Honda predstavila sportski NSX i novi Civic u Srbiji

Na salonu automobila u Beogradu održana je premijera nove, desete generacije modela Civic - u hečbek i sedan varijanti. Posetioci su u prilici i da po prvi put na ovom auto-salonu vide Hondin sportski hibridni superautomobil NSX, koji je ujedno najskuplji izloženi model u Hali 1 Beogradskog sajma.

Pošaljite komentar
  1. pa honda je mislim jedan od najpouzdanijih automobila na svetu i najkvalitetnijih...ako sam dobro obavesten Honda ima najmanje intervencija po servisima u svetu, isto kao i svi japanci i vredi svaki evro, i potpuno se isplati dati koji evro vise jer retko koji proizvodjac moze da pridje hondi kvalitetu i da se takmici,tu mislim i na SS segment gde NSX i Acura jedu ferarije,lambordzinije....za dorucak,honda je simbol kvaliteta i brzine kraj svake price,NSX brutalan auto ubica, najbolji sportski auto na sajmu i to ubedljivo bez kokurencije
    (zz, 27. mart 2017 09:15)

    # Link komentara

  2. Da li neko zna zašto nema Jazz u Srbiji?
    (TY, 24. mart 2017 14:51)
    Narodnjaci su u Srbiji toliko popularni da im se ne bi isplatila homologacija za Džez.
    (Žena može iz nemačke, ali se kola prave u Japanu, 26. mart 2017 23:03)

    # Link komentara

  3. Ja vozim BMW 320xdrive...modernline, godinu dana star...Civic u osnovnom paketu ima vise opreme od mog u srednjem da kazem, cena bila 45k...mislim da je to razlog tako visoke cene
    (Beogradjanin, 26. mart 2017 22:51)

    # Link komentara

  4. Steta sto nema novi civic type R. Luidilo auto, u ch 38'000 franaka u fullu, sa recaro kadice, sva moguca eletronika (bez ta eletronska pomaganha je jeftinija) i 2,0 motor sa 320 ks. Moji sledeci auto ...
    konkurencija je skuplja 10'000 franaka i to sa baznim modelom!!
    (Error404, 26. mart 2017 17:12)

    # Link komentara

  5. @bozza

    koliko je novi civic moderniji od starog accorda? pa i ne bas puno.
    civic i accord 2008 su pomeli trziste sa svojim dizajnom. 2.0 vtec je zlo od motora. jeste da nije savremen iz ugla 2017.godine ali bez problema ce pojesti taj novi turbo u klasi nizem civicu.
    1.0 turbo nije uopste stedljiv. srce on 9_10l bez problem. jedino obrtni moment je na njegovoj strani.

    Sto se tice ostale opreme, ja ne vidim sta to novi civic nudi revolucionarno u 2017.g da kosta toliko. Da ima autopilot pa da kazes. Oprema godinama treba da pojeftinuje, ali naprotiv, ona sve skuplja...

    i trece, turbo benzinski motori ne postoje od juce (80tih je saab razbijao) i dobar su marketinski trik da se izvuku dodatni novci. Em osakatis motor za 1 cilindar, em mu puknes turbinu, a to znaci nova skuplja ulja i generalno skuplje odrzavanje.

    Umesto da su dodali po jedan elektro motorcic...
     (nixon, 26. mart 2017 15:48)

    # Link komentara

  6. Sudeci po test voznjama izgleda da su ga uboli.
    Ovaj od 182ks sa sport paketom ce verovatno biti moj sledeci auto.
    Golf sa slabijim motorom i odgovarajucom opremom kosta 4-5 soma € vise, tako da sve je relativno.
     (Volim i ja vas, 26. mart 2017 15:41)

    # Link komentara

  7. Anketa
    Civic 1.0 ili Octavia RS 2.0? Cena je podjednaka. Sta biste izabrali?
    Honda preporucujem
    Skoda ne preporucujem
     (Marko, 26. mart 2017 13:46)

    # Link komentara

  8. @(Jum, 25. mart 2017 14:46)

    Pa dobro za zagrevanje motora ima vise faktora, ja kada sam imao twin turbo benzinca taj je u roku od stvarnih 5 minuta bio na radnoj temperaturi. Za moderne benzinske cetvtorke sa turbom ne znam, medjutim ono sto znam je da su moderni dizelasi prevare klasicne. Trenutno posedujem Audi star svega dve godine sa klasicnim dizelom I u gradu mi trosi 8.5l kada je lep dan, zimus na onom minusu mi je trosio 12l. Tako da ta prica o dizelima o 5.5l pada u vodu.

    Poenta je obrni okreni danas benzinci ili dizeli dodju na isto.
    (Mogwai, 26. mart 2017 11:32)

    # Link komentara

  9. Renault Talisman 1,5 dizel je 19.990eur, rodjaci...alo, Delta, probudi se...
     (Kobaja Grande, 26. mart 2017 10:43)

    # Link komentara

  10. I meni se početna cijena civica od 21k €, posebno ona od 29k za 1.5 motor nije svidjela.. a onda sam pogledao preporučene cijene nekih modela koji se ovdje alternativno pominju...Hyundai i130 1.4 turbo je isto 21k početna cijena..Mazda 6 g143 atmosferac 29k, insignija odlazeća oko 23k, talisman 30k...govorim za austrijsko tržište jer tu živim. Ne možete da poredite civica sa osnovnom klot Astrom sa atmo motorom..poredite približnu opremu i motor i vidjecete da razlike nisu velike..a onda treba ulkljuciti i ukupne troškove posjedovanja (servisi, popravke, pad vrijednosti). Na pristrasnom ADAC testu prošli Civic je po mjesečnim troškovima i rentabilnosti bio na vrhu klase.
    (Bojan, 26. mart 2017 00:47)

    # Link komentara

  11. @Bebe izmedju ostalog da. Ovde kod nas se voze benzinci iz 2 do 3 razloga. Prva dva su: to sto su dosta jeftiniji i jeftinije odrzavanje. Turbo motori poput ovih jednostavno nisu za srpake male sredine jer on svoju "moc" dobija kada dostigne radnu temperaturu, u suprotnom potrosnja goriva ide doata preko 10l. Jedino da se vozi po novom bg pa da razumem... Ja zivim na obodu grada od 300 hiljada stanovnika i preko 10km nikad ne predjem u gradskoj voznji, do tada se i ne zagreje masina...
     (Jum, 25. mart 2017 14:46)

    # Link komentara

  12. @Dejan L u pravu si, a Honda nije japanski bmw vec se moze reci Ford, posto imaju sportske osobine...
    Honda slicna evropskom fordu
    Toyota VW
    Mazda su mesavina Opela i francuza
    Samo je jedno sigurno da je pouzdanost japanaca daleko veca od evropljana.
    Sa BMW se moze porediti lexus, infernus i sl.
     (Jum, 25. mart 2017 14:41)

    # Link komentara

  13. honda hr-v, nista drugo za mene.
    tako pregledan, konforan, praktican, ma neverovatan, dodacu ,za mene, i vrlo vrlo lep
     (kralj, 25. mart 2017 12:03)

    # Link komentara

  14. @nixon
    sadasnji civic ima daleko savremeniji i ekonomicniji motor od tog Accorda tada. To sto Civic Comfort ima od opreme daleko prevazilazi opremu Accorda Sport iz 2008., koja je bila cisto kozmeticke prirode. O prostoru u kabini mozemo posebno da pricamo, jer je Accord, i pored svoje velicine bio prilicno skucen unutra. Da ne duzim, niko ovde nije lud, samo povrsno posmatras i poredis ova dva automobila. Zato je Honda i napustila Accord u Evropi, i fokusirala se na segmente koji imaju najvecu prodju. Honda sada gadja WV trziste i daleko su od takmicenja u cenama sa Opelom, Renoom i Kiom
     (bozza, 25. mart 2017 11:28)

    # Link komentara

  15. Volim Honde i stvarno mislim da imaju vrhunski kvalitet (osim u f1 trenutno hehe) ali isto mislim da je teška budalaštinama uzeti Hondu sa početnom cenom od 20k eura koja cenovno ulazi u rang klasu većih automobila a takođe kvalitetnih. Iako možda kvalitetnija za te pare bih birao pre: Talismana, Avensis, Insigniu, Superb...ili suv kao 3008, Qashqai...
    (Ivan, 25. mart 2017 09:05)

    # Link komentara

  16. Nisam zadovoljan Hondinom ponudom, ni civicom ni paletom motora... Iskreno mislim da se uopste ne osvrcu na evropljane i nase trziste...
    (Jum, 24. mart 2017 13:57)

    Sta ne valja kod motora? Sto su benzinci?
    (Bebe, 25. mart 2017 00:35)

    # Link komentara

  17. trenutno sam u USA , radim ovde vec 6 meseci i vozim tog novog Civica sedana ali sa 2.0 atmo motorom ...

    Auto je odlican ! Ima CVT menjac koji jako dobro cita sta vozac zeli , potrosnja je 7.9l/100Km uglavnom gradske voznje tipa Novi Beograd ...

    Udoban , tih , ugladjen sa dosta mesta i napred i nazad nudi performanse dovoljne za svaku normalnu upotrebu ...atmosferac ipak nije za trke , mada kad se menjac prebaci u polozaj "Sport" zna dobro da skoci iz mesta i da jako lepo vuce u medjuubrzanjima . Verujem da turbak to radi sa jos vise zara .
    Ovde turbak nesto nije popularan jer ameri ne vole male masine ali cujem da ide znatno bolje i nesto cak i manje trosi od atmosferca .

    U Evropi nude taj Sensing sistem vec u najnizem paketu dok se u USA to doplacuje paprenih 900$ ...takodje vi dobijate lepsi volan presvucen kozom dok mi ovde gulimo neku rupicastu plastiku .

    Ne znam kakve ce cene biti u Srbiji ali ovde je moja izasla 21.600$ na putu sa svim porezima i registracijom.

    Sve u svemu sa EX opremom imate sve sto vam treba uz Honda kvalitet i pouzdanost .

    Pozzz iz Dallasa !
    (Lazar Bojanić, 25. mart 2017 00:23)

    # Link komentara

  18. Sajam automobila 2008. godine

    Honda accord u sport paketu opreme 19.990 evra. 2.0 benzin 155ks

    Sajam automobila 2017. godine:
    Honda civic 1.0 129ks u comfort paketu (znaci osnovni) je 20.490e.

    i ko je sad tu lud?
     (nixon, 24. mart 2017 21:03)

    # Link komentara

  19. Nsx prednji deo?!? Ko je rekao R8???
    (Ja, 24. mart 2017 19:56)

    # Link komentara

  20. Vlasnik sam Honde Civic iz devedesetih godina.Mogu reci da sam prezadovoljan iako je auto star.S'vremena na vreme vidim neku od ovih novih Hondi i pomislim kako nikad necu skupiti novac za nov auto.Onda dodjem do svog auta,pogledam ga i da vam iskreno kazem drago mi je sto je moj.
    (Volim Japan, 24. mart 2017 19:21)

    # Link komentara

  21. Honda je ubedljivo najbolji proizvodjac automobila
    (Salekualalumpur@yahoo.com, 24. mart 2017 19:18)

    # Link komentara

  22. alo civic košta 20+ hiljada €.... oni su skrenuli sa uma, to ulazi u teritoriju mnogo ozbiljnijih automobila...civic je bio jeftin a dobar auto, jednostavan i prijatan, sad ima neke druge kvalitete ali distancira se od prošlih modela.. ne znam kuda vodi to da svaki naredni model nekog proizvođača pokušava da ide "upmarket" tj u viši segment...sta ce ostati kao jeftin auto, cetiri modela od dve marke? ovo je sigurno vrhunski auto ali dati 22/23 hiljade evra na civic je ludost- za mlade su privlacniji drugi automobili(a klasa, Mazda 3..) za iste pare a starijima nije u fokusu ovakav auto(stajling,udobnost) već će se za te pare pre odlučiti za mazdu 6, superb, passat...
     (flux, 24. mart 2017 17:38)

    # Link komentara

  23. Par opaski:
    1. Odlazeći Accord je košta na sajmu 19.990€
    2. Novi Civic sedan klasu manju od Accord-a košta 19.990€
    3. Novi Civic hatchback još 500€ odnosno 20.450€
    4. Civic sedan je u klasi Oktavije, Astre sedan, Korole (svi ispod 15.000€)
    5. Legen je ugašen u Evropi, Accord se ne prodaje više u Evropi.
    6. Gde da zapalim sveću Civic-u, jer će biti pokojni kao i Accord i Legend?
    7. Obožavam okrele zaslepljene fanove Honde. Ovo je samoubistvo. Zbogom ostaj Hondo na evropskom tlu.
    8. Uvek se ispovraćam kad čujem ,,Honda je japanski BMW''
    9. Koliki treba da si ... da platiš Civic 20.000€ ?
    (Dejan L, 24. mart 2017 17:21)

    # Link komentara

  24. Civic 1.5 turbo 182ks, mora da se proba. Moj ukus su benzinci a ovaj Civic je meni prava mera. Pozdrav svima.
     (Mikele, 24. mart 2017 16:18)

    # Link komentara

  25. Prijatelju možeš biti nezadovoljan po pitanju cene ali Civic je što se tiče motorizacije 1.0 i 1.5 turbo vrh ponude kako kod nas tako i u svetu .
    Identičan motor se nudi i u SAD i u VB i kod nas .
    E sad što bi ti da su cene malo niže ... i ja bih :)
    (Velimir, 24. mart 2017 15:54)

    # Link komentara

  26. @Jum
    Slažem se. Posedujem odlazeći civic hatchback 1.8 vtec od 142ks. Kada sam ga kupovao, type R još nije bio izašao, a ko zna i da jeste koliko bi se čekao da stigne kod nas, ali to nije ni važno jer je i razlika u ceni ogromna. Malo bzvz da izmedju ovog modela od 142ks i 310ks nema neki model izmedju, od nekih 200 npr... Tek sad evo imaju ovog 1.5 turbo benzinca, ali slabo je i to
     (M, 24. mart 2017 15:05)

    # Link komentara

  27. Od pozadi kombinacija ford focusa i impreze, a od napred relativno ok, sve u svemu bolje da ništa nisu dirali+ne odustali od accorda
    (sssssss, 24. mart 2017 15:00)

    # Link komentara

  28. Da li neko zna zašto nema Jazz u Srbiji?
     (TY, 24. mart 2017 14:51)

    # Link komentara

  29. Nisam zadovoljan Hondinom ponudom, ni civicom ni paletom motora... Iskreno mislim da se uopste ne osvrcu na evropljane i nase trziste...
     (Jum, 24. mart 2017 13:57)

    # Link komentara