Test: Mercedes GLC 220d

Pre nešto više od osam godina, Mercedes se uključio na tržite SUV vozila srednje klase modelom GLK i tako postavio direktnog konkuretna najpre BMW-u X3, a potom i Audiju Q5.

Pošaljite komentar
  1. Ajde i ja da ostavim svoj komentar o ceni...
    Da imam mnogo novca, dao bih 65.000 evra za auto, ali sigurno NE bih za OVAJ model.
    Često viđam jedan vatrenocrveni GLK (prethodni "kačket" model) i više mi se sviđa (poseban je). GLC je totalno bezličan.
    (gradinar, 6. februar 2017 23:31)

    # Link komentara

  2. Bmw je zakon za mb.Audi donekle mu moze parirati.Em je jeftiniji,servis pristupacniji,startniji...Mb je izvikan i preskup sa njegovim kockastim linijama.
    (milanche, 18. januar 2017 18:24)

    # Link komentara

  3. Pa sad ovo za E klasu i GLC je diskutabilno. U nekim stvarima, kao što je položaj vozača je bolji u GLC nego u E. Ali to kažem ja koji voli da "sedi visoko". Ko voli "dupe na zemlji" se sigurno neće složiti.
    Kao što i ML ima problem sa preglednošću napred (ili ja nisam uspeo da se namestim sa svojih 193), a na GLK nemam. Nisu oni odredili cenu odokativno.
    (boris, 18. januar 2017 13:31)

    # Link komentara

  4. Cene auta su zadnjih 10 godina, nenormalno porasle, pa je stvarno 65 hiljada eura za GLC 220d 4 MATIC, previše para, ipak je to terenac na bazi Ć klase, sa 2,143 litara, 4 cilindra. Pre 10 godina, za te pare je mogao ML 320 CDI da se kupi. Lično vozim E 350 Blutec 4 MATIC, sa AMG opremom,nov je koštao 80 hiljada eura. Jeste vrhunski auto, ali je stvarno puno para.
    (Kenan, 17. januar 2017 21:16)

    # Link komentara

  5. @StojkoZa ozbiljnu firmu, svakoje potencijalni kupac. Ako ne sad, za godinu, dve, tri. Pre desetak godina, odem na sajam automobila, lezerno obucen. Patike i trenerka. Svratim do standa MB SCG (valjda se tako zvao) da pogledam C klasu. Hostesa me oduva, isto kao ineki kvazi menadzer. Auto navodno zakljucan, ne moze da se pogleda iznutra. Tad sam se zarekao da nikad necu kupiti Mercedes (maticna filijala treba da vodi racuna kome daje licencu za prodju). Posetu sam zavrsio ostavljajuci 35.000€ na standu Hyundai-a kojima nije bio problem kako sam obucen i bili su vrlo zainteresovani da mi prezentuju ono sto prodaju.
    (popp, 17. januar 2017 18:27)

    # Link komentara

  6. Nemačka trojka u ovom segmentu nema šta da traži pored Jaguara F-pace.
    (NIKOLA, 17. januar 2017 14:28)

    # Link komentara

  7. Za 65.000 i kusur evra moze se kupiti nova E klasa u ozbiljnoj opremi. S obzirom na to da je GLC baziran na C klasi, za te pare ne bih rekao da je isplativ ako se uzme u obzir da je ipak klasa ispod. Ako bi se uklopio u cenu ispod 60000, usudio bih se reci da je najbolja kupovina u klasi. Bmw x3, kao ni audi q5 nisu ni blizu ovom predivnom autu. Smesno je videti kako je neko napisao da je ovaj auto neprimetan, a jos je smesnije kad neko kaze da je "krs". Mercedes je klasika, bez puno izrazenih detalja, gde preovladava elegantan i ozbiljan izgled. Ukoliko zelite izrezbaren auto, sa kosim linijama, ispupcenjima, gore dole levo desno, onda je tojota za vas. Ne kazem da je tojota los auto, daleko od toga, ali da je po mom misljenju jedan od najruznijih - jeste. Bez duse sto bi se reklo. Smesno je i porediti kiu, mazdu, hjundai i slicne sa meckom. Najbolji su mi ti koji misle kako bi za mnogo manje pare "prevarilii" svet tako sto bi kupili te plastikanere. Izreka "koliko para, toliko muzike" u svom punom znacenju najbolje se moze primeniti pri kupovini automobila. Bukvalno, razlike od 5000, 10000, a kamoli one vece i te kako su uocljive. Nek se svako ispruzi koliko moze, ali nemojte pametivati i vredjati druge nazivajuci ih ovcama za sisanje zbog toga sto su u mogucnosti da kupe jednog mercedesa. Kakve mazde, kakve kie...ajte molim vas..
    (Mercedes, 16. januar 2017 21:21)

    # Link komentara

  8. @boris

    slažem se da ima komentara tipa kiselo grožđe ali kakva je "kvalifikacija" za komentarisanje automobila to koliko neko ima para? Možda će neko ko vozi stojadina da ostavi bolji komentar od nekoga ko vozi auto od 50k€...
    slažem se i sa tim da ima mnogo njih kojima nikad nije dovoljno i uvek su nezadovoljni ali sta da radiš, ne možemo ih mi sad prevaspitati
    (flux, 16. januar 2017 16:13)

    # Link komentara

  9. Čovek je rekao "uglavnom". I jeste dobar deo njih po sistemu "kiselo grožđe".
    Umesto kukanja potrudite se da povećate status ili budite zadovoljni svojim primamjima ali zato imate satisfakciju na drugom planu. Najgore je kad si nezadovoljan i još širiš to stanje na polje koje nije uzrok tome.
    (boris, 16. januar 2017 11:25)

    # Link komentara

  10. Primetio bih da o automobilu od 65000 raspravljaju uglavnom oni koji voze vozilo od 3500.
    (Stojko, 15. januar 2017 19:56)

    obožavam ovakve komentare...ja imam nov auto (star 2 meseca) koji vredi 74,000€ u toj opremi i sa tim motorom koji sam ja izabrao, šta sam sad samo ja i još troje kvalifikovani da komentarisemo na vest? šta hoćeš da kažeš ti? da ne smeš da komentarises na vest o politici ako nisi bio ministar? gde je logika čoveče? od oko 60 komentara na ovaj test samo jedan je glup-tvoj. mogu da se ne slažem sa još velikim brojem komentara ali to su druga mišljenja i to poštujem ali ne poštujem da bilo ko određuje da li neko treba da komentarise ili ne. sve najbolje
    (flux, 16. januar 2017 09:51)

    # Link komentara

  11. Ja najviše volim izbezumljenu facu onih kojima nije jasno da postoje ljudi kojima je normalno da daju na auto preko 20.000 evra. Pri čemu se računaju u srednju klasu.
    Dajte ljudi, malo normalnosti. Ako je ovde kriza srednje klase, nije svuda i nije u svim zanimanjima.
    (boris, 16. januar 2017 09:29)

    # Link komentara

  12. Sta je skupo? Osnovni model za 43k eura. Kako biste li tek kukali da zivite u HR, gdje to isto kosta 53 milje eura, dakle cenera vise!? Majke mi, sve se vise mislim da se preselim u SRB, kupim kucu, imanje za kikiriki, hrana odlicna a jeftina, priroda netaknuta, dobri ljudi...
    Znaci, za 53 tisuce eura, u Srbiji kupis GLC 220 cdi + kuca na selu, sa okucnicom. Pa, jel moze bolje?
    (mile glava, 16. januar 2017 01:14)

    # Link komentara

  13. Stavrno su neki u pravu za cenu. Prvo sam citao vase komentare i na jednom sam video kolika je cena ovg modela i sokirao sam se. Zaista za ovakav dizajn i nivo opreme glupo je dati toliko para kad zaista ne vredi toliko. Za te pare moze se cak i kupiti nesto iz Amg segmenta i da bude neuporedivo bolje od ovakvog modela kao sto je na slici.
    (Sale, 15. januar 2017 22:39)

    # Link komentara

  14. Najvise volim da vidim izbezumljenu facu vlasnika koji posle par godina prodaje ovakvu prevaru od auta. Sta, samo 17.000 evra? Pa samo su sedista i tockovi toliko kostali. Ma batice bas me briga, nalozili te mangupi i uvalili te kesu elektro motorcica i fals aluminijuma za silne pare. Uzmi ili ostavi, sutra ces da dobijes 15 soma. A i ovaj novinar koji pise je cudo. Njemu je 65 hiljada prihvatljivo. U zemlji gde roditelji daju deci 200 dinara kad uvece izlaze u grad.
    (mup, 15. januar 2017 21:15)

    # Link komentara

  15. Primetio bih da o automobilu od 65000 raspravljaju uglavnom oni koji voze vozilo od 3500.
    (Stojko, 15. januar 2017 19:56)

    # Link komentara

  16. Nisam ljubitelj ove klase auta ali Q5 i F-pace su znatno lepši.
    (Milan, 15. januar 2017 15:15)

    # Link komentara

  17. @Realno

    može da dodje do 100000 ako odlučiš da doplatis za sve bukvalno, ja sam pokušavao da na konfiguratoru dodjem sa GLE sa srednjim dizel motorom do cene od 100k ali mi ne ide preko 85k, jednostavno da bi došao do 100k moraš izabrati opcije kao što su svetleća trokraka zvezda na prednjoj masci, kožu designo od 5000€, boju designo od 2000€ itd....ti ako misliš da je gle od 80k osnovni model svaka tebi čast, šta ti tek onda vozis? i da, nikako ne može prodaja auta kao polovnjaka da bude bolja kod luksuznih marki, uvek izgube više u odnosu na svoju cenu, pogledaj a8 2008. koji se prodaje za cenu polovnog CR-V-a...
    (flux, 15. januar 2017 09:08)

    # Link komentara

  18. @realno
    u prodajnom salonu sam samo prosao pored ovog mercedesa jer je totalno nebitan.
    uopste tog dana sam se zapitao zasto li sam uopste doso da gledam ove naftarice sa kineskim tabletima.
    (tulln an der donau, 15. januar 2017 03:42)

    # Link komentara

  19. Vozim ovaj auto i na osnovu mog iskustva mogu reci da je prilicno skladan i odmeren, bez suvisnih linija i kicastih detalja. Prava mera izmedju jednog SUV-a i limuzine. Ni previse mali ni previse velik. Nije mi samo jasna cena tog testiranog modela, posto je drasticno veca od cene mog koji ima jaci motor (250d) 2.2 , 205 hp, dvadesetke felne, amg paket opreme spolja i unutra itd. itd...Vozio sam mnoga auta, i moze pricati ko sta hoce, ali mecka je poseban dozivljaj. Posle vam se ne voze drugi automobili...istina, tako je...
    (glc, 15. januar 2017 01:48)

    # Link komentara

  20. 65.000 evra nije mnogo za ovaj auto? Ne da je mnogo nego nije normalno! Ajde da razumem da je na testu bio GLC 350 cdi ili makar neki jaci motor. Ovako za osnovni motor date pare za koje mozete da kupite i GLE (nekadasnji ML). U ovoj klasi imate gomilu konkurenata, pored 3 nemacke "premijum" marke: Subaru Forester, VW Tiguan, Skoda Kodiak, Ford Kuga, Toyota RAV 4, Mazda CX5 i jos dosta njih. Pa najopremljenija Mazda CX5 sa slicnim motorom, koja manje trosi i boljom opremom od ovog Mercedesa kosta oko 36.000 - 37.000 evra, 30.000 evra manje!! Za tu razliku dobijete 175 ks, 420 Nm, AWD, automatski menjac, alu 19-ice, adaptivni tempomat, adaptivna LED svetla, automatsko kocenje, odrzanje vozila u s. traci, nadzor mrtvog ugla, kozu, BOSE ozvucenje i jos mnogo toga. Svi modeli imaju najvise ocene na crash testovima. Ja razumem da Mercedes ima mozda bolje materijale, izolaciju, menjac, pogon ali to sve ne vredi 10.000 evra vise, ukljucujuci i razvoj, testiranja itd, nikako 30.000 evra vise. Al dobro, dok je ovaca, bice i sisanja. Za taj ostatak placate iskljucivo bedz odnosno lecite sopstvene komplekse. 
    I jos nesto mi je bilo interesantno. Za auto duzine 4,65m (u tekstu je dato 4,53m, sto je greska) je masa vozila sa osnovnim motorom od 1880 kg previsoka! Zato i trosi 9, 10 l na 100 km u gradu, uprkos odlicno menjacu. Konkurenti (gore nabrojani) slicne duzine sa dizel motorima i AWD pogonom, imaju masu oko 1600 kg... 
    Odlican auto ali ne vredi te pare!
    (Nemanja, 13. januar 2017 18:07)

    Pa ti kupi te za 35-37000 € i zadovoljan, nemoras ovaj krš posto ne vredi.Niko te ne prisiljava.









    Pa
    (alal vam, 14. januar 2017 20:49)

    # Link komentara

  21. Ne razumem šta znači rečenica: "Čak ni prostor za kolena nije problematičan, što je pravo čudo s obzirom na dimenzije.". Koje dimenzije? Pa međuosovinsko rastojanje je 287mm....
    (Tko leti vrijedi..., 14. januar 2017 16:38)

    # Link komentara

  22. Gledajući tabelu kao da je glk.
    Po pitanju cene, plaća se i ime ali i razvoj. Ime, značka, nišan, kako ko voli, je stečen nekim osobinama, a pre svega konstantnim inovacijama.
    Nije ni previše skup. Sećam se kada smo kupovali glk prvo smo gledali japance (koje i dalje volimo i cenimo). Ali za sličnu opremu razlika u ceni je bila mala, pa kad se još izdeli na rate, a osećaj ubedljiviji od konkurencije (što je delom i subjektivno).
    Ali molim vas, prestanite u komentarima sa kiselim grožđem.
    (boris, 14. januar 2017 14:03)

    # Link komentara

  23. Сиротиња дошла само да прочита чланак.
    (Ненад, 14. januar 2017 13:31)

    # Link komentara

  24. Odličan auto ali ne vredi toliko plus ovaj motor je iznad dve hiljade kubika, svi znamo šta to znači u Srbiji, konkurencija (BMW i Audi) je sa tom snagom motora ispod dve hiljade kubika
    (M., 14. januar 2017 13:01)

    # Link komentara

  25. preterase sa cenom.bas pre koji dan u jednom austriskom trznom centru jedan do drugog izlozen ovaj auto i pezo 3008.pezo u fulu duplo jeftiniji od ovog auta a mogu vam reci da mi bolji utisak ostavio pezo
    (bole ns, 14. januar 2017 12:43)

    # Link komentara

  26. @ Realno, 14. januar 2017 10:40

    Druze, ja sam pre 3 godine prodao skoro 6 godina starog RAV4, 2.2 dizel sa 150 ks, srednjim paketom opreme i 82000 km za 4 dana (oglasi na internetu) za 16000 evra u kesu. Posto 20 godina vozima Japnske automobile, mogu da kazem da je uvek isto, tako da prica da je tesko prodati japance ne stoji . Doduse, kupljeni novi u Srbiji, garaziran, redovno servisiran.
    U prethodnom komentaru je navedeno poredjenje Mazde u ful opremi, koja je slicna Mercedesovoj sa testa (ima recimo i adaptivni tempomat koji se kod GLC-a doplacuje oko 1500 evra) sa slicnim motorom kao sto ima ovaj Mercedes. Rekao sam da je Mercedes bolji u pojedinim stvarima ali nikako nije bolji za 30.000 evra razlike u ceni. Time placate iskljucivo marku. To ne vazi samo za Mazdu vec i ostale konkurente u toj klasi, gde svako ima svoje prednosti i mane. Subaru recimo ima bolji pogon od Mercedesa, Honda CRV vise mesta itd. Mercedes je bolji od svih nabrojanih, kada se direktno uopredi "ceo paket" ali ne za 30.000 evra vec za duplo manje, mozda i vise od toga. Da je bezbedniji pa da kazemo (cena konstrukcije bla, bla), da je mnogo brzi pa ajde (sa V6 da ali sa ovim osnovnim ne) itd. Iskljucivo placate marku.
    Audi, BMW ili Mercedes se isplati kupiti jedino kad su na akciji, pri odlasku modela u penziju recimo. Tada daju popuste i po 10.000, 15.000 evra u ovoj klasi vozila. To onda moze da bude ok cena. To je jedino racionalno, ostalo je bacanje para i prazne price za ne toliko kvalitetniji auto od nabrojanih vozila.
    (Nemanja, 14. januar 2017 12:19)

    # Link komentara

  27. Sta ga znam, mnogo je dobrih modela(ako uopste ima losih) u toj klasi, za manje para, novi CX5 mi je prelep u svakom pogledu, kvalitetan, X trail ozbiljan model, Opel izbacuje svoj model, stize novi Santa Fe... Stoji cinjenica da veliki broj kupaca GLC i ne razmislja o drugim markama, eventualno BMW ili Audi, tako da cena i nije toliko bitna. Kako god ova cifra je previsoka koliko god dobro drzao cenu (prevazidjene price)
    (subota, 14. januar 2017 12:07)

    # Link komentara

  28. ... Kada sutra rešite da prodate polovan GLC, to će se završiti brzo i sa dobrom cenom....
    (Realno, 14. januar 2017 10:40)

    Sa fantasticnom cenom, ovaj auto ce za koju godinu kostati 7000 eura vise od ekvivalentne Mazde iako je nov kostao 15000 vise. Sjajan nacin da se postigne "dobra cena".
    (Djox, 14. januar 2017 11:43)

    # Link komentara

  29. Za sve kojima cena nije jasna - ovaj auto je trenutno najbolja kupovina u klasi. Za one koji ga porede sa Mazdom, Kijom ili drugim istočnjacima - pogledajte malo bolje cenovnike, a posebno osnovnu opremu kod kosookih. Kada sutra rešite da prodate polovan GLC, to će se završiti brzo i sa dobrom cenom, a prodati npr Mazdu CX-5 benzinca nije baš tako lako. Za one koji ga porede sa GLE - taj kada se opremi kako treba ide na 100.000 bez problema, pa to uzmite kao parametar, a ne cenu golog GLE.
    (Realno, 14. januar 2017 10:40)

    # Link komentara

  30. Vozio sam ovaj automobil i to u bas jakom paketu opreme. Unutrasnjost mi se svidela, vise nego GLE recimo, za offroad ima malo manji klirens ali ajde da se ne lazemo, 98% njih nikada nece ni makadam videti. Udoban je auto, mora se priznati, a i potrosnja sa ovim motorom je prihvatljiva. Ipak, posle svega napisanog, CENA je potpuno neka druga prica i , ako mene pitate, ne vredi. Mnogo se tu vise placa onaj nisan na haubi nego automobil.
    (IzPrikrajka, 14. januar 2017 10:28)

    # Link komentara

  31. Koje razmusljanje, 65000 eura nije mnogo za ovaj auto zato sto je on statusni simbol? Pa zasto onda ne bi kostao 165000 eura? Onda bi bio jos veci statusni simbol?
    Upravo to sto je statusni simbol je dokaz da ne vredi toliko jer uz auto vlasnik placa i 15000 eura za simbol koji je sarena laza. Ovaj auto ce za 5 godina izgubiti na vrednosti 40000 eura a od tog novca je barem polovina ta magla zvana statusni simbol koja u mojim ocima nije nista a u ocima onoga koji zavidi vidim da vredi dosta.
    (timer, 14. januar 2017 09:21)

    # Link komentara

  32. @ak smem reći,možeš ti imati i bolju opremu od ovog Mercedesa ali ti i dalje voziš Citroena,neko gleda šta vozi a ne samo koji ima više opreme.
    (smrt je siguran posao, 14. januar 2017 08:22)

    # Link komentara

  33. Kako je samo GLK bio dobro dizajniran i nekako drugaciji od danasnje klasike... Ne znam zasto odustase od te filozofije i napravise ovog obloguzog, sljasteceg...
    (Karahart, 14. januar 2017 07:21)

    # Link komentara

  34. Ovo i nije neki auto za nekog ozbiljnog biznismena, ali je dobro za njihovu ženicu, ćerkicu ili sinčića kojima se ne dopada ekvivalentan BMW ili Audi.

    Pre neki dan u gradu vidim u kružnom toku plavušu u snežno belom "GLE 350d", moram priznati da odlično pristaju jedno drugom.
    (Veliki brat, 14. januar 2017 04:07)

    # Link komentara

  35. Ovaj auto ima sve sto ti treba bukvalno. Kome je slab ima i benzinca od blizu 400 ks da mu ne bude knedla u grlu. Vlasnik Mikom-a vozi istog ovakvog, zivi u mojoj blizini.
    (duki, 14. januar 2017 00:50)

    # Link komentara

  36. Nije mi samo jasno zasto je toliko tezak, uzimajuci u obzir da je ovo nov model? Ja vozim SUV star vise godina, za nijansu veci i 300 kg laksi
    (Aleksa, 14. januar 2017 00:02)

    # Link komentara

  37. Odličan Suv! Neko napisa da je skoro testirana Kia sa 40000€ u napucanoj opremi preskupa za značku koju nosi. Zato ovaj Merc napucani opremom Suv košta 65000€ i neka tako i ostane... Nego, i nema nešto elastičan motor: Vraća i do četiri brzine naniže ako se pritisne gas. A što, neka ostane u devetoj. Pa ovi što teraju manuelce svi do jednog ga drže u šestoj, i ladno povlači kad stisnu gas. A ovi iz Merca naučili automatika da šalta čak četiri niže! Ej, četir! Ha,ha,ha
    (Sima, 13. januar 2017 22:41)

    # Link komentara

  38. Totalni promasaj. Dizajn bez karaktera, ocigledan je nedostatak detalja koji bi jasno stavili do znanja da je u pitanju premijum-auto.
    Kic enterijer sa kineskim tabletom.
    Kome je do pravog Mercedes terenca - samo G klasa. Die Beste.
    (Kobaja Grande, 13. januar 2017 21:03)

    # Link komentara

  39. Jel moguce da mu nisu nasli bas ni jednu zamerku?
    (Mladen, 13. januar 2017 21:02)

    # Link komentara

  40. 65,000 jeste mnogo zato što se za 65,000 dobija auto iz višeg segmenta, sa mozda malo manje opreme ali opet boljim motorima, boljom ponudom prostora itd.. to su npr: xc90, x5, gle(ml)...o limuzinama da ne govorim pošto je ovo suv..naravno da onda dolazimo do toga da li je kupcu bitnije da ima parfem u autu i da ga masira sedište ili mu je bitniji motor, oslanjanje, udobnost... mrzim kad se auto kupuje "na metar" ali ako nekome to treba, ovaj auto nije konkurentan pogotovo sa ovom cenom. Do 50k € je auto i dobro cenovno plasiran ali sve preko toga zalazi u višu klasu.. auto je vrhunski, vozio sam ga dva puta, jednom benzinac a jednom dizel i mislim da mu više prija benzin, za gle je dizel prava mera
    (flux, 13. januar 2017 20:09)

    # Link komentara

  41. da li je 65000evra mnogo za ovako opremljen GLC?i jeste i nije.
    Jeste jer se za gotovo duplo manju sumu novca moze kupiti Mazda CX 5 ili Honda CRV sa gotovo identicnom opremom a da pri tome japanici nisu duplo losiji.Sa druge strane za kategoriju kupaca koja je spremna da izdvoji trazenu sumu novca ovaj automobil nije skup jer za njih ovo nije puko prevozno sredstvo jer se na zapadu u poslovnom svetu uz njega dobija visi status,jaci imidz uspesnosti i finansijske sigurnosti.Kod nas kupovina ovakvog vozila ima potpuno drugu konotaciju.
    (Mirko, 13. januar 2017 19:47)

    # Link komentara

  42. Пресупо........само за лопове
    (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 13. januar 2017 19:40)

    # Link komentara

  43. c klasa mi je i dalje broj 1, njena silueta je nerealna..
    (mm, 13. januar 2017 19:35)

    # Link komentara

  44. Enterijer odlican, mozda i najbolji u klasi. Makan cak i sa amg paketom. Eksterijer ok, ali deluje skupo. Motor 220 i 250 ( isti motor od 2.2 l ali razliciti kw) je bucan, star i nije nesto startan, menii se cinilo da ima 160 ks a ne deklarisanih 205 ks. Ceka se zamena za 2.0 l koji vec ima nova e klasa. Menjac je ok ali je bolje uparen isti menjac sa 2.0d motorom u x3. Sve u svemu f-pace ko hoce sportsku voznju i elsterijer odkican i glc ko hoce udobnost i vrhunski enterijer .....x3 je vec star a cekaju se uporedni testovi sa q5 koji deluje ok.
    (pistonhead, 13. januar 2017 18:20)

    # Link komentara

  45. Tako da,premium auto kupuju ljudi kojima u 99% cena ne prestavlja nikakav problem a ne "obicni svet"
    (Marko, 13. januar 2017 16:04)

    Ne bih se složio, da je tako ne bi 90% prodadith BMW-a i Mercedesa bilo s osnovnim dizel motorom, čak i u najvećoj klasi. "Običan" svet i kupuje ovakve automobile u ekonomsko jakim zemljama, ili bolje reći ne kupuje jer ih uzima na lizing. Ko ima stabilne prihode i koliko-toliko normalan posao, rešena ostala životna pitanja bez problema može da priušti ratu za lizing Mercedesa.
    Dalje, oni kojima cena ne predstavlja nikakav problem, neće ni pogledati velikoserijski auto, pa bio on i Mercedes. Ti biraju Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Bentley, Maserati i nikakve lizinge i slično već cash only... ne zanima ih koliko troši i koja je cena servisa i tako dalje.
    Pozdrav
    (Eldorado, 13. januar 2017 18:19)

    # Link komentara

  46. probajte Grand cherookee taj auto za iste pare ima sve sto je ikada smisljeno u auto industriji. Mercedes je proslost. Plastika,plastika,plastika...
    (radio, 13. januar 2017 18:18)

    # Link komentara

  47. Ovo može da bude i porodično vozilo imajući u vidu veličinu prtljažnika...
    (japanac, 13. januar 2017 18:12)

    # Link komentara

  48. 65.000 evra nije mnogo za ovaj auto? Ne da je mnogo nego nije normalno! Ajde da razumem da je na testu bio GLC 350 cdi ili makar neki jaci motor. Ovako za osnovni motor date pare za koje mozete da kupite i GLE (nekadasnji ML). U ovoj klasi imate gomilu konkurenata, pored 3 nemacke "premijum" marke: Subaru Forester, VW Tiguan, Skoda Kodiak, Ford Kuga, Toyota RAV 4, Mazda CX5 i jos dosta njih. Pa najopremljenija Mazda CX5 sa slicnim motorom, koja manje trosi i boljom opremom od ovog Mercedesa kosta oko 36.000 - 37.000 evra, 30.000 evra manje!! Za tu razliku dobijete 175 ks, 420 Nm, AWD, automatski menjac, alu 19-ice, adaptivni tempomat, adaptivna LED svetla, automatsko kocenje, odrzanje vozila u s. traci, nadzor mrtvog ugla, kozu, BOSE ozvucenje i jos mnogo toga. Svi modeli imaju najvise ocene na crash testovima. Ja razumem da Mercedes ima mozda bolje materijale, izolaciju, menjac, pogon ali to sve ne vredi 10.000 evra vise, ukljucujuci i razvoj, testiranja itd, nikako 30.000 evra vise. Al dobro, dok je ovaca, bice i sisanja. Za taj ostatak placate iskljucivo bedz odnosno lecite sopstvene komplekse.
    I jos nesto mi je bilo interesantno. Za auto duzine 4,65m (u tekstu je dato 4,53m, sto je greska) je masa vozila sa osnovnim motorom od 1880 kg previsoka! Zato i trosi 9, 10 l na 100 km u gradu, uprkos odlicno menjacu. Konkurenti (gore nabrojani) slicne duzine sa dizel motorima i AWD pogonom, imaju masu oko 1600 kg...
    Odlican auto ali ne vredi te pare!
    (Nemanja, 13. januar 2017 18:07)

    # Link komentara

  49. mala ispravka,duzina ovog mercedesa je 4656mm,sirina 1890mm
    (boki, 13. januar 2017 17:43)

    # Link komentara

  50. Ja razumem da Mercedes treba da bude skup, ali 65000eur, 20000eur oprema. Alo, pa nemoj neko da mi prica da je to realno
    (daki, 13. januar 2017 17:31)

    # Link komentara

  51. 50% cene vozila dati na dodatnu opremu? Suludo.
    (Vozač, 13. januar 2017 17:05)

    # Link komentara

  52. Isti kao X3
    (Vlade, 13. januar 2017 16:24)

    # Link komentara

  53. lep ovaj kineski tablet koji dominira kabinom... lol
    (pera zdera, 13. januar 2017 16:11)

    # Link komentara

  54. @kide Naravno da 65k eu nije mnogo za ovaj model.Novinar koji je to napisao nije target grupa kojoj je mercedes namenjen niti siroj narodnoj masi. Zna se da je Mercedes statusni simbol (naravno novi model iz salona ne neki krs iz uvoza star 20 godina) i naravno da se to treba platiti. Target grupa kojoj je ovaj model namenjen nema problem sa cenom od 65k eu cak i kada bi cena bila dvojno veca. Tako da,premium auto kupuju ljudi kojima u 99% cena ne prestavlja nikakav problem a ne "obicni svet"
    (Marko, 13. januar 2017 16:04)

    # Link komentara

  55. Divnu gamu ima Mercedes sada. Od X3 i Q5 je znatno lepsi, posebno od mog omiljenog Bmw. Ne razumem da pored okeana izbora koji bi dali miris ovom lepotanu, naruce auto sa manje vise komplet crnim enterijerom. Sto se cene tice, naravno da je opravdana ako uporedite sa no name Sorento npr. A sami testovi koje objavljujete smatram poluproizvodima jer je poenta u kritici, a u ovim testovima na njih ne nailazimo.
    (Zvezdan, 13. januar 2017 15:39)

    # Link komentara

  56. dzaba je mecka kad ima kineski tablet koji ima lag i kic enterijer
    (tulln an der donau, 13. januar 2017 14:58)

    # Link komentara

  57. 65000. Nije preterana cena za ovaj automobil?!!!! Pitam se koliko zaradjuje i da li bi ga gospodin novinar koji je ovaj tekst napisao mogao kupiti?
    (kide, 13. januar 2017 14:47)

    # Link komentara

  58. Bas je lep uzivo. Kvalitetno odradjen bas... Ali pazite samo cenu... 20k opreme. :)
    (Replay, 13. januar 2017 14:29)

    # Link komentara

  59. auto je vrh, ali moj c4 gr picasso iz 2008 ima tu mirisnu varijantu. bez doplate.
    (ak smem reci, 13. januar 2017 14:13)

    # Link komentara