJA mazda 3, 5, 6, CX-5.
    Mislim da ga nije imala ni prethodna mazda 6.
    Izvesno dobar način da se smanje troškovi za proizvodjača i poveća deklarisani podatak o zapremini gepeka.
    I pored svega što neki prigovaraju,slažem se da nema boljeg vozila u klasi,a ni lepšeg i potpuno razumem onog što kaže da je i dilemi izmedju oktavije i mazde,a na nagovor žene,ipak uzeo mazdu.
    (Galilelo, 5. septembar 2014 15:43)

    # Link komentara

  10. Ja sam prošle godine uzeo "trojku" sa rezervnim točkom. Dakle: možete kupiti Mazdu i bez "kita za reparaciju". Ako ikog zanima.
    (Dikh tu kava, 5. septembar 2014 12:22)

    # Link komentara

  11. Kupila, (Attraction model) prošle godine, prezadovoljna. Posle Mazde 2 kao da sam u raketi, al se brzo čovek navikne na brže, jače i komotnije! Puno znači što sve rade Japanci!!!
    (Vesna Stanković, 4. septembar 2014 23:25)

    # Link komentara

  12. (Nemanja, 4. septembar 2014 14:28)
    "Mazda pomoć na putu" (ni bilo koji drugi "brend assitence") ti neće doći i rešiti problem probušene gume na mazdi,proveri i sam."Pomoć na putu" BESPLATNO pokriva samo garancijske kvarove (ne i bušne gume),a dolazi na lice mesta samo kada (na osnovu opisa problema) proceni da na licu mesta može kvar da otkloni (inače te odmah upućuju da angažuješ šlep službu ili ti je šalju).A ako se ispostavi da kvar nije bio garancijski,plaćaš opravku i ne nadoknade ti trošak šlep službe(znam,ja imao problem,zvao asistence,a na kraju platio i šlep i opravku).Za putnička vozila ne postoje "mobilni vulkanizeri"( za teretni program da),tako da mazda sa rupom na gumi većoj od 4 mm (što kit ne krpi) mora na šlep (pa bila na Staroj planini,Goliji ili već bilo gde širom Srbije).Zato,ako se ne vozi "u lokalu", dosta para u džep stavi za slučaj rupe na gumi preko 4 mm. I izbegavati putovanje nedeljom,vikendom i noću (šlep usluge 30% skuplje).I auto putem (plaćaš i drumarinu za šlep).Ili poneti još više para.Možda ti naplate i "otežan utovar"(ako stavljaju daske da ne polomiš spojiler).A čitao sam negde (ako ne grešim) da nova mazda 3 u gepeku nema ni rupu u koju bi se stavio rezervni točak,fabrika misli da to ne treba.Ja mislim da u Srbiji treba.Za svaki auto.Ili bar 500 eura uvek u kolima imati za "ceo paket nesreće".
    Inače,sve ostalo na mazdi odlično.Pozdrav svima
    (vulkanizer kod Zlatne ribice, 4. septembar 2014 19:42)

    # Link komentara

  13. @(vulkanizer kod Zlatne ribice, 3. septembar 2014 18:51)

    A jel si ti cuo za pomoc na putu u celoj Evropi koju fabricki dobijes uz auto? Kod Mazde nije odredjena garancijom ili neki manji broj godina, vec se nakon svakog redovnog servisa produzi, i tako moze vaziti 10 godina. Pa kad ti se probusi guma, nema potrebe kit ni da vadis nego pozoves lepo telefonom i to je to.
    A guma kosta isto kao kod bilo kog proizvodjaca sa istim dimenzijama i ne znam sta je tu sporno...
    (Nemanja, 4. septembar 2014 14:28)

    # Link komentara

  14. (vulkanizer kod Zlatne ribice, 3. septembar 2014 18:51)


    100% si u pravu. Ja kada sam pre 4 godine kupovao kola, bio sam se naoštrio da pazarim baš mazdu 3 i kada su mi rekli da nema rez točak nego kit za reparaciju, i kada su mi rekla koja je doplata za rezervni točak i to bez gume (aluminijumski jer ćopavi nisu imali u ponudi) pao sam sa stolice, posle toga su mi rekli da će im kola sa akrilnom bojom (nije mi se davalo još 400e za metalik boju) imati tek za 6 meseci, batalio sam mazdu i kupio Nissana koji mi je bio drugi na listi želja i značajno jeftiniji od mazde.
    A kada mi je prodavac u salon reko "pa znate gospodine danas svi isporučuju kola sa kitom za reparaciju gumo, niko više ne isporučuje rezevni točak kao opremu", samo što ga nisam oterao tamo gde ne valja terati ljude!
    (Aco, 4. septembar 2014 12:54)

    # Link komentara

  15. Lepotica dalekog istoka. Tako je zovu. Najlepsi auto. Samo to je bitno. Sigurno je perfomantniji bilo koji TSI,TCE i sl, ali je mazda lepsa.
    (Mihajlo, 4. septembar 2014 12:28)

    # Link komentara

  16. @uros.bg
    Cestitam ti na objektivnom i neostrascenom komentaru, takvi su retki na ovoj temi. Tacno si opisao za sta ti auto treba i zasto si (ispravno) odabrao kako si odabrao. Bilo bi dobro kad bi i drugi birali razumom i upucivali druge kako da biraju razumom a ne se pljuvali po sajtu.
    (Milan, 3. septembar 2014 21:42)

    # Link komentara

  17. Mazda je odlična i fenomenalna a ovi benzinci su bolji od bilo kog turbasa. Samo zna li neko koliko košta:
    - šlep služba nedeljom jedno 30-40km (tada naplaćuju 30% skuplje, pri čemu se kilometraža naplaćuje u oba smera,znači 60-80 km po 1 euro, plus 30%) od mesta bušenja gume (koju kit nije useo da okrpi) "u sred ničega" do najbližeg vulkanizera u nekom "malo mestu" (npr.u Donji Milanovac,koji je mesna zajednica grada Majdanpeka)
    - polovna i ćelava guma od 17 cola,možda i uža ili niža (koju će taj vulkanizer da vam proda,jer ste fabričku upropastili kitom za krpljenje kada ste pokušavali,a nova guma od 17 cola u tom mestu ni radnim danom nema da se kupi);
    - dve nove gume od 17 cola (jer ćete posle u svom gradu morati da kupite par guma).
    Brat bratu,treba vam za sve to par stotina eura,pod uslovom da vam guma nije pukla noću (kad vulkanizer ne radi),jer ćete tada da platite u hotelu i spavanje sa doručkom, za sebe i putnike).
    Još ako je onaj revolušn paket sa 19 cola,da se ubiješ.
    O tome treba da misli i svaki kupac mazde 3,5,6 i dr (i sličnih kola bez rezervnog točka), da uvek kod sebe ima tih par stotina eura,za tu prigodu.
    Sve uz uslov da im se to desi negde kod nas.
    (vulkanizer kod Zlatne ribice, 3. septembar 2014 18:51)

    # Link komentara

  18. Sujeta inače nije uvek čovekov najbolji prijatelj. Potrebno je znati kad se povući. U suprotnom, čisto iz znatiželje, može li neko (iko) da nam otkrije koji tačno turbo benzinac ili common-rail dizel se masovno vozio te daleke 84-te? Ne, samo nam nemojte reći da su se vozili atmo benzinci?? Ili možda "obično" turbo-dizeli? Pošto bi u suprotnom možda cela priča o "pljuvanju" Mazde bila rasterećena smisla. Kao što je i poređenje atmo Mazde sa turbo-benzincima.
    (Dikh tu kava, 3. septembar 2014 17:24)

    # Link komentara

  19. @Galileo
    Na tom istom sajtu si mogao da pogledas i ubrzanje u 4. od 80-120 od 8.3 sekundi, ili jos bolje automatik koji ispod 8 sec odradi ovih 80-120 sa sve benzincem. A sa automatikom ce te i dalje izaci manje nego referentan dizelas slicnog kvaliteta.
    (Dusan, 3. septembar 2014 16:48)

    # Link komentara

  20. @Zg
    Pa, baš taj link koji si poslao potvrdjuje ono što i govorim, da su atmo motori TROMI.
    (Galilelo, 3. septembar 2014 13:59)

    Kako su TROMI ako 120 KS atmosferac od 60-100 potegne za 5.1 sekundu ako se spustiš u treću, a 150 KS biturbo to učini za 4.5 sekundi?

    Ti i dalje baš ne shvaćaš čemu služi mjenjač, zar ne? :)
    (Zg, 3. septembar 2014 15:59)

    # Link komentara

  21. @Zg
    Pa, baš taj link koji si poslao potvrdjuje ono što i govorim, da su atmo motori TROMI. Na onom sajtu koji pominješ, imaš podatak i za novu mazdu 2.0 od 145 ks ("Sky active technology"). Njoj od 80-120 treba 14,4 (5.) i 21,9 sec (6.), a npr, novom 1.2 THP od 130 ks (PSA) u 308 SW za to isto treba 10,4 i 12,5 sec ( a slično treba i svakom drugom malom turbašu). Primećuješ li ti neku razliku u elastičnosti? Dizele bolje i da ne pominjem (i sa tvog linka se vidi kako mazda 2,2 dizel u elastičnosti sahranjuje svaku atmo mazdu, uz napomenu da slične osobine kao mazda 2,2 dizel u elastičnosti ima i novi 2.0 HDI, stim da njemu treba 8 sec od 80-120 u 5. ). Šta li je bolje za svakodnevni život, onih 14,4 sec u mazdi G145 ili tih 8 sec u 2.0 BlueHDI,baš se pitam. Sigurno onih 21,9 sec. Inače, slično je ubrzavala moja lada niva. Doduše, od 0-100.
    (Galilelo, 3. septembar 2014 13:59)

    # Link komentara

  22. Ja vidim da se ovde ljud krajnje polarizuju. Niko nije ni rekao da atmosferci od 1500 obrtaja povlace ko ludi, ali oni nude uglavnom ugodnu krivu obrtnog momenta koja omogucava prijatno ubrzanje koje progresivno raste u nedogled dok dizelas (sa turbom samo naravno) eksplozivno ali ravno koje onda na pola ubrzanja krene da opada kada mozda i dalje zelis da ubrzavas. zavisi sta se kome vise svidja.

    Ova Mazda ima 175nm dostupno vec na ovih 2000 obrtaja sto je donedavno bilo u nezamislivo za benzince + odnose u menjacu koji omugucavaju niske obrtaje na visokim brzinama sto tubo benzinci uglavnom nemaju (osim bmw-a itd koji su 2x skuplji). I na kraju ostaje da uz sav trud i najmodeniji dizelas i dalje izbacuje tonu vise sranja kroz izduv od benzinca i skuplji je znatno ako ne prebacujes 30-40k godisnje.

    Ja vozim isto ovaj 1.6b 110 :) ali njemu je opravdanje da je konstruisan negde u proslom veku verovatno iako su ga donedavno ugradjivali (bar moj Reno).
    (Dusan, 3. septembar 2014 13:17)

    # Link komentara

  23. Podaci su sa automobile-catalog.com sajta. Ne mogu dati link, jer ga nema (dodaju se automobili i onda usporede), pa sam izvukao sliku i zaokružio zanimljive brojke:

    [link]

    Valjda je jasno čemu služi mjenjač.

    Zabavljajte se elastičnošću koliko želite, ali ako još jednom naletim na vlasnika manjeg turbo dizelaša (ovo sa slike je 150 konja i dvije turbine) koji u petoj brzini ide u preticanje, pa moram lupiti po kočnici da ga ne udarim odozada svojim jadnim atmosferskim benzincem u trećoj, pozvat ću policiju da ga zaustavi i oduzme mu vozačku dozvolu jer je opasnost na cesti.

    Što se ove konkretne G120 Mazde tiče, ima 170-180 Nm okretnog momenta (od maksimalnih 210) na manje od 2000 rpm. Imao sam negdje dyno graf, ali ne znam gdje je.
    (Zg, 3. septembar 2014 12:44)

    # Link komentara

  24. @(Galilelo, 3. septembar 2014 09:34)
    Ja vozim CX5 dizel AWD, Mazdin motor. 420 NM obrtnog momenta, motor fenomenalan. Trosi mi prosecno 7,35 l (ne po kompijuteru nego belezim svaki put kad sipam gorivo), uz svkodnevno jaku voznju (vecina po gradu, na putu preticanje, autoput prosek 150 km/h po GPS-u,), klimu nisam ugasio otkad je kupljen. Ako to nije dobar motor, ne znam sta je. I cak ni ja na Ibarskoj nikada ne preticem u 6. sa 80, uprkos 420 Nm obrtnog momenta.
    Mazda ne zna da napravi turbo benzinac? A koji je to motor bio u CX7, u 3MPS i ostalim Mazdama?
    Kad sam kupovao auto, probao sam i 3. sa ovim motorom i mogu ti reci da je motor odlican. Ne mozes koementarisati na osnovu nekog starog atmosferca ili slicno ako nisi probao ove motore... Stvarno ima razlike.
    (Partizanovac, 3. septembar 2014 12:00)

    # Link komentara

  25. SVAK O SVOM MERI,nama trebaju putevi sa vise traka,a ne turbo i dizeli,ko normalan u normalnoj drzavi sa normalnom infrasrukturom pretice i rizikuje
    samo u bantu drzavama kao nasa.

    eu norme gone proizvodjace da smanjuju kubikazu,sto njima odgovara,jer ce neminovno cesce da se kvare i krace da traju,samu eksploataciju i servisiranje su zakomlikovali s ciljem da izbiju jos koji dinar iz dzepa
    naroda,na zalost buranija se tu ne pita,vec samo da placa i place.
    (sone, 3. septembar 2014 11:06)

    # Link komentara

  26. ko je iskren priznace da je sustina u medjuubrzanjima i u povlacenju iz malih obrtaja,svakodnevna voznja je uvek na oko 2.000 rpm, a tu su turbo motori neprikosnoveni...bas bih voleo da vidim u realnom zivotu ove reli vozace sto svako jutro kad voze decu u vrtic navlace svoje masine na 5-6.000 rpm kako bi dosli do svog skromnog obrtnog momenta i rekli sebi u al vuce ova masina:)... trenutno vozim 1.6 16v 110 ks i 1.6 tdi 105 ks i uvek kad udjem u ovaj prvi pomislim da mi je pukla sajla za gas... druga stvar je cena odrzavanja koja je neuporedivo na strani atmo motora, zato se uglavnom i nude u baznim paketima proizvodjaca...
    (xcar, 3. septembar 2014 10:43)

    # Link komentara

  27. Za početak,priznati moram,početnik jesam (vozim tek od juna 1984. godine).Mogu ljubitelji atmo motora da pričaju šta hoće, ali istina je jedna i jedina – obrtni moment (maksimalna vrednost,broj obrtaja pri tome,a posebno dostupnost višeg obrtnog momenta u širem rasponu obrtaja ) kod atmo bezinca je JADAN u odnosu na savremenog turbaša. I baš zato atmo bezinci nisu elastični, bez obzira o kom stepenu prenosa pričamo (nisu retki jači dizeli kojima u višem stepenu od 80-120 treba isto vremena kao od 0-100, dok ovoj mazdi za to treba i dvostruko ). Bilo koji savremen benz. turbaš, kada ga lupite po gasu do daske (zbog preticanja ili druge iznenadne situacije) na manje od 2.000 rpm,on će da eksplodira i povuče kao elektromotor, dok će atmo bezinac da se ponaša kao da je neko na kratko isključio struju. Mrtav. On će da „razmišlja“ pre nego se probudi, a buduće se polako. A dok se on probudi, nekome je "voz već prošao" ili "glava već spala sa ramena".
    Da je mazda bila u stanju da napravi turbaša benzinca, napravila bi ga sigurno. Ali nije i to već dugo ( a to PR prodaje kao sky active technology), kao što dugo u stanju nije da napravi dizela (pa koristi tudje ili ništa,kao što u mazdi 5 ima samo 1.6 dizela).
    Mene ovaj mazdim benzinac podseća na prastari motor Tomosa BT50, max snaga na 8.000 rpm, a moment na oko 7.000 rpm. On (za svoju snagu) ludački zakuca i ubrza iz mesta i do 10.000 rpm, može da se vozi lagano i na 3-4.000 rpm, ali je motor realno bukvalno mrtav ispod 6.000 rpm
    (Galilelo, 3. septembar 2014 09:34)

    # Link komentara

  28. @@lala
    pa jes, ti kad kupujes auto prvo trazis da ti daju specifikaciju medjuubrzanja, i to uporednu za vise modela....ma daj pusti sa tom pricom, ja ne poznajem nikoga ni da je pomenuo tako nesto pri kupovini auta, sednes lepo na testnu voznju i tu sve vidis kao dan, kakve brojke- kakvi bakraci
    (opet ja, 3. septembar 2014 09:10)

    # Link komentara

  29. Imam M3 g120 dva mjeseca i samo mogu potvrditi komentare da se vozi ugodno na 2000 o/m čak i na manje. Auto jako dobro drži brzinu tako da nije potrebno stalno stiskanje gasa. prosječna gradska potrošnja mi je 7.5 l sa tim dabi bila i manja da nije hladnih startova i kratkih relacija...tada je potrošnja i oko 9l a može biti i manja ovisi o uvjetima na cesti. Neki dan se vratim sa puta, ganjao sam ga i preko 180km/h...najčešće 150km/h potrošnja 7.5l, a hauba hladna kao led.Baš me zanima kakve je temperature motor kod npr. forda ecoobosta 1.0 :)
    (davor, 3. septembar 2014 00:00)

    # Link komentara

  30. Neki ljudi, za razliku od pčela, promaše ceo život u samo par rečenica. Auto nije živo biće. U tom smislu, nema potrebe da se auto voli ili mrzi, kao što se ovde povremeno "mrzi" Mazda. A Mazda svakako nije čovek. Voli se supruga, majka, otac, deca, prijatelji.. Auto se ne voli. On se ili kupi, ili ne kupi. Ako vam nešto na automobilu ne odgovara, samo se okrenete i kupite drugi model drugog proizvođača. Ne može biti jednostavnije. Ne morate nikom ništa da objašnjavate. Kao što biste morali ženi, deci, šefu, ocu, majci..
    Na kraju dana, kome treba elastičnost "od 80 - 120", recimo da bi Mazda mogla da izbaci 3 MPS 2.5 sa 300 ks i to TURBO, pa nema razloga za dalje gubljenje vremena na nametnutu temu..
    (Dikh tu kava, 2. septembar 2014 23:35)

    # Link komentara

  31. pozdrav galilelo potpisujem svaku rec ,atmosferci polako idu u zaborav...vecina proizvodjaca kompletno ih izbacuje iz ponude, a i ovi koji su ostali uglavnom su u pocetnim,baznim paketima...ovima koji ih "razvijaju" vidimo kako ide prodaja...
    (xcar, 2. septembar 2014 22:14)

    # Link komentara

  32. Sjajan motor, dizelski niski obrtaji pri brzini od 130km/h, meni se moja KIA Ceed 1.6GDI /135ks pri 130km/h vrti na odprilike 3200 obrtaja i zaista sam prezadovoljan motorom, mada Mazdin je sigurno nesto bolji za voznju pri niskim obrtajima zbog o.momenta, ali po performansama se kidaju, jedan ima vecu zapreminu, a drugi vecu snagu, mislim da su tu negde. Bravo za Mazdu, ja kad bi imao 20 i kusur hiljada evrica uzeo bi novu Mazdu 6 sa 2.0/145ks benzinskim motorom.
    (Milan, 2. septembar 2014 19:36)

    # Link komentara

  33. Pre dva meseca sam kupio bas ovakvu Mazdu i evo da se ukljucim sa mojim zapazanjima u diskusiju. Auto je odlican, menjac kao kroz puter, unutrasnjost je odradjena u sportskom duhu i mislim da ni vlasnici Audija ili BMW-a ne bi osetili veliku razliku da sednu unutra. Motor G120 bih opisao kao potpuno adekvatan ali definitvno ne i sportski. Dosta sam se lomio oko ove Mazde i Skode Octavie 1.4 TSI od 140 konja (razlika u ceni je bila 10 EUR). Puno stvari je bilo na strani Skode. Veliki prtljaznik uz rezervni tocak punih dimenzija, prostor nazad, veca snaga, servisna mreza itd. ali na kraju je sve palo zbog emocija. Zena mi kaze, neces valjda da uzmes auto za kojim ti nece zaigrati srce kad mu prilazis... I ja okrenem dilera i kaparisem Mazdu. :)

    Putovao sam sa njim do mora i kapiram 100% ono sto kaze Galileo. I ja sam pre ovoga vozio dizela 1.9 CDTI pa sam se malo ulenjio sa promenama brzina. Cinjenice je da sam propustio par prilika za preticanje jer nisam bio u nizoj brzini ali doplata od 3000 EUR za dizel motor mi nije delovala opravdano. Ja ipak putujem na more jednom godisnje i auto mi treba 98% za grad. U gradu pricati o medjuubrzanjima nema nikakvog smisla tako da sam se odlucio za benzin. Minus za dizel u gradu je DPF koji je skup deo, a ne prijaju mu kratke voznje gde ne uspeva da se zagreje dovoljno da spali cadj pa moze da se zapusi. Da vozim duze relacije i da imam vise voznje na otvorenom putu i naravno para uzeo bih sigurno dizel.
    (urosh.bg, 2. septembar 2014 18:47)

    # Link komentara

  34. Ovaj auto je sve što normalnom čoveku treba. Nakon 30 godina vožnje i skoro 800.000 km pređenih na raznim oblicima karoserije i tipovima motora i turbina završio sam sa limuzinom C segmenta i atmosferskim benzincem od 1.8 l. Posle šest godina od kupovine civica konačno se pojavio auto u klasi za koji bih ga zamenio. Ljudi, ne vučemo svi na more frižidere, suncobrane, stolice itd. i najlepše vas molim da prestanete da na svaki članak potežete argument tipa "... ali škoda xy za te pare ima veći gepek". Uostalom, kupite putnički doblo pa ćete imati 800 l prtljažnika za cenu oktavije, a ja, recimo, jednostavno neću da kupim škodu i neću mali turbo benzinac i neću turbo dizel, eto baš neću, jer me ne možete ubediti da je bolje i da opravdava razliku u ceni kupovine i održavanja.

    @mf
    Ja mislim dao ovaj Galileo ne da nikad nije preticao nego nema ni vozačku, a ako ima trebalo bi mu je oduzeti, jer je opasnost na putu ako iz kolone tako kreće u preticanje bez obzira kakav mu je motor. Takve često viđam na magistrali ili u Grdeličkoj klisuri.
    Izvinjavam se na opširnosti.
    (mjns, 2. septembar 2014 18:39)

    # Link komentara

  35. Podaci o među-ubrzanju nisu nebitni i jesu merilo elastičnosti motora. Kod neelastičnih motora vozač prirodno u preticanje kreće iz nižeg prenosa (i normalno više maltretira i sebe i motor). Uporedive merene brojke su sledeće, za benzince Focus 140 KS, Civic 150KS i Mazdu3 120 KS: 60-100 (IV brzina) 7,3s, 7,6s, 10,3s i 80-120 (V) 10,4s, 10,7s, (IV) 10,1s. Mazda3 ipak malo zaostaje, ali ja bih rekao ne strašno.
    (Lala, 2. septembar 2014 17:47)

    # Link komentara

  36. (Galilelo, 2. septembar 2014 14:15)

    Ali čekaj rodjeni ti porediš medjuubrzanje atmo benzinca u 6oj brzina (koja je i konstruisana da bude tzv overdrive, tj da bude brzina za štednju goriva ane za vožnju), sa medjuubrzanjem turbo dizela? Pa čekaj bre rodjače ako išta znaš o automobilima nećeš iza boga preticati u 6oj brzini!!!

    Ok super sudizeli sve je to lepo na papiru dok ne izadjete na drum a onda kad izadjete na drum ja oću da povilenim jer dok pretičem (sa svojim nesrećnim atmo benzincem) se ispred mene ubaci neko tebi sličan ko smatra da ne treba da šalta u brzinu niže dok pretiče jer zaboga to je dizel, ne treba mu, a ja moramd a kočim i da molim boga da će biti pravca dovoljno zato što nekog mrzi da poštuje propise i šalta brzine!
    (Aca, 2. septembar 2014 15:31)

    # Link komentara

  37. @@Galilelo
    druze ni jedan ozbiljniji vozac benzinca ne bi ni žmigavac dao a da pre toga nije "spremio mašinu" u trećoj ili četvrtoj, tako da taj podatak o 20 sekundi menjuubrzanja u šestoj zaista ne znam kome je od koristi
    (mf, 2. septembar 2014 14:47)

    # Link komentara

  38. Kada bi podatak o "medjuubrzanju" bio nebitan,ne bi se taj podatak ni navodio. A navodi se. I testira se. Za gradske trkače nesporno jeste bitno samo ubrzanje od 0-100 km/h, ali za sve ljude koji voze van grada daleko bitnije je baš "medjuubrzanje", jer je samo ono pokazatelj "elastičnosti" motora, koja će vam nekada zaista zatrebati (jer nećete uvek imati vremena da menjati "dve brzine na-niže" ). Ko vozi turbaša (dizel-benzin,bez razlike),taj zna šta znači voziti u koloni na malim obrtajima,a kada se ukaže prilika, samo odmah lupiti po gasu (bez promene na niže) i bezbedno završiti preticanje pre nego je "atmosferac" iza vas u koloni i uspeo da promeni brzinu i krene u preticanje. Tu objektivnu falinku ljubitelji "atmosferaca" ne mogu da poreknu, ali mogu da se prave "blesavi" i kažu da je "medjuubrzanje" nebitno. Nebitno je kada jednome ( u 6-toj) treba oko 20 sec od 80 do 120 km/h, a drugom 14 sec, kada jednome ( u 5-toj ) treba 9-10 sec, a drugome 15-16 sec? Teško da je tako.
    Naravno, svako je slobodan da kaže šta hoće, pa i da je 20 sec. isto što i npr. 14 sec. Možda i jeste slično, jer jedan "srednji Sunčev dan" dan ima tačno 86.540 sekundi, mada je činjenica da je i onih 6 sekundi razlike više nego dovoljno da se izgubi glava u nebezbednom preticanju.
    (Galilelo, 2. septembar 2014 14:15)

    # Link komentara

  39. Auto je bomba, iako bih ipak isao za Revolution opremom.
    (Realan, 2. septembar 2014 14:07)

    # Link komentara

  40. @(Galileo, 2. septembar 2014 09:27)
    Ja ne mogu da verujem sta napisa... Ok je to jedna od karakteristika motora koje uporedjuju na testovima, ali izuzetno glupa brojka koja ne znaci nista. Pa ko ce normalan da pretice sa 80 u 6. brzini? Sto rece neko, ako se motor vrti na 2600 o/min na 130 km/h, onda je na 80 negde na 1100! Pa ko ce normalan da pretice sa 1100 o/min?
    Ne razumem ljdue koji ovo isticu, to je potpuno nebitno. pa jel tesko menjac pomeriti 2 brzine manje? I to kad iz 6. izbacis, samo pustis, menjac se sam vrati na sredinu i povuces ka sebi u 4. Operacija koja zahteva 0,5s vremena i za koju ne potrosis ni 1 kaloriju kolko je naporna. Ja vozim dizela i nikada, ali nikada ne radim to motoru vec ga uvek drzim u optimalnim obrtajima za max obrtni moment ili maz snagu, u zavisnosti sta koliko mi je dovoljno.
    Ako te mrzi da menjas brzine, uzmi automatik, i videces da je u D, od 80 do 120, mnogo bolje medjuubrzanje sa istim motorom. A sto se tice ubrzanja, 8,8s sve govori. Brzi je od svih turbo motora slicne snage.
    (Nemanja, 2. septembar 2014 12:34)

    # Link komentara

  41. ipak su turbo motori elasticniji. Nedavno sam gledao test Mazda 3 2.0 120ks vs Golf 1.4 122ks i Golf je imao znatno bolja medjuubrzanja.
    Da bi Mazda bila brza kao turbo motor, mora da ide u visoke obrtaje sto sa sobom nosi visu potrosnju i brze habanje.
    Ne znam sta ce biti sa godinama kad motor krene da gubi kompresiju, vreme ce pokazati da li ce biti jeftiniji za odrzavanje od turbo motora. Takodje ne znam zasto bi to brinulo potencijalne kupce, posto ce i jedan i drugi do 250 hiljada najverovatnije da budu besprekorno pouzdani.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 2. septembar 2014 10:22)

    Imao sam taj 1.4 tsi motor u Yetiju. Šta god govorili testovi, taj motor je teeeeeško djubre! A ta elastičnost kojom se hvale mali turbaci, pa iskreno ne znam gde je tačno nestala. Ai to je za mene uvek periferni podatak jer kao što me neko već parafrazirao - "tu je menjač" a yetija sam skoro uvek morao da šaltam kad pretičem neko duže vozilo jer auto do jednom bez ikave najave ostane bez snage

    A što se kvaliteta i trajnosti tiče što navodiš za "visokoturažnu mazdu" da će pre da mre zbog visokih obrtaja, to nema veze sa realnošću. U realnim uslovima će i ta mazda i taj tsi da se vrte na poprilično sličnim obrtajma (mada će tsi brže da umre ako se oba gaze), a trajsnot zavisi od kvaliteta izrade i hoda klipa prevashodno. Po mojim iskustvima TSI nema kvalitet izrade, za hod klipa ne znam.
    (Aca, 2. septembar 2014 12:21)

    # Link komentara

  42. @@ "Ne znam sta ce biti sa godinama kad motor krene da gubi kompresiju, vreme ce pokazati da li ce biti jeftiniji za odrzavanje od turbo motora."

    -Tu brigu ce da brine neki cetvrti vlasnik a ne ovaj sto kupi novu
    (radnik na placu, 2. septembar 2014 10:50)

    # Link komentara

  43. Koliko god hvalili taj atmosferski motor i njegov obrtni moment, ipak su turbo motori elasticniji. Nedavno sam gledao test Mazda 3 2.0 120ks vs Golf 1.4 122ks i Golf je imao znatno bolja medjuubrzanja.
    Da bi Mazda bila brza kao turbo motor, mora da ide u visoke obrtaje sto sa sobom nosi visu potrosnju i brze habanje.
    Ne znam sta ce biti sa godinama kad motor krene da gubi kompresiju, vreme ce pokazati da li ce biti jeftiniji za odrzavanje od turbo motora. Takodje ne znam zasto bi to brinulo potencijalne kupce, posto ce i jedan i drugi do 250 hiljada najverovatnije da budu besprekorno pouzdani.
    (Marko, 2. septembar 2014 10:22)

    # Link komentara

  44. @Galileo
    Ovaj podatak koji ti navodis se verovatno odnosi na ubrzanje 80-120 u najvisem stepenu prenosa. E vidis (da parafraziram jednog prethodnog komentatora) tu nastupa fukncija one poluge izmedju sedista kojom se menjaju prenosni odnosi. Prebacis nize i jedno 3 puta smanjis ovo medjuubrzanje.
    Pa nisi valjda mislio da na benzincu koji ide u 6. stepenu prenosa 130kmh na 2600 obrtaja krenes u sprint sa 80 na sat?
    (Dusan, 2. septembar 2014 10:13)

    # Link komentara

  45. Nema dizajnu šta da se prigovori (ni spolja,ni unutra),bez dileme. Lepa kao slika. Samo, da li je vozilo "stvar za ukras",za šta je dizajn presudan ili mu je osnovna funkcija ipak "komforan prevoz putnika i njihovog (željenog) prtljaga". Ako je ovo drugo,ja mislim da ova mazda nije baš "porodično vozilo". Kao "dvosed" može da prodje,ali ne i kao "četverosed",to (bar intimno) zna i oseća svaka odrasla osoba koja je pokušala sesti pozadi (mada to svako neće i reći).Što se "ponude gepeka" tiče,ako je za utovar "kukuruza" ili druge rinfuzne robe,tada kažem da je ok (kao i svako slično "moderno" sedan vozilo bez pristupa sopstvenom gepeku),mada je sama zapremina prtljažnika nedovoljna za uobičajene potrebe porodice.Naravno,sve to možete da zalečite Thule krovnom kutijom i tako "ulepšate" ovu mazdu.
    Što se tiče ovih "SF sky active" motora,samo pogledajte podatke o medjuubrzanjima (80-120 km/h) i možda shvatite da su ovi mazdini motori u tome (voznoj dinamici ) ipak loši ("vrh" je valjda 2.0 sa 145 ks kome treba skoro 20 sec, a ni ovaj G120 bolji nije). U tome ih biju ne samo slični bezinci (npr. hondin 1.8), a svako poredjenje sa dizelima je suvišno.
    I neko gore hvali kako mu mazda 3 "revolution" sa 45 litara goriva predje 500 km. To je bukvalno bruka (bez obzira na snagu).Sve samo ne vrhunska tehnologija.
    (Galileo, 2. septembar 2014 09:27)

    # Link komentara

  46. @@@Milan
    hej milan, nije voznja za svakog vozaca isti ugodjaj, meni nije tesko da zavrtim benzinca (pa i ovog mog od 75 ks) do crvenog i prosto uzivam u tome, tebi je vazno da ti obrtni moment bude na raspolaganju verovatno od nule(nabavi Teslu) samo me cudi zasto prave formulu ili motore recimo jamahu koja se vrti do 20 000 obrtaja, sto ne naprave dizela pa rese sve probleme a ne da se vozaci muce
    (ihh, 2. septembar 2014 09:21)

    # Link komentara

  47. @ihh
    evo ja sam ljubitelj dizelaša i dalje tvrdim da je lepše voziti moderan dizel zbog većeg obrtnog momenta, međutim priznajem ovom motoru kao i verovatno svi ljubitelji dizela, ako su u praksi tačni svi ovi pokazatelji, da je to pravi put kojim treba da ide razvoj benzinskih motora. Da ne bude zabune, vozio sam nekoliko turbobenzinaca koji jesu ugodniji za vožnju ali ne na nivou dizela ali po cenu komplikovanja motora i povećanja cene nabavke i održavanja. Mazda je uspela da dobije sve ove prednosti ali uz konstrukciju koja obećava dugovečnost i niske troškove održavanja što i jesu osnovne prednosti benzinca.
    Što se same Mazde 3 tiče, smatram da su ponudili vrlo korektan odnos uloženo/dobijeno ali ne treba zaboraviti ni da mazde poslovično imaju i nedostatke. Činjenica je da se ovi automobili hvale na sve strane ali da prodaja ne ide ni približno tako dobro. Zašto je tako nadam se saznaću kad je provozam.
    (Milan, 1. septembar 2014 23:50)

    # Link komentara

  48. @Dusan, 1. septembar 2014 12:30
    Da te pitam dakle Mazda ima "samo bolje upravljanje i stabilnija je" od Skode a sta je pored kvalitete koja je isto na strani Mazde jos bitno za kola koja verovatno voizis ne gledas u dnevnom dakle tebi je stabilnost manje bitna od... gepeka? pa onda kupi kombi i resen gepek
    (Bobe, 1. septembar 2014 23:24)

    # Link komentara

  49. Imam ga vec 2 meseca,preporucujem!I da,ko ga uzima,ne stedite na opremi!Obavezno Revolution paket I dobijaju se bi-xenon farovi,felne 18",BOSE muzika...Oko 22.000€.Potrosnja kombinovana voznja- sa 45 litara predjem oko 500km.Realno...
    (Kilbejn, 1. septembar 2014 23:06)

    # Link komentara

  50. Мазда се нажалост специјализовала за прављење одличних аутомобила са једном једином "фаталном грешком", обично везаном за дизајн, односно претерано напаљене дизајнере.

    Ону претходну нисам купио због оног глупог смајлија, једноставно ми се није дало да возим ауто који изгледа као неукусна шала. Овај модел нема тај недостатак али претераше са смањивањем прозора. Ауто изнутра изгледа као да седиш у бункеру а видљивост са стране, преко рамена, је једноставно скандалозна. И задњи прозор је премали, поготово у хечбеку. Да не причам о томе да дете које седи кроз прозор практично не види напоље.

    Нажалост и одлична Мазда 6 има свој "дизајнерски" недостатак. Некоме је пало на памет да задња ивица крова мора јако агресивно да се спушта на доле тако да су обогаљили задњи пар врата. На задњу клупу може да уђе мање дете или куче али одрасла особа тешко. Нека хвала, то је ипак неприхватљиво за лимузину са 4 врата.

    Кад би мало зауздали дизајнере и натерали их да пре свега размишљају о функционалности па тек онда о томе шта би некоме од њих изгледало "кул" и ја би им био верна муштерија, овако нема шансе.
    (JohnyJ, 1. septembar 2014 21:02)

    # Link komentara

  51. 500 eura za navigaciju je preterano.A koliko kosta azuriranje?
    Mislim da je pametnije navigacija sa googl-mapama na androidu,btw mape su redovno azurirane.
    (pegone, 1. septembar 2014 20:59)

    # Link komentara

  52. ... i na kraju pored ove odlične mazde parkirate toyotu corollu 1.6 u sol opremi ili hondu civic 1.8 sport, svi za otprilike sličnu cenu. Ko ima da izdvoji toliko, zaista neće moći lako da se odluči, nijanse i sitnice bi tu presudile, a "nemca" koji bi ponudio sličan kvalitet, opremu i performanse ima ali za 3-5000 evra više (golf, jetta,...). Naravno da ima automobila sličnih karakteristika niže cene, ali ako je kavlitet merilo onda je prava knkurencija ovim modelima pomenuti golf ili nemački premijumi (Audi, MB, BMW) koji su ipak daleko skuplji.
    (Gradjanin, 1. septembar 2014 19:32)

    # Link komentara

  53. 1.0Ecoboost je cist marketing,prosto da nepoveruje covek da je motor godine...Ja verujem da neko ko se malo poznaje u opstu mehaniku da ga iz forda nagovori da 1 litar i 150 konja ce da traje kao G120.Drago mi je sto ovi iz Mazde nisu krenuli kao ovi iz evrope sa modernim smanjivanjem kubikaze a cepanjem konjaze.Podsecaju me na Mercedes pre 40 godina kad su izbacivali poznate modele W123,W126...Kvalitet,pouzdanost,ne kopirati druge nego drugi da kopiraju...Bravo za Mazdu :D
    (zorsula, 1. septembar 2014 18:48)

    # Link komentara

  54. Jedino je pitanje kako ce taj motor sa visokom kompresijom da podnese nase uzasno gorivo. Predpostavljam da proizvodjac preporucuje benzin od 98 oktana...
    (Brenki, 1. septembar 2014 18:22)

    # Link komentara

  55. Fino su nindze odradile posao ovaj put. Mazda 6, meni doduse izgleda vidno bolje, i najlepsi mi je automobil u toj klasi, ali i ova trojka izgleda jako dobro.
    (alfa mazda, 1. septembar 2014 17:51)

    # Link komentara

  56. @ihh
    nisu ljubitelje TDI-a blokirali administratori nego im je Mazda zapusila usta, ostali su bez teksta, nemacka konkurencija ne moze da spava ali zato srecnici koji kupe ovakav auto mogu mirno da spavaju, a to je i cilj svake ozbiljne kompanije
    Jedino sto ce imati da kazu je "oktavija ili jetta imaju veći gepek", pa neka se oni voze u gepeku a pravi vozači će se već snaći za prtljag
    (bushido, 1. septembar 2014 17:42)

    # Link komentara

  57. Ima ga moja zena, i to u revolution paketu.. Odlican je, nema sta..po gradu se vozi kao s3, ali mu autoput ne prija toliko..mada je jos uvek zakljucan motor..do 5000km valjda. Da su vrata gepeka i zadnja vrata malo teza, ukupan utisak bi bio perfektan, ovako deluje malo jeftino u tom delu.. Bravo Mazda, opet!
    (djordje, 1. septembar 2014 17:18)

    # Link komentara

  58. ovo je prvi put da mi je sedan lepsi. ako ste za sedan pritisnite ``prepurucujem`` ili ``ne preporucujem``.....hvala bas me zanima :)
    (misa, 1. septembar 2014 15:18)

    # Link komentara

  59. @(sramno, 1. septembar 2014 12:22)
    Ko te tera da uzmes navigaciju? Imas telefon pa ga koristi ili kupi prenosiv uredjaj... Pogledaj kolliko drugi naplacuju za fabricku navigaciju pa ce ti biti jasno da to i nije toliko skupo...
    (Beogradjanin, 1. septembar 2014 14:27)

    # Link komentara

  60. Е, ово је инжењеринг и возачки ауто, а не фолиража 0,25 литара са турбо пуњачем блабла. Прави аутомобил. Браво, Хирошимо!
    (Пикенројло Пикенпопоски, 1. septembar 2014 13:33)

    # Link komentara

  61. Imam prethodnog civica 1.8 i on na 130km/h trosi nekih 7l. Ova mazda mi je zapela za oko i bice sigurno jedan od modela za razmatranje kod buduceg auta. U odnosu na civica zamjerka koju imam je prtljaznik, i ovaj trenutni mi nekada bude malen :) ali zato ima nekih drugih stvari u kojima je mazda bolja.
    (Bojan, 1. septembar 2014 12:59)

    # Link komentara

  62. Mazda 3 sedan srcem , a octavia razumom - ima mnogo vise mesta i veci prtljaznik od mazde . idite na car buyer i pogledajte ocene mazde i octavie.Mazda ima samo bolje upravljanje i stabilnija je i to je sve.ja bih licno mazdu ali sa porodicom ipak octaviu
    (Dusan, 1. septembar 2014 12:30)

    # Link komentara

  63. 500 eur za navigaciju je bezobrazluk. Vi svakako dobijate ekran, a za običan softver na kartici da se doplati 56.000 rsd? Smejurija!
    (sramno, 1. septembar 2014 12:22)

    # Link komentara

  64. gde su ovi TDI strucnjaci da nama nepismenima malo pojasne koje su prednosti njihovih cadjavih ljubimaca u odnosu na ovu MAKINU

    ZA ADMINISTRATORE- niste ih valjda blokirali, hehehe
    (ihh, 1. septembar 2014 12:10)

    # Link komentara

  65. 120 konja, ubrzanje 8.8 i potrošnja ispod 8 litara, ova Mazda je jedan opasan auto!
    (meeskec, 1. septembar 2014 12:04)

    # Link komentara

  66. Hecbek mi je nekako ljepsi ali nebitno, bitne su performanse (8,8s-10kmh) ovog auta i potrosnja, nek' ide realno do deset litara i to mi je ok. Strasan auto, najbolji u klasi, dodas automatik i opet si ispod 20k€
    (Dsmra, 1. septembar 2014 12:02)

    # Link komentara

  67. jedva čekam mazdu 3 mps
    (leka, 1. septembar 2014 11:59)

    # Link komentara

  68. Impresioniran sam podacima, ovaj motor je prava revolucija. Nadam se da cu ga za 4-5 godina i ja voziti.
    (Timer, 1. septembar 2014 11:47)

    # Link komentara

  69. Lepo je videti da neko još proizvodi 2,0 benzince bez turbina. Kad se pogleda istorija od svih proizvođača, ta vrsta motora nikada nije pravila probleme(Ford Zetec, Honda, Tojota, Opel(gazio milion u Omegi), VW, FIAT(petak sa zvukom da postidi današnju F1), Citroen(oni su imali 2,1), Reno. I onda ih ukidoše...Ja ga lično vozim i Mazdin je(istina u Fordu), ali troši u gradu preko 13 litara. Ako su uspeli ovo sa potrošnjom, a malo sam skeptičan, onda trocilindrične turbo kosačice nemaju šta da traže. A i ako troši više, naknadni troškovi na kosačicama će pojesti uštedu u gorivu. I da, ovaj motor može da podnese start stop sistem, jer nema turbinu, pa se i ne pregreva ista. Naravno to je i dalje smrt za pokretački sklop motora i elektroniku.
    Pored svega auto izgleda perfektno. Imam jednu u komšiluku i stalno je zagledam.
    Nadam se da će istrajati i sa dizajnom i sa motorima.
    (ID, 1. septembar 2014 11:23)

    # Link komentara

  70. Ima dosta testova na netu, na jednom od njih, dosta dugom, su uporedo testirali sva 4 motora, i ovaj su u finišu proglasili za "best buy".

    Moje subjektivno mišljenje, kao vlasnika prethodne restilizovane trojke, je da stara ima dosta funkcionalniji, klizni naslon za ruke i veći prostor ispod istog, veći "pretinac" za rukavice i po meni zgodnije rešenu instrument tablu. Nova ima kvalitetnije materijale, lepši volan, malo više prostora na zadnjoj klupi i bolju (nižu) vozačku poziciju.I dalje je auto dosta dugačak (neki dosta kraći iz klase nude više prostora), i dalje ima automatiku samo za vozački prozor. Stara se vozi malo je reći perfektno. Verujem da je nova još bolja. Ima i novi Skyactiv-drive automatik, kažu da je pokupio sve najbolje od običnog automatika, CVT-a i onih sa dvostrukim kvačilom. Sve u svemu, svoju bih menjao za novu najviše zbog motora. Što nije mala stvar. Jedva čekam da provozam 3 HB G120. Još ako bude automatik, eto iskušenja..
    (Dikh tu kava, 1. septembar 2014 11:19)

    # Link komentara

  71. 1.0 eko bust sokocalo od stotinak konja motor godine?, uporedite sa ovim, pa svako ko ima malo zdravog razuma i rezona moze da zakljuci sta je bolje, nekako se covek oseca sigurnije sa ovih 2 litra
    (ooo, 1. septembar 2014 11:17)

    # Link komentara

  72. "Ovo je jedan od retkih japanskih modela zbog kojeg nemački konstruktori nemaju miran san."

    JA bih pre rekao jedan od japanskih modela, bez ovo retkih jer nisu retki japanski automobili zbog kojih nemački konstruktori slabo spavaju. Ali je mazda svkako model zbog koga Nemački konstruktori imaju opake noćne more!!!
    (vlada, 1. septembar 2014 11:09)

    # Link komentara

  73. Iako u porodici imamo nemacke konkurente, licno u ovom segmentu mi se najvise dopada Mazda, nekako auto ima dusu, za razliku od dosadnih nemaca! Sve pohvale!
    (Jo1e, 1. septembar 2014 11:06)

    # Link komentara

  74. Testirao sam ga i mogu da kazem da ne postoji bolji auto za te pare. Motor G120 jako dobro vuce cak od oko 2000 obrtaja oseca se da je obrtni moment zaista veliki. Dakle isto kao turbobenzinac ali G120 to postize bez turbine tako da pouzdanost je znatno bolja. Motor je toliko tih da na niskim obrtajima je gotovo necujan a na vecim obrtajima daje sportski zvuk. Upravjljanje je odlicno, pri vecim brzinama upravljac postaje krut i stabilnost je odlicna. Vozacka pozicija je isto odlicna. Ako trazim neku manu onda to moze da bude zvucna izolacija, dakle buka u kabini moze da bude nesto veca kada auto ide na grubom asvaltu. Razlog se vidi odmah kada otvorite tapacirung u prtljagu da dno i blatobrani nisu bas zvucno izolovani (a mozda i ostatak karoserije) ali naravno hteli su da naprave laksi auto koji manje trosi i je upravljiviji.
    (Andrej, 1. septembar 2014 11:05)

    # Link komentara

  75. E ovo je odlican auto i jos bolja ponuda. Za 18 hiljada dobijete auto koji ispunjava sve vase zelje. Od odlicne opreme za tu cenu, preko savrsenog motora sa odlicnim perofrmansama (8,8s do 100 kmm/h !) i niskom potrosnjom, pa sve do relativno prostranog automobila odlicnog dizajna. Svaka cast Mazdi...
    (Nemanja, 1. septembar 2014 10:55)

    # Link komentara

  76. Moj auto iz snova. Da sam klinac, na zidu bih zalepio poster Mazde 3.
    (dzozey, 1. septembar 2014 09:52)

    # Link komentara

  77. moj favorit auto
    (grbavi, 1. septembar 2014 09:45)

    # Link komentara

  78. Definitivno automobil sa stavom. Prvi na listi zelja.
    (mali joske, 1. septembar 2014 09:30)

    # Link komentara

  79. e sad price o "daunsajzingu" padaju u vodu, a tek o dizelu...BRAVO MAZDA
    (mf, 1. septembar 2014 09:20)

    # Link komentara

  80. Strašan automobil!
    (CM, 1. septembar 2014 09:16)

    # Link komentara

  81. za malo para bogami dosta muzike,nisam ovo ocekivao od Mazde!
    (Peca, 1. septembar 2014 09:15)

    # Link komentara